mitkä on naurettavimmat?
muista nämä ainakin:
PUUNENÄ.
TÖTTERSTRÖM (ihan oikeesti on ruotsalainen sukunimi, vaikka Turhapurossa olikin)
NAULAPÄÄ ( joku kertoi soittavansa ja kysyi "onks naulapäässä?, ON...iske syvempään)
KILKKI.
hassut sukunimet
19
3691
Vastaukset
- padme_amidala
En kehtaa laittaa, jospa vaikka tunnistavat minut niistä.
Naurettavimmat ovat näet niitä, joita olen elämäni varrella tavannut. - tässäpä..pari
Kohopää
Sikiö - Aarre
Aikanaan kommarihallintoa palveli toimittajana Rudolf Sykäräinen.
Muuan evakkoperhe oli Bloigu ja muuan vakuutusasiamies oli Räbinä. Tommosia muistan. - vaikka kuinka:
Siannahka, Alapää,Köönikäs,Kärppä,Paukku, Kössi, Lemmetti, Sikanen, Soppa, Runkka, Liukas, Liukku, Putti, Hiiri, Hörkkö, Jortikka, Paukkio, Kesseli, Kivessilta, Koliseva, Kelkka, Äijälä, Önkki, Kurppa, Möltsi, Näpärä, Ämmälä, Patja, Pamppunen, Yrjölä, Tarikka, Käyräsaari, Littunen, Mätikkömäki, Letku, Paloposki,
Yli-Hellä, Kuitti, Kuikka, Hirvi, Kurko, Hyssä, Rakkolainen, Rönkä, Rönkkö, Könnilä, Ryömä, Murikka, Makkara, Tuppurainen, Takku, Ryyppä, Lamppu, Toriseva...- Ninni000
Käyräsaari. Ainut Suomessa jolla kyseinen sukunimi :o
- Anonyymi
Ninni000 kirjoitti:
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ninni000 kirjoitti:
Tunsin joskus sellaisen jolla tuo sukunimi 🤗
- joulun_lahja
Villi, Peräkasari, Paksu, Rinta-Rahko, Väkiparta
- kauan sitten
perheen jonka nimi oli RÄTTI ja kun ne muuttivat meidän paikkakunnalle sanoi yksi vanha setä. Mikä riepu lieneekään.
- kives_silta
kauan sitten kirjoitti:
perheen jonka nimi oli RÄTTI ja kun ne muuttivat meidän paikkakunnalle sanoi yksi vanha setä. Mikä riepu lieneekään.
kivessilta
- hjhcvvxg
....
- hjujvccg
....
- kissaeläin
hyjeena
- hyvveeuamua
Hikipään aikoinaan tapasin. En uskonut ennen kun näytti ajokorttinsa.
- Anonyymi
Huvittavimpia sukunimiä mitä olen kuullut, ovat Tampio, Pälli, Pervonsuo, Lerssi ja Pippel.
- Anonyymi
Hauskoja on mun milestä ne jonka sukunimi on tyylliin etunimi.
esim. Olli tai Sirkka.
En tiedä voiko sitten olla Olli Olli tai Sirkka Sirkka- Anonyymi
Sellasta joskus jossain muistan kuulleeni, että Jos Sirkka menis naimisiin Sirkan kanssa (miehen sukunimi) niin Sirkasta (nainen) tulisi Sirkka Sirkka jos hän ottaisi mihen sukunimen.
- Anonyymi
Hyvä sukunimi on Lievetmursu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846