Hei!
Etsin yksityistä ihotautilääkäriä mikä olisi lähinpänä kauhajokea. Olisko jollain antaa vinkkiä että mistä sellaisen löydän? Kiitos.
Lähin ihotautilääkäri - missä?
ihotautilääkäri
6
1830
Vastaukset
Sieltä löytyy lähin
- ihotautilääkäri
on seinäjoella, mutta mistä voisi saada yhteystietoja?
- Neiti Vee
ihotautilääkäri kirjoitti:
on seinäjoella, mutta mistä voisi saada yhteystietoja?
Lääkäritalo, Seinäjoki
- ihotautilääkäri
Neiti Vee kirjoitti:
Lääkäritalo, Seinäjoki
Kiitos neiti veelle!
- Sileät posket
ihotautilääkäri kirjoitti:
Kiitos neiti veelle!
Kauhajokisilla on niin harvoon ihottumaa, ettei ne tartte lääkäriä nahkaansa varte. Hiukka kun tentulla pyyhkäsee, se on viimmeenenki rupi karonnut ja päälle Hyvä-salvaa. Heti on ku pakasta veretty.
no juu,. seinäjoeltä löytyy-EHKÄ. asiasta en ole varma. voihan olla, ettei enää ole. mutta ennen oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181