kun ei oo nukkunut koko yönä ....eikä tottunut valvomaan .Alan ymmärtään niitä joilla univaikeuksia. onko unettomia tai vähäunisia ?
On aika pöhkö olo
11
355
Vastaukset
..nukkumatti kuinka tunkisi unihiekkaa simmuihin sitä on joskus huono uninen..ei niinkään vähä uninen vaan pitkä uninen muttei levollinen se uni ole koska heräilee välillä keskellä yötä..
- "unihiekka
vaan kun ei oo edes täysikuu taivaalla ja unta ei saa....lehtikin jo luukusta kolahtaa....kello neljää jo osoittaa...
- padme_amidala
"unihiekka kirjoitti:
vaan kun ei oo edes täysikuu taivaalla ja unta ei saa....lehtikin jo luukusta kolahtaa....kello neljää jo osoittaa...
sehän on puoli kolme iltapäivällä. Harvemmin se kuu tähän aikaan paistaa.
- "unihiekka
padme_amidala kirjoitti:
sehän on puoli kolme iltapäivällä. Harvemmin se kuu tähän aikaan paistaa.
voisit mielikuvitella et ne viimeyön tunnelmia!!!!
- padme_amidala
"unihiekka kirjoitti:
voisit mielikuvitella et ne viimeyön tunnelmia!!!!
Vitsiksi sen tarkoitin : )
- "unihiekka
padme_amidala kirjoitti:
Vitsiksi sen tarkoitin : )
ei kai me niin tosikoita olla! vaikka vähän "pöhköjä" mieluummin...
- padme_amidala
"unihiekka kirjoitti:
ei kai me niin tosikoita olla! vaikka vähän "pöhköjä" mieluummin...
Tässä on rauhoittavaa musiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=dQQjz3Q2m4c padme_amidala kirjoitti:
Tässä on rauhoittavaa musiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=dQQjz3Q2m4cguil12iä12 sdf,wqklq3u-. sdkl90 KLJAOIRUjty....
aerio783450a34
Oho, putos naama näppikselle vahingos ku nukahdin.
- padme_amidala
24/7 ja päiväduunit päälle pitävät yöunet minimissään.
Kokemuksesta tiedän, että loppuviikolla ei ole univaikeuksia. Pystyy nukahtamaan jopa autoa ajaessaan. - vanhemmat pyörii
enemmän tai vähemmän zombeina.
- pienille nokosille
Herättäkää mut kymmeneltä,silloin alkaa Robin Hood kakkoselta.Sen vois kattoo kun ei tuu noita mainoksia välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511