..en nuku koko yötä..en valvo koko päivää.. en syö leipää loppuun.. pullon pohjallekin jää liru.. on aivoissani granaatin siru.. oli sängyssä kanssani misu..oli suussani hänen tisu.. tuli meidän väliimme lemmikkikisu.. pääsi siltä sängylle pisu..
hullunrunoaa
6
470
Vastaukset
- vokki
teettää se tällaistakin...olen muuten suuri ihailijasi.
..teettää..tee tää.. ai jaa..onahnse mukava tietää että nurkan takana ei vaani vain vihollisia ja vihamiehiä..
- hard rock hallelujaa!
pervokki kirjoitti:
..teettää..tee tää.. ai jaa..onahnse mukava tietää että nurkan takana ei vaani vain vihollisia ja vihamiehiä..
Kun sä oot noin hyvällä tuulella saaneena.....niin keksippä you tubelta meille jotain repäisevää, niinkuin ennenkin sullon aina ollut hyviä linkkejä.
hard rock hallelujaa! kirjoitti:
Kun sä oot noin hyvällä tuulella saaneena.....niin keksippä you tubelta meille jotain repäisevää, niinkuin ennenkin sullon aina ollut hyviä linkkejä.
..minä taas oon pitänyt itseäni heikkona linkittäjänä enkä muistaakseni..hmm no muisti pettää.. nooh tää on ainakin braa ja daa..
http://www.youtube.com/watch?v=542oH28HENY- tätä tarvitsin
pervokki kirjoitti:
..minä taas oon pitänyt itseäni heikkona linkittäjänä enkä muistaakseni..hmm no muisti pettää.. nooh tää on ainakin braa ja daa..
http://www.youtube.com/watch?v=542oH28HENYmuistoja 70-luvulta. 73-74 Alis Cooper oli mulle kova sana ja on vieläkin. Pervokki sä oot ihana, saaneenakin...
tätä tarvitsin kirjoitti:
muistoja 70-luvulta. 73-74 Alis Cooper oli mulle kova sana ja on vieläkin. Pervokki sä oot ihana, saaneenakin...
..ensi vuonna helmikuun 4päivä coop täyttääkin 60 vuotta.. hyvä ihme sentään..
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
