Perinnöllisyystiedettä tuntemattomana ihmettelen oliko Jeesuksella neitseestä syntyneenä kaikki kromosomit perimässään. Käsittääkseni puolet perintötekijöistä tulee miehen puolelta ja varsinkin Y-kromosomi pelkästään isän puolelta. - Onko kertomus neitseestä syntymisestä käsitettävä muutoin kuin kirjaimellisesna totuutena?
Jeesuksen kromosomit?
12
682
Vastaukset
mutta lahkolaisista tuskin löytyy montaa, joka tietäisi, mikä kromosomi on.
- Uskova tietäjä.
Älä pilkkaa. Minä tiedän mikä kromosomi on. Sen on mopomerkki. Ei kun mersun uusi malli. Ei kun George Bushin toinen nimi. Ei kun uudenlainen digibox. Ei kun Ilkka Kanervan uusi tyttöystävä.
Ei kun jne.
t. umpihetero On kai nyt heidänkin joukossaan esim. lääkäreitäkin, joiden luulisi nyt jotakin tietävänkin. Helluntailaisten sosiaalisesta koostumksesta en niinkään tiedä mutta on ainakin muuan fundamentalististyyppinen amerikkalaisperäinen uskontokunta, joka "ylpeilee" jäsentensä korkealla koulutustasolla.
Jeesuksen Isä, niin onko kanttia epäillä, etteikö "kromosomit" olisi kohdallaan?
Ja Jeesus sikisi Pyhästä Hengestä neitsyt Mariassa, eli Joosef ei häntä ole voinut panna. Oppi sanoo kuitenkin, että hän on Daavidin sukua alenevassa polvessa.
Jos Maria olisi Daavidin sukua, niin Jeesus olisi Daavidin jälkeläinen, vaan kun Joosef ei ollut hommaa tehnyt, niin oliko Pyhä Henki Daavidin sukua.
Tais Maria pettää Pyhän Hengen ja teki aviorikoksen Joosefin kanssa.- PH.
Sihisi ;) pyhästä hengestä
itse yrittää selittää Jumalan sanaa vaan antaa Jumalan sanan itse selittää itseänsä:
Joh. 3:6
"Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä".
[1. Kor. 15:50; Ef. 2:3]
Mutta sinä vaadit uskomaan Jumalan sanan vastaisesti että henki synnyttää lihaa ja liha henkeä! Raamattu ei yksinkertaisesti vaadi meitä uskomaan yhtään enempää kuin mitä kirjoitettu on, että;
Luuk. 3:23
"Ja hän, Jeesus, oli alottaessaan vaikutuksensa noin kolmenkymmenen vuoden vanha, JA OLI, NIINKUIN LUULTIIN, JOOSEFIN POIKA. Joosef oli Eelin poika",
Ja apostoli Paavali oli samaa mieltä:
Roomalaiskirjr 1
3. "hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä
4. ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme",
Ja neljännessä jakeessa Paavali opettaa pyhyyden hengen puolestakin Kristuksen KUOLLEISTANOUSEMISEN kautta Jumalan Pojaksi asetetuksi, eikä lihallisen neitsyyden perusteella! Tämä asia on Jeesuksen ja apostolien opetusta, jonka ekivaari vain on nostanut kaikkien luettavaksi, kun eräät sitä yrittävät salata ja lihan mukaan opettaa!
Matteus 12
48 "Mutta Jeesus vastasi sanantuojalle: »Kuka on äitini? Ketkä ovat veljiäni?»"
49 Hän osoitti kädellään opetuslapsiaan ja sanoi: »Katso, tässä ovat minun äitini ja veljeni.
50 Jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini»." [Joh. 15:14; Room. 8:29; Hepr. 2:11]
- Kadun*Nainen
Liitonarkin tutkija(t) ovat ainakin yrittäneet todistaa ihan labrassa, että Jeesuksella oli ylimääräinen Y-kromosomi, jolla olisi jumalallinen alkuperä. Lekurit sanoisivat, että tästä seuraa 100% keskenmeno, siksi Mariallekin olisi laitetteva erityisvalmiudet ja Jumalan henkeä synnyttää Jumalan Poika
No, huh,huh! Nythän alkaa menemään lujaa! Liitonarkin tutkija(t)? Mitä ne sellaiset ovat? Olen luullut VT:n kertomusten Liitonarkin olevan edelleen (sic!) teillä tietymättömillä. Toisekseen mites ne on saaneet Jeesuksen perintötekijöitä labraansa mikroskooppinsa alle? Hänenhän kerrotaan häipyneen taivaaseen joten mitään ruumiin jäänteitä ei pitäisi täältä maan päältä löytyä, joita sitten voisi tutkiskella.
- Kadun*Nainen
Epiktetos kirjoitti:
No, huh,huh! Nythän alkaa menemään lujaa! Liitonarkin tutkija(t)? Mitä ne sellaiset ovat? Olen luullut VT:n kertomusten Liitonarkin olevan edelleen (sic!) teillä tietymättömillä. Toisekseen mites ne on saaneet Jeesuksen perintötekijöitä labraansa mikroskooppinsa alle? Hänenhän kerrotaan häipyneen taivaaseen joten mitään ruumiin jäänteitä ei pitäisi täältä maan päältä löytyä, joita sitten voisi tutkiskella.
etsitään Jumalaa ja niin, sanoppas se, jättäisikö Jumala vertansa tieteelliseen tutkimukseen. Tämä voi olla vain yhdenlaista "torontolaisuutta" hakea Jumala mikroskooppiin tutkittavaksi. Vereen kuitenkin koko uskonto nojautuu. Olen itse kiinnostunut mutten allekirjoita. Jospa Jumala elää meissä jokaisessa ja veressä.
Kadun*Nainen kirjoitti:
etsitään Jumalaa ja niin, sanoppas se, jättäisikö Jumala vertansa tieteelliseen tutkimukseen. Tämä voi olla vain yhdenlaista "torontolaisuutta" hakea Jumala mikroskooppiin tutkittavaksi. Vereen kuitenkin koko uskonto nojautuu. Olen itse kiinnostunut mutten allekirjoita. Jospa Jumala elää meissä jokaisessa ja veressä.
Niinpä! Mahtaakos Jumala/jumala(t) missään muualla elääkään kuin (yksilöllisessä ja/tai kollektiivisessa) alitajunnassamme ja oman mielemme rakenteissa ja aivojemme tietyllä tavoilla rakentuneissa neuronijärjestelmissä?
Ps. Oliko se nyt yli 97% simpanssin ja ihmisen samankaltaisuusaste ja mnuidenkin elollisten kanssa ihmisellä on paljon yhtäläisyyksiä mutta onko eläimillä siitä huolimalla mitään uskonnollista käyttäytymistä tai Jumalaa?
- Halleluja!
Israelilainen yliopisto on tutkinut Vapahtajan ihmeelliset kromosomit:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000029303335
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854608
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺874444Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433789Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173722Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403007Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102864En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212731IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392203Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581778Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221356