Sillä saa: keskikokoisen omakotitalon, pari autoa ja taloon tavarat. Ehkä jopa kesämökin ja pienen veneen.
Millillä ei pitkälle pötki.
3
773
Vastaukset
- kunhan ei
pröystäile.Venettä ei tarvii,eikä 2 autoa,eikä omakoti taloa.Kaksio-kolmio riittää,rahaa jäisi
yllinkyllin. - Vähälläkin pärjää
Riippuu vähän siitä, mistä sen omakotitalon hankkii ja muut "välttämättömyydet".
Itse ainakin pärjäisin kevyesti 50t vuosimenoilla,asuisin hotelleissa koti-ja ulkomailla,enkä yrittäisikään kasvattaa jonkun kunnan verotuloja asettumalla paikoilleen.
Milli tilillä 50t vuosimenoilla voisi rellestää 20v ilman muita tuloja, joita kyllä väkisinkin tulee sen vajaan millin ollessa tilillä. - kiinteistöt jotekni ymmärtää
miksei kellään käy mielessä sijoitus. tuplaus on aika helppoa esim mandatum china vuoden alusta 90%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890