mitkä on naurettavimmat?
muista nämä ainakin:
PUUNENÄ.
TÖTTERSTRÖM (ihan oikeesti on ruotsalainen sukunimi, vaikka Turhapurossa olikin)
NAULAPÄÄ ( joku kertoi soittavansa ja kysyi "onks naulapäässä?, ON...iske syvempään)
KILKKI.
hassut sukunimet
19
3752
Vastaukset
- padme_amidala
En kehtaa laittaa, jospa vaikka tunnistavat minut niistä.
Naurettavimmat ovat näet niitä, joita olen elämäni varrella tavannut. - tässäpä..pari
Kohopää
Sikiö - Aarre
Aikanaan kommarihallintoa palveli toimittajana Rudolf Sykäräinen.
Muuan evakkoperhe oli Bloigu ja muuan vakuutusasiamies oli Räbinä. Tommosia muistan. - vaikka kuinka:
Siannahka, Alapää,Köönikäs,Kärppä,Paukku, Kössi, Lemmetti, Sikanen, Soppa, Runkka, Liukas, Liukku, Putti, Hiiri, Hörkkö, Jortikka, Paukkio, Kesseli, Kivessilta, Koliseva, Kelkka, Äijälä, Önkki, Kurppa, Möltsi, Näpärä, Ämmälä, Patja, Pamppunen, Yrjölä, Tarikka, Käyräsaari, Littunen, Mätikkömäki, Letku, Paloposki,
Yli-Hellä, Kuitti, Kuikka, Hirvi, Kurko, Hyssä, Rakkolainen, Rönkä, Rönkkö, Könnilä, Ryömä, Murikka, Makkara, Tuppurainen, Takku, Ryyppä, Lamppu, Toriseva...- Ninni000
Käyräsaari. Ainut Suomessa jolla kyseinen sukunimi :o
- Anonyymi
Ninni000 kirjoitti:
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ninni000 kirjoitti:
Tunsin joskus sellaisen jolla tuo sukunimi 🤗
- joulun_lahja
Villi, Peräkasari, Paksu, Rinta-Rahko, Väkiparta
- kauan sitten
perheen jonka nimi oli RÄTTI ja kun ne muuttivat meidän paikkakunnalle sanoi yksi vanha setä. Mikä riepu lieneekään.
- kives_silta
kauan sitten kirjoitti:
perheen jonka nimi oli RÄTTI ja kun ne muuttivat meidän paikkakunnalle sanoi yksi vanha setä. Mikä riepu lieneekään.
kivessilta
- hjhcvvxg
....
- hjujvccg
....
- kissaeläin
hyjeena
- hyvveeuamua
Hikipään aikoinaan tapasin. En uskonut ennen kun näytti ajokorttinsa.
- Anonyymi
Huvittavimpia sukunimiä mitä olen kuullut, ovat Tampio, Pälli, Pervonsuo, Lerssi ja Pippel.
- Anonyymi
Hauskoja on mun milestä ne jonka sukunimi on tyylliin etunimi.
esim. Olli tai Sirkka.
En tiedä voiko sitten olla Olli Olli tai Sirkka Sirkka- Anonyymi
Sellasta joskus jossain muistan kuulleeni, että Jos Sirkka menis naimisiin Sirkan kanssa (miehen sukunimi) niin Sirkasta (nainen) tulisi Sirkka Sirkka jos hän ottaisi mihen sukunimen.
- Anonyymi
Hyvä sukunimi on Lievetmursu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897