Lenita Airisto

Kaaleppi

oli haastateltavana tänään Arto Nybergissä ja pitää todeta, että painavaa asiaa hän puhui.

Kuten hän totesi, niin eniten naisten asemasta puhutaan nykyään maissa, joissa on vaarana joutua kuoliaaksi kivitetyksi, toisin kuin Suomessa, jossa sitä vaaraa ei ole.

Toinen asia, jonka hän nosti esiin on Suomessa käytävä keskustelu prostituutiosta ja ihmiskaupasta: hän kauhisteli sitä, että 40% suomalaisista ei pidä sitä pahana asiana. Vaikka on hyvin tiedossa, että varsinkin muista maista tuodut prostituoidut ovat ihan selkeästi ihmiskaupn uhreja. Kyllä ihmettelen minäkin näitä asenteita.

Nyt tänne tulee tietysti joku finninaamainen muka "mies" esittämään seksistisiä juttujaan. No siitä vaan, sitä vartenhan te tällä palstalla käytte, kun ei ikiomalla sovinistipalstallanne tapahdu mitään.

36

2004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Colli.

      Ensinnäkään et ole mies vaan nainen. Se on helposti nähtävissä viimeisestä lauseesta.

      Joku sukulaispoika on finninaamainen ja sinä ilmeisesti halveksit häntä...ihon takia.

      Mee nyt vaikka tanssimaan menuettia Lenitan kanssa.

      Hän on sun mukaasi viisas ihminen, mutta entäs sitten jos sulta puuttuu arvostelukyky?

      Noille julkkis maailmanparantajille ei kannata antaa paljoakaan arvoa. He vain pyrkivät kiillotamaann omaa kuvaansa hätääkärsivien kustannuksella. Tuo on nykyään joku trendi.

      Heikko-osaisten äänet vaiennetaan.

      • nyt.

        Kyllä mieskin voi olla älykäs, ei se tee hänestä automaattisesti naista.


    • jopa....

      kuudellasadalla eurolla yö!! Oikeen yrittävät kaupata......

      • kova hinta

        Raiskauksestakin selviää halvemmalla.


    • ei tiedä

      että Suomessakin on vaaransa, jos alkaa ihmisoikeuksia puolustamaan.

    • x-ripa

      Hän, joka tasa-arvoisesti jumaloi kaikkia, joilla on rahaa, asemaa ja vaikutusvaltaa. Ja joka yhtä tasa-arvoisesti halveksii kaikkia, joilla ei ole.

      Onko tuo 40% suomalaisista tulkittava niin, että 40% ei pidä prostituutiota pahana ja 40% ei pidä ihmiskauppaa pahana? Vai onko tuossa implisiittinen olettamus, että jos ei pidä yhtä pahana, hyväksyy myös toisen?

      P.S.

      "Nyt tänne tulee tietysti joku finninaamainen muka "mies" esittämään seksistisiä juttujaan. No siitä vaan, sitä vartenhan te tällä palstalla käytte, kun ei ikiomalla sovinistipalstallanne tapahdu mitään."

      Opetetaankos teille siellä yläasteella minkäänlaisia keskustelutaitoja? Tämä nyt on nettipalsta, mutta sittenkin...

    • Rollaattorineito

      Tämä naisten aseman asia, oletko ymmärtänyt ehkä väärin vai sanoiko Lenita tosiaan näin? Lenitasta ei aina tiedä, mutta mitähän järkeä tässä lausunnossa on? Selitä, mitä halusit sanoa.

      Prostituutio ja ihmiskauppa taas ei ole sama asia. Kerro meillekin, mistä niitä väkipakolla tänne raahattuja huoria löytyy, niin mennään tekemään rikosilmoitus poliisille. Otetaan Lenita mukaan.

      Millä muuten Lenita on rahansa tienannut?

      • Kaaleppi

        ihmetteli sitä, miten laajasti hyväksyttyä Suomessa on se, että sekä naapurimaista, että kauempaakin tuodaan prostituoituja tänne. Hän kaipasi arvokeskustelua Suomeen ja totesi, että meillä ei ole täällä sitä pelkoa, että joutuu kivitetyksi, jos puolustaa naisten oikeuksia, kuten monissa muissa maissa on asian laita ja silti noissa maissa asioista keskustellaan, usein oman hengenkin uhalla.

        On sinisilmäistä väittää, että prostituutio ja ihmiskauppa ei olisi kytköksissä toisiinsa.

        Airisto on diplomiekonomi, yrittäjä ja kirjailija. Oliko tuolla viimeisellä lauseellasi joku tarkoitus, vai miksi sen esitit?


      • tulla faktaa
        Kaaleppi kirjoitti:

        ihmetteli sitä, miten laajasti hyväksyttyä Suomessa on se, että sekä naapurimaista, että kauempaakin tuodaan prostituoituja tänne. Hän kaipasi arvokeskustelua Suomeen ja totesi, että meillä ei ole täällä sitä pelkoa, että joutuu kivitetyksi, jos puolustaa naisten oikeuksia, kuten monissa muissa maissa on asian laita ja silti noissa maissa asioista keskustellaan, usein oman hengenkin uhalla.

        On sinisilmäistä väittää, että prostituutio ja ihmiskauppa ei olisi kytköksissä toisiinsa.

        Airisto on diplomiekonomi, yrittäjä ja kirjailija. Oliko tuolla viimeisellä lauseellasi joku tarkoitus, vai miksi sen esitit?

        Älä jankkaa sinisilmäisyydestä vaan kerro mistä niitä orjahuoria löytyy. Feministien mörköunistako?

        Muistanko oikein, että Lennu olisi tienannut rahansa perimällä mentyään naimisiin vanhemman rikkaan miehen kanssa.

        Mitäs firmoja L. on johtanut ja millä taloudellisella tasolla ne olivat?


      • yksi osoite
        tulla faktaa kirjoitti:

        Älä jankkaa sinisilmäisyydestä vaan kerro mistä niitä orjahuoria löytyy. Feministien mörköunistako?

        Muistanko oikein, että Lennu olisi tienannut rahansa perimällä mentyään naimisiin vanhemman rikkaan miehen kanssa.

        Mitäs firmoja L. on johtanut ja millä taloudellisella tasolla ne olivat?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lenita_Airisto


      • eivät unohdu
        yksi osoite kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lenita_Airisto

        Tuttu sivu, mutta ei siinä paljon kerrota menestyksestä liike-elämässä. Firmoja, saavutuksia, liikevaihtoja: jotain todellista tietoa kaivattaisiin. Tietääkö joku?


      • Airiston yhtiön
        eivät unohdu kirjoitti:

        Tuttu sivu, mutta ei siinä paljon kerrota menestyksestä liike-elämässä. Firmoja, saavutuksia, liikevaihtoja: jotain todellista tietoa kaivattaisiin. Tietääkö joku?

        liikevaihto liittyy siihen, että hän on huolissaan keskustelun vähäisyydestä koskien ihmiskauppaa. Mitä sinä ajat takaa?


      • unohdu
        eivät unohdu kirjoitti:

        Tuttu sivu, mutta ei siinä paljon kerrota menestyksestä liike-elämässä. Firmoja, saavutuksia, liikevaihtoja: jotain todellista tietoa kaivattaisiin. Tietääkö joku?

        Pahin loukkaus ja suurin syrjinnän osoitus miehiä kohtaan kautta Suomen historian.

        Tennissukat!


      • myös suolakaivosorjista
        Airiston yhtiön kirjoitti:

        liikevaihto liittyy siihen, että hän on huolissaan keskustelun vähäisyydestä koskien ihmiskauppaa. Mitä sinä ajat takaa?

        Diplomiekonomi, yrittäjä, kirjailija...suuruudenhullua hourailua.

        Niin karisee kromi feministien sankaripatsaasta, kun vähän pintaa raaputtaa.

        Keskustelu ihmiskaupasta on vähäistä, kun ihmiskauppakin on olematonta. Lähinnä maahan on tuotu kiinalaisia ravintola-alan työntekijöitä ja heitäkin omasta tahdostaan.

        Mitä helvettiä itse ajat takaa? Pitääkö ottaa jumalan totuutena jonkun jeesuksen aikaisen feministi-ikonin lässytykset asioista, joista hän ei ymmärrä mitään vain, koska sinä niin päätät?


      • suututtaa???
        myös suolakaivosorjista kirjoitti:

        Diplomiekonomi, yrittäjä, kirjailija...suuruudenhullua hourailua.

        Niin karisee kromi feministien sankaripatsaasta, kun vähän pintaa raaputtaa.

        Keskustelu ihmiskaupasta on vähäistä, kun ihmiskauppakin on olematonta. Lähinnä maahan on tuotu kiinalaisia ravintola-alan työntekijöitä ja heitäkin omasta tahdostaan.

        Mitä helvettiä itse ajat takaa? Pitääkö ottaa jumalan totuutena jonkun jeesuksen aikaisen feministi-ikonin lässytykset asioista, joista hän ei ymmärrä mitään vain, koska sinä niin päätät?

        Näitä kaikkia Lenita Airisto on. Ei siinä mitään hourailua ole. Jos ei persoonasta pidä, niin sitten ei pidä, mutta ihan turhaa on alkaa mitätöimään hänen tekemisiään. Ihmiskauppa on suomalaisessa yhteiskunnassakin tosiasia. Jumalia ja jeesuksia on tähän asiaan ihan turha ottaa mukaan. Ei liity aiheeseen mitenkään. Voit aivan vapaasti vaihtaa palstaa. Minä en siitä ole päättämässä.


      • tekemisiä?
        suututtaa??? kirjoitti:

        Näitä kaikkia Lenita Airisto on. Ei siinä mitään hourailua ole. Jos ei persoonasta pidä, niin sitten ei pidä, mutta ihan turhaa on alkaa mitätöimään hänen tekemisiään. Ihmiskauppa on suomalaisessa yhteiskunnassakin tosiasia. Jumalia ja jeesuksia on tähän asiaan ihan turha ottaa mukaan. Ei liity aiheeseen mitenkään. Voit aivan vapaasti vaihtaa palstaa. Minä en siitä ole päättämässä.

        Lenita esiintyy kansainvälisesti menestyneenä liikenaisena, valtakunnanfeministinä ja kaikkien alojen asiantuntijana.
        Mitään suurta näyttöä menestyksestä ei ole millään alueella.
        Tv-kuuluttaja hän toki on ollut.

        Muistin virkistämiseksi:

        Tässä feministi Lenita kertoo tasa-arvoisia ajatuksiaan. Läskit, vanhat ja rumat kyykkyyn:

        "Lehden mielenkiintoisessa haastattelussa omia teitään kulkeva Lenita kertoo pitävänsä nuorista miehistä. Hänestä he ovat erittäin seksikkäinä, ja hän myöntää olevansa erittäin kiinnostunut nuorista, upeavartaloisista miehistä.

        "Kai minä herätän miehissä tunteita, ja siksi minulle on miehiä aina riittänyt... Ilomielelläni havaitsen, että aikani ei ole vielä ohi. Minusta on kivaa, kun jopa 25 vuotta nuoremmat miehet katsovat minua. Olen avoin seikkailuille. Jos tapaan sopivan, kiinnostavan miehen, niin kyllä minä lähden kokeilemaan, onko hänessä sitä jotakin."

        Samaisessa Mies-lehden haastattelussaan Lenita paljastaa myös reseptinsä hyvälle seksielämälle.
        "Hänen pitää olla hoikka ja hyvässä kunnossa. Seksuaalinen kanssakäyminen ylipainoisen kanssa voi olla hyvin ahdistavaa. Erittäin ylipainoinen mieshän kuolisi kynsiin. Kun näen hyvässä kunnossa olevan miehen, aistin, että hän on hyvä sängyssä. Rikas rakkauselämä on hyväksi mielelle, keholle ja sielullellään alueella."


      • tennissukkia haudalle
        unohdu kirjoitti:

        Pahin loukkaus ja suurin syrjinnän osoitus miehiä kohtaan kautta Suomen historian.

        Tennissukat!

        Vittuilu ei unohdu ja tennissukista ei luovuta.


      • Oletko
        tekemisiä? kirjoitti:

        Lenita esiintyy kansainvälisesti menestyneenä liikenaisena, valtakunnanfeministinä ja kaikkien alojen asiantuntijana.
        Mitään suurta näyttöä menestyksestä ei ole millään alueella.
        Tv-kuuluttaja hän toki on ollut.

        Muistin virkistämiseksi:

        Tässä feministi Lenita kertoo tasa-arvoisia ajatuksiaan. Läskit, vanhat ja rumat kyykkyyn:

        "Lehden mielenkiintoisessa haastattelussa omia teitään kulkeva Lenita kertoo pitävänsä nuorista miehistä. Hänestä he ovat erittäin seksikkäinä, ja hän myöntää olevansa erittäin kiinnostunut nuorista, upeavartaloisista miehistä.

        "Kai minä herätän miehissä tunteita, ja siksi minulle on miehiä aina riittänyt... Ilomielelläni havaitsen, että aikani ei ole vielä ohi. Minusta on kivaa, kun jopa 25 vuotta nuoremmat miehet katsovat minua. Olen avoin seikkailuille. Jos tapaan sopivan, kiinnostavan miehen, niin kyllä minä lähden kokeilemaan, onko hänessä sitä jotakin."

        Samaisessa Mies-lehden haastattelussaan Lenita paljastaa myös reseptinsä hyvälle seksielämälle.
        "Hänen pitää olla hoikka ja hyvässä kunnossa. Seksuaalinen kanssakäyminen ylipainoisen kanssa voi olla hyvin ahdistavaa. Erittäin ylipainoinen mieshän kuolisi kynsiin. Kun näen hyvässä kunnossa olevan miehen, aistin, että hän on hyvä sängyssä. Rikas rakkauselämä on hyväksi mielelle, keholle ja sielullellään alueella."

        sinä läski, vanha ja ruma, vai mistä moinen kiukku? Etkö kelpaa naisille?

        naisille?http://fi.wikipedia.org/wiki/Lenita_Airisto


      • katsojan silmissä
        Oletko kirjoitti:

        sinä läski, vanha ja ruma, vai mistä moinen kiukku? Etkö kelpaa naisille?

        naisille?http://fi.wikipedia.org/wiki/Lenita_Airisto

        Ei, ei. Minulle kelpaa kyllä läski, vanha ja ruma nainen. Sen sijaan tasa-arvon Suurlähettiläällä, Feministi Lenitalla on ihan toiset vaatimukset.


      • Anonyymi
        Kaaleppi kirjoitti:

        ihmetteli sitä, miten laajasti hyväksyttyä Suomessa on se, että sekä naapurimaista, että kauempaakin tuodaan prostituoituja tänne. Hän kaipasi arvokeskustelua Suomeen ja totesi, että meillä ei ole täällä sitä pelkoa, että joutuu kivitetyksi, jos puolustaa naisten oikeuksia, kuten monissa muissa maissa on asian laita ja silti noissa maissa asioista keskustellaan, usein oman hengenkin uhalla.

        On sinisilmäistä väittää, että prostituutio ja ihmiskauppa ei olisi kytköksissä toisiinsa.

        Airisto on diplomiekonomi, yrittäjä ja kirjailija. Oliko tuolla viimeisellä lauseellasi joku tarkoitus, vai miksi sen esitit?

        Yrittäjä? Mikä olikaan tämä firma ja missä voin käydä tutustumassa sen pääkonttoriin?


    • näitä hintoja

      Moro!

      Ciao: Jenifer
      My prices are:
      ½ hour 150 euro
      1 hour 250 euro
      2 hours 400 euro
      3 hours 500 euro
      Overnight (12 hours) 1000 euro

      Tässä sinulle Sihteeriopiston sivuilta esimerkkiä muista maista tuodusta prostituoidusta, ihmiskaupan uhrista arvatenkin.

      Kyllä käyp sääliks. Asiakkaita.

      • sinne koloosi

        muitten machoilijoiden kanssa.


      • äksyily?
        sinne koloosi kirjoitti:

        muitten machoilijoiden kanssa.

        Miksi? Onko totuus liian katkera?

        En minä siellä ole vieraillut, näytin vaan todellisuuden, joka ei ole itkevä sängyntolppaan kahlehdittu Igorin ruoskima prostituoitu.


      • kuvittelet

        että nämä naiset saavat itse pitää rahat. Ei, vaan siellä on taustalla joku tyyppi, jonka varsinainen työ on sitä, että kerää rahat näiltä naisilta pois. Asiakkuus on valintakysymys, ihmiskaupassa sitä ei ole.


      • ei feministisiä
        kuvittelet kirjoitti:

        että nämä naiset saavat itse pitää rahat. Ei, vaan siellä on taustalla joku tyyppi, jonka varsinainen työ on sitä, että kerää rahat näiltä naisilta pois. Asiakkuus on valintakysymys, ihmiskaupassa sitä ei ole.

        Vai lymyilee parittaja siellä taustalla. Mistäs sinä sen tiedät? Ruotsalainen feministikö niin kertoi?

        Jos pistät itse ilmoituksen nettiin, hyökkääkö julma mafia heti ovellesi?

        Kummasti vaan suurin osa nykyään on Suomen kansalaisia, jotka pitävät vastaanottoaan omassa kodissaan. Puhelimen sulkemalla voi myös lopettaa koska tahansa, riippuvuus hyvistä ja helpoista tuloista onkin sitten asia erikseen. Halvalla ei myy kukaan.

        Ihmiskauppakortti alkaa olla feministeiltä loppuun kulutettu. Olisi niin kiva päästä säälimään uhreja ja tuomitsemaan hyväksikäyttäjämiessiat, mutta kun kiittämättömät "uhrit" nauravat päin naamaa.


      • kotonasi
        ei feministisiä kirjoitti:

        Vai lymyilee parittaja siellä taustalla. Mistäs sinä sen tiedät? Ruotsalainen feministikö niin kertoi?

        Jos pistät itse ilmoituksen nettiin, hyökkääkö julma mafia heti ovellesi?

        Kummasti vaan suurin osa nykyään on Suomen kansalaisia, jotka pitävät vastaanottoaan omassa kodissaan. Puhelimen sulkemalla voi myös lopettaa koska tahansa, riippuvuus hyvistä ja helpoista tuloista onkin sitten asia erikseen. Halvalla ei myy kukaan.

        Ihmiskauppakortti alkaa olla feministeiltä loppuun kulutettu. Olisi niin kiva päästä säälimään uhreja ja tuomitsemaan hyväksikäyttäjämiessiat, mutta kun kiittämättömät "uhrit" nauravat päin naamaa.

        pitää vastaanottoa ilman sutenööriä? Saa kaikki rahat itselle, eikä tarvitse pojan töitä tehdä. Vai mistä tiedät?


      • Seksitreffit.fi
        kotonasi kirjoitti:

        pitää vastaanottoa ilman sutenööriä? Saa kaikki rahat itselle, eikä tarvitse pojan töitä tehdä. Vai mistä tiedät?

        Mistäkö tiedän? Olen saattanut käydä ammatinharjoittajia tapaamassa. Ehkä sinun äitiäsikin. Joka tapauksessa tiedän asiasta sinua enemmän.

        Jospa nyt kokeilisit itse. Katsotaan, minkä kiven alta se parittajamörkö ryömii prosenttejaan hakemaan.


      • Niinpä tietysti
        Seksitreffit.fi kirjoitti:

        Mistäkö tiedän? Olen saattanut käydä ammatinharjoittajia tapaamassa. Ehkä sinun äitiäsikin. Joka tapauksessa tiedän asiasta sinua enemmän.

        Jospa nyt kokeilisit itse. Katsotaan, minkä kiven alta se parittajamörkö ryömii prosenttejaan hakemaan.

        jos ei flaksi käy muuten. Sinä siis tiedät parituksesta enemmän kuin poliisi. Mielenkiintoista.


      • kainalosauvoilla kilpajuoksuun
        Niinpä tietysti kirjoitti:

        jos ei flaksi käy muuten. Sinä siis tiedät parituksesta enemmän kuin poliisi. Mielenkiintoista.

        Parituksesta? Oletko heikkolahjainen? Juurihan kerroin tietäväni parituksen puutteesta.

        Mitä tiedät poliisin tietävän ja miksi poliisi ei toimi, jos poliisi tietää, mitä poliisi tietää?

        Osaan muuten tehdä ruokaakin. Silti on kiva joskus käydä ravintolan valmiiseen kauniisti katettuun pöytään, vaikka se vähän maksaakin.


    • kunnossa kaiken ikää

      Lenita puhui Nybergin lähetyksessä täyttä asiaa, erittäin virkistävä haastateltava.

      • Vetreä...

        ...seniorikansalainenhan on hänen ikäihmisihanteensa, jota hän kiitettävästi toteuttaa.

        Mutta kyllähän häneltä löytyy ymmärrystä myös niille, jotka eivät vanhetessaan enää ole niin vetreitä eikä sijoitussalkkukaan ole oikein karttunut. Ikääntymistä käsittelevässä kirjassaan hän mm. toteaa, että eutanasiaan liittyy aivan liikaa negatiivisia mielikuvia.


    • taas itsensä.

      Niinkö se mummo puhui, on se vaan ihmeellistä ja ihan uutta ihmeellistä puhetta. Kyllä siinä taas moni asia varmaan parani.

    • pulpfictioner

      Sinä provoisoit, ja minä tartun siihen:

      Mahtaneekohan ihminen joka edellyttää kaikilta toimittajilta että hänen tittelinsä diplomi-ekonomina mainitaan, olla henkilö jolla on "painavaa asiaa"

      Muistan muutama vuosi sitten kun Lenita oli uutisvuodossa. Naista pistettiin kymmenen nolla ja neitihän hermostu hiiteen kun huomasi että ei pääse samalle tasolle.

      Eli Lenitan kohdalla kyse on vain siitä että tyhjät tynnyrit kolisee!

    • Mr Darcy

      Lenita Airisto. Yksi tämän maan teennäisimpiä, pinnallisimpia ja tekopyhimpiä julkkiksia. Ja kaiken lisäksi tämä tennissukkia vihaava diplomi-ekonomi on oikeasti aika tyhmä akka!

      Tuossakin ohjelmassa teki sen mikä hänen ainoa tavoitteensa on: halusi vain itselleen irtopisteitä.

      Kaaleppi, missä sinun silmäsi ovat?

      Ja miksi muuten miehen nimimerkki? tuo oli liian helppo.

    • Anonyymi

      Lenita Airisto 🤔:
      Olikos apu lehden haastattelussa kertonut;" Tunnustan olevani feministi". 🤣🤣🤣 Ei olisi tarvinnut Lenita, miesvihan haistaa silmät kiinni tv lähetystä KUUNNELLESSA, kyllä se hänellä on vihaksi muuttunut eikä jää feminismiin joka sisältää vihaa sisällään mielestäni enemmän kuin sovinismi. Ei liene vaikea kaavaa yhdistää esimerkiksi rasismiin jota jaettaessa suuntia, kokemuksieni perusteella rasistisimpia ovat tummaihoiset eikä ihme kun ajatellaan historiaa mitä ovat joutuneet kestämään jättäen jäljen pitkälle tulevaisuuteen piilevänä vihana pinnan alla eteenkin kouluttautumattomien keskuudessa(geeni perimä) ja järjiltään saa mies olla jos esimerkiksi hänenlaisen naisen kanssa alkaisi parisuhteeseen taikka sitten täysi masokisti, mutta muistammehan ymmärtää häntä ja ymmärtää myös olla varovaisia kaltaistensa egojen kanssa varsinkin kun on ns "auktoriteetti" tietyille ryhmille julkisuudessa.

    • Anonyymi

      Viimeksi tänään kävin prostituoidun luona , oli taattu maatiainen ja tuntui tykkäävän työstään .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe