kärpäsen joka surrasi huoneessa yöllä, mutta se pirulainen oli ammulla kadonnut. ;)
Haluan tappaa
10
353
Vastaukset
Luonnollinen kuolema tais ehtiä ennen.
- se meni
talvehtimaan ja munii hirveän määrän munia ja keväällä sulla onkin jo sit viiskytkärpästä heti kun ensimmäisen kerran aurinko pilkahtaa ;)
- Seco de Lirium
se meni kirjoitti:
talvehtimaan ja munii hirveän määrän munia ja keväällä sulla onkin jo sit viiskytkärpästä heti kun ensimmäisen kerran aurinko pilkahtaa ;)
Aika pelottavaa nukkua, jos on ruumis samassa huoneessa.
- Yks vaan
se meni kirjoitti:
talvehtimaan ja munii hirveän määrän munia ja keväällä sulla onkin jo sit viiskytkärpästä heti kun ensimmäisen kerran aurinko pilkahtaa ;)
-kärpäsen toukkia kalastusväline liikkeistä.
-mukava pila, jonka kerran vahingossa kaverille tein kevättalvella. Unohdin pilkkireissun jälkeen toukkarasian niiden lämpimään eteiseen, kaapin päälle avoimena ja kuinka ollakkaan muutaman viikon kuluttua kaveri ihmetteli,,, että mistä helvetistä noita kärpäsiä tulee hänen asuntoonsa talvella.. Että, siinä ohje käytännön pilaan.. En, toki yllytä ketään ,-D
- padme_amidala
ei ne kärpäset enää lentele. En ainakaan minä ole nähnyt sisällä yhtään kärpästä aikoihin.
- Seco de Lirium
sitten oli kummituskärpänen, joka kummitelee kostoksi öiseen aikaan.
- padme_amidala
Seco de Lirium kirjoitti:
sitten oli kummituskärpänen, joka kummitelee kostoksi öiseen aikaan.
viinkärpänenkin on olemassa. Itse en ole tavallista ja
sitruunakärpästä kummempaa nähnyt. - Seco de Lirium
padme_amidala kirjoitti:
viinkärpänenkin on olemassa. Itse en ole tavallista ja
sitruunakärpästä kummempaa nähnyt.tykkäävät makeista viineistä.
- padme_amidala
Seco de Lirium kirjoitti:
tykkäävät makeista viineistä.
vähältä piti, etten saanut ampparia suuhun. Ne olivat ihastuneet
voileipääni ja päällystäneet sen koreaksi.
..houkuttele se aamulla paikalle.. jätä hampaat pesemättä illalla niin saat aamulla pörrääviä kavereita..joskus useitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511