kärpäsen joka surrasi huoneessa yöllä, mutta se pirulainen oli ammulla kadonnut. ;)
Haluan tappaa
10
322
Vastaukset
Luonnollinen kuolema tais ehtiä ennen.
- se meni
talvehtimaan ja munii hirveän määrän munia ja keväällä sulla onkin jo sit viiskytkärpästä heti kun ensimmäisen kerran aurinko pilkahtaa ;)
- Seco de Lirium
se meni kirjoitti:
talvehtimaan ja munii hirveän määrän munia ja keväällä sulla onkin jo sit viiskytkärpästä heti kun ensimmäisen kerran aurinko pilkahtaa ;)
Aika pelottavaa nukkua, jos on ruumis samassa huoneessa.
- Yks vaan
se meni kirjoitti:
-kärpäsen toukkia kalastusväline liikkeistä.
-mukava pila, jonka kerran vahingossa kaverille tein kevättalvella. Unohdin pilkkireissun jälkeen toukkarasian niiden lämpimään eteiseen, kaapin päälle avoimena ja kuinka ollakkaan muutaman viikon kuluttua kaveri ihmetteli,,, että mistä helvetistä noita kärpäsiä tulee hänen asuntoonsa talvella.. Että, siinä ohje käytännön pilaan.. En, toki yllytä ketään ,-D
- padme_amidala
ei ne kärpäset enää lentele. En ainakaan minä ole nähnyt sisällä yhtään kärpästä aikoihin.
- Seco de Lirium
sitten oli kummituskärpänen, joka kummitelee kostoksi öiseen aikaan.
- padme_amidala
Seco de Lirium kirjoitti:
sitten oli kummituskärpänen, joka kummitelee kostoksi öiseen aikaan.
viinkärpänenkin on olemassa. Itse en ole tavallista ja
sitruunakärpästä kummempaa nähnyt. - Seco de Lirium
padme_amidala kirjoitti:
viinkärpänenkin on olemassa. Itse en ole tavallista ja
sitruunakärpästä kummempaa nähnyt.tykkäävät makeista viineistä.
- padme_amidala
Seco de Lirium kirjoitti:
tykkäävät makeista viineistä.
vähältä piti, etten saanut ampparia suuhun. Ne olivat ihastuneet
voileipääni ja päällystäneet sen koreaksi.
..houkuttele se aamulla paikalle.. jätä hampaat pesemättä illalla niin saat aamulla pörrääviä kavereita..joskus useitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429515T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332161Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271850- 1361643
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast91160- 711107
- 92962
- 81889
- 49875