HOBBY HALL..

25 vuotta asiakkaana

NYT MENI USKO..Hobby halliin
Kylläpä ottaa pannuun..kun on lukenut sivuilta viestejä mutta uskottava se on että vanha uskollinen Hobby Hall ei ole todellakaan sama entinen luotettava kauppakumppani. Mulle kävi myös niin että tuli lasku että olen maksanut mukamas liian vähän yhtä erää..katsoin pankkini tilitiedoista ja yhtään vaillinaista maksua en ollut maksanut ja maaginen pvm. 29.8.07. Onkohan Hobby hallilla tarkoitus että mahdollisemman monelle tulis luottotietoihin merkintä?? Tällälailla asiakat kyllä kaikkoavat..enpä taida uskaltaa enää tilata sieltä mitään..mulla ei ole aikaisemmin ollut ongelmia. Tänään yritin soittaa ja riipuin luurissa 15 min..ja en sittenkään saanut palvelua. Sähköposteihin ei vastailla mainoskirjeitä kyllä lähetetään sähköpostiin ja tiheästi...

26

7674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyä..

      postimyynnistä..on liian pitkä matka kauppoihin ostamaan kamaa..Anttila taitaa vielä olla luotettava..

      • posti

        no konkkaa menee kohta hobbyhall ja henkilökuntakuntakin joutuu liriin...


    • HobbyHallin

      palvelu paranee, kun se siirtyi Stockmannille, mutta siellä taitaa olla johdossa osaamattomat tyypit. Itse pääsin tänään sentään puhelimella läpi ja asianikin selvisi ilman pahempaa nikottelua. Mutta käy asiakkuus kalliiksi langoilla roikkuessa. Pinnan kiristyessä postimyynnin mukavuus ei paljon lohduta. Lohtua voi saada tuotepalautuksella. Loppuu vaivat saman tien, ja rahat säästyy.

    • ihan sama

      Keväällä ostin kolme tuotetta ja kaksi palautin. Onneksi vaadin tositteen palautuksesta. Maksoin ihan normaalisti kolmannen tuotteen ja postimaksun. Ensin sain laskuja palautetuista tuotteista enkä päässyt puhelimella läpi moneen päivään. Lopulta pääsin ja minulle sanottiin, että asia on kunnossa. Heinäkuussa sain tekstiviestin, että he ovat lähetelleet tarpeettomia laskuja minulle ja minun tulisi heittää ne pois. Mitään laskuja en kuitenkaan saanut. Tekstiviestiä en poistanut. Sitten alkoi tulla karhukirjeitä niistä laskuista, joita en koskaan saanut ja olisivat olleet tarpeettomia, Lähetin sähköpostin, ei vastausta. Päiväkausia yritin päästä läpi ja lopulta pääsin. Selvisi, että heillä oli palautus hyväksyttynä, mutta silti ne olivat jääneet laskutuksessa aktiivisiksi ja pahoittelivat asiaa. Suuri puhelinlasku. En uskalla enää tilata sieltä. Vahinko.

      • pissed

        En ole koskaan törmännyt yhtä surkeaan palveluun. Tein sen virheen, että maksoin kerralla koko kalliin tilaukseni liikkeestä hakemalla. Roska ei toiminut, joten huoltoon. Nyt on mennyt viikkoja siitä kun sen vein huoltoon, eikä mitään kuulu. Ilmeisesti ei niin väliä kun kerran rahat on jo saatu. Pakko lähteä käymään liikkeessä uudestaan selvittämässä asiaa kun eivät vastaa puhelimeen, eivätkä sähköposteihin. Käsittämätöntä. Suosittelen välttämään koko kauppaa. Onneksi asun sentään ajomatkan päässä. Kauempana asuvat joutuvat vain kiroilemaan kotona ja odottamaan josko sieltä joskus jotain kuuluisi.


    • outoa on...

      en viitsi enää ostaa mitään HH:sta. Kaikki (paitsi 1 sänky) ovat menneet rikki jopa joskus ennen takuun umpeutumista. Siellä on ollut monta philipsiä ja muutakin merkkitavaraa. Lopetimme HH:n käytön 2002.

      • ­Philipsistä

        Älkääkä ostako Philipsin laitteita muutenkaan älkääkä muualtakaan. Philips on ollut suomessa ja muutamassa muussakin maassa kuluttajaviranomaisten mustalla listalla jo vuosia. Philips ei hoida lähtökohtaisesti mitään takuuvelvotteitaan, vaan takuuasiat on lähes aina vietävä jonkin viraston kautta. Philips vaatii usein kuluttajalta mm. asiantuntijalausunnon (joka maksaa paljon) siitä että tuotteessa on takuunalainen vika. Lisäksi Philips pitkittää siitä huolimatta takuukäsittelyjään jopa vuosilla.
        Philips harrastaa myös laittomia pakkausveloituksia joilla ei ole mitään tekemistä reaalikustannusten kanssa. Toisinsanoen mikäli kuluttajalla ei ole tuotteen alkuperäispakkausta tuotaessa se takuuhuoltoon, Philips veloittaa järjettömiä summia pakkauksesta. Esim 32" television pakkauksesta veloitetaan n.120 euroa. Kukapa säilyttäisi nurkissaan isoa pahvilaatikkoa, jossa televisio oli ostettaessa. Philipsin takuuehdoissa kuitenkin edellytetään sitä. Philips on myös veloittanut kuluttajalta suuria rahtikuluja, mikäli se on lähettänyt tuotteen toiseen maahan takuukorjaukseen.
        Tässäpä muutama syy olla ostamatta Philipsin tuotteita.
        Eräs MustanPörssin myyjä mm. kertoi etteivät he mielellään edes tarjoa Philipsiä asiakkailleen, tietäen että ongelmia tulee, jos tuotteeseen tulee vikaa takuuaikana.


    • on loppunut myös

      ei enään ikinä tuotteita hobby hallista. ei pääse asiakaspalveluun,ei saa vastausta sähköpostiin ja laskuja tulee minkä kerkiää.kaikki laskut olen tarkistanut ja tiliotteiden perusteella olen maksanut jopa ennen erä päivää ja silti saan karhu kirjeitä.tämä selitettiin hh.lla niin että olin maksanut edellisen kuun laskun kuukautta myöhässä.ja karhu kirjeissä eräpäivätkään ei täsmää.

      • HOBBY HALL BOIKOTISSA!

        Samallailla meille on myös käynyt kuin sulleki ja monelle monelle muulle..Tänään maksoin 30 euron edestä huomautuslaskun huomautuslaskuja..kun hh on me ollaan nordean asiakkaita niin menee viikko ennen kuin eurot ovat HH:n tilillä ja olin hiukan myöhässä(pari päivää) maksujen kanssa sillä unohdin maksaa aivan ajoissa. No sieltä tuli 19.9 uudet laskut karhuna vaikka olin jo maksanut kys. tuotteet 1.9 ja näin ollen rahat ovat heidän tilillään jo paljon ennen uutta laskutuspäivää niin ajattelin unohtaa koko huomautuslaskujen(3 kpl) 5 euroa koska olin maksanut jo ajat sitten kys. tuotteet. Eli mitä tästä opin olisi pitänyt odottaa karhulaskuja koska olin paripäivää myöhässä laskujen kanssa ja maksaa vasta sitten eikä maksaa hiukan myöhässä tuotteita koska en tietenkään maksanut noita laskutuslisiä koska kuvittelin että pari päivää ainoastaan myöhässä ei haittaa mutta se haittasikin Uutta HH:ta. Tarina jatkuu.. No nyt toissa päivänä tuli sitten näiden 5:eurosten karhut elikä yht. 30 euroa ja muutamat sentit päälle. Ihanaa kaupankäyntiä ja asiakaspalvelua..Ennen siellä suhtauduttiin niin ystävällisesti. Kun kerran mulla muutama vuosi sitten oli yks lasku hukkunut eli se oli varmaan mennyt vahingossa jätteisiin postipakkauksen mukana. Etsin sitä viikon verran mutta ei löytynyt. Laitoin s.postia ja sieltä muistaakseni tuli jo saman päivän aikana ystävällinen vastaus pyyntööni että saisin uuden laskun ja laittoivat samaan viestiin mulle laskun tiedot eikä mitään ylimääräistä hintaa tullu mutta varmaan arvaattekin miten nyt olisi käynyt? Oikein arvasitte..sähköpostiin ei olisi vastattu ollenkaan ja viikon parin päästä olisi tullut karhu viivästyskorkoineen..Enpä tilaa koskaan enään Hobby hallilta!


    • O tempora, o mores!

      Meillä on kanssa ollut kaikkea samaa mitä kaikki ovat kirjoittaneet viesteissään. Niiden selvittämiseksi on mennyt kohta 100 euroa puhelinlaskuihin, koska sähköposteihin ei vastata ja vaihteesta palautetaan jonoon tai lyödään luuri korvaan. Tämän lisäksi ostaessamme myymälästä uusien tavaroiden puolelta elektroniikkaa, saimme käytetyn, jota he eivät meinanneet ottaa edes takaisin palautuksena ja hyvitääkään realistisesti eivät halunneet. Tämän lisäksi olemme saaneet asiakaspalvelusta ja teknisestä ASPA:sta kettuilut kaupanpäälle. Emme ole saaneet vastinetta HH:n johtopuolelta sähköpostiimme ja kuluttajavirasto ei ota kantaa - tulee hoitaa paikallisen kuluttajasuojahenkilön kautta. Kyllästyneenä ylimääräiseen vaivaan ja maksuihin laitoin viestiä Ylen Kuningaskuluttajalle. Josko he saisivat jotain aikaan, sillä aikoinaan tämä puulaaki on toiminut ihan ok.

      • HH-alas

        Hyvä hyvä niin sitä pitää...lisäksi Karpoon jos ohjelma vielä näkyis! Kiva kun joku toimii!!
        Mulla on mennyt myös sukset ristiin Hobbarin kanssa..


    • Kuluttaja-vm59

      Kunhan saan rahat kasaan ja maksan loppuerät rungosängystä eriä enää 5 kpl..olen nääs köyhä työtön että pakko maksaa erissä ja jossain sitä on nukkuakin..Mulle tulee viikottain s.postia Hobby hallista tarjouksista yms. ja pian laitan sinne viestin että eipä tarvitse enää lähettää mainoksia ja kiellän postissakin tulevat olen niin kyllästynyt hobby halliin kuinka se kohtelee vanhoja asiakkaitaan en jaksa eritellä mutta samat temput se on tenyt kun muillekin..

    • zarai

      Meillä on tähän asti toiminut yhteistyö hobby hallin kanssa ihan sujuvasti... tosin nyt on ensimmäinen huolto tapaus menossa. Saa nähdä muuttuuko mielipide... Tähän asti on asiakaspalvelusta saanut nopeaa ja asiallista palvelua, eikä laskutuksessakaan ole ollut ongelmia. Huonoin tilanne oli autosoittimen kanssa, kun mukana oli väärät käyttöohjeet. Asiasta soitin ensin hobby halliin jossa lupasivat selvittää asiaa, selvittivät ja maahantuojan mukaan ohjeet olivat oikeat. Seuraavaksi soitto maahantuojalle ja pitkähkön väittelyn jälkeen "uskoivat" ohjeiden olevan väärät. Maahantuojasta ei ikinä kuulunut mitään, mutta hobby hallilta sain noin puolen vuoden päästä postitse oikeat suomen kieliset ohjeet. Olin jo unohtanut koko ohjejupakan, mutta niin vain hoitivat asian loppuun asti ja sain kivan yllätyksen.

    • Pekka Espoosta

      Palvelu on huonontunut tosi ranakasti vuosien varrella.Tosi töykeitä asiakaspalvelijoita ja tietämättömiä.Hobby Hall saa hankkia asiakkaansa muualta, minä en enää sieltä osta mitään.

      • boikotoin

        Täyttä roskaa , palvelua ei ole eikä palvelua saa , ylihintaista tavaraa ja nykyään kaikenlaista krääsää myynnissä , tarpeetonta krääsää ja kallista,boikotoin


      • Päätä seinään

        Vai niin. Ajattelepas itsesi tuossa työssä. Vastaat noin sataan puheluun/pv.
        Istut paikallasi 8 h (miinus kahvi ja ruokat.) ja olet kiinni luureilla työpisteessäsi. Jos kynä tipahtaa lattialle noukit sen ja piuhat riuhtaiseevat pääsi melkein irti, unohdat, että olet kiinni kuin lehmä parressa. Asiakkaat voivat olla todella inhoittavia jopa mennä henkilökohtaisuuksiin. Selvität laskutus sotkuja, jotka ovat arkipäivää toimimattoman laskutus systeemin ansiosta. Et itsekään saa tolkkua, miksi jotakin on laskutettu liikaa. Sinulta odotetaan nopeita otteita. Joka puhelu lasketaan, montako minuuttia per puhelu, monta minuuttia yhteensä, montako ulos soittoa, montako minuuttia puhelin linjasi oli kiinni, vaikka selvitit jotain sotkua koko ajan! Jos linjoilla ei ole näkyvää aktiviteettia joku tulee selkäsi taakse tarkistamaan mitä teet. ym.ym. kaikki nämä tiedot tulevat päivittäin seinälle. Siis mahdollisiman nopeita puheluita ja ennen kaikkea myyntiä! Työnantaja ottaa kaiken irti työntekijöistään. Sähköpostilla ilmoitetaan kuinka on taas lähtenyt tuhansia ja taas tuhansia vääriä laskuja, eli voi tulla vähän vihaisia puheluita. Tavaroista pitää tietää kaikki vaikka et tiedäkään, miten voisitkaan. Ainoa tieto on kuvasto, joka on myös asiakkaalla, sillä erotuksella että asiakas on lukenut ja sinä monestikaan et. Työkaverilta et voi kysyä neuvoa, koska kaikkihan ovat puhelimessa. Pari numeroa on josta voit kysyä mutta tietenkin
        jos pääset linjoilla läpi. Tosin hekään eivät välttämättä tiedä. Asiakas haluaa vastauksen heti tai ainakin tosi nopeasti. Et voi roikuttaa heitä linjoilla, vaikka et saa kysymykseen vastausta, et saa ketään kiinni...ei auta sinun on vastattava asiakkaalle. Keksitkö itse vastauksen? Vai vedätkö mutu tuntumalla? Haluaistko itse ostaa firmasta jossa toimitaan näin? Voitko kuvitella tekeväsi työtä tällaisessa yrityksessä. Monet sitä kuitenkin joutuvat tekemään, eikä se ole valinta vaan pakkotilanne.


    • Nimetön

      Sain tänään just hetki sitten neljä vanhaa laskua hobby hallilla kun soitin sinne varmistaakseni, että olen maksanut viimeisen erän nykyisestä TV. Ja he kertoivat löytäneensä vanhan 2006 vuoden takaisin kameralaskun neljä maksamatonta erää...
      ....................jumalauta..................
      he ilmoittivat siellä, että heidän järjestelmässään on ollut virhe silloin ja tästä syystä minulle ei ole tullut siitä mainintaa. Minulla on aina tapa varmistaa ennen uuden tuotteen tilaamista, että vanha on maksettu ja silloin he sanoivat, että on....
      ......mitä helvettiä tässä pitää nyt oikein tehdä??!!....onkohan kukaan ottanut kuluttajanoikeustoimistoon yhteteyttä?

      • VAIHTAKAA yritystä

        Net Anttilaan tms.paljon paremmin toimii , vaihtakaa yritystä


      • vaihtamalla paranee
        VAIHTAKAA yritystä kirjoitti:

        Net Anttilaan tms.paljon paremmin toimii , vaihtakaa yritystä

        vaihtakaa ihmeessä parempaan


    • Anonyymi

      Net Anttila on loppunu aikoja sit

      • Anonyymi

        kannattaako kirjoittaa lähes 10 vuotta vanhaan ketjuun? 10 vuotta sitten Net anttila vielä toimi. :D


    • Anonyymi

      Tämä uusi myymälä Vantaa, Tammisto on todella surkea, hinnat puuttuu lähes jokaisesta tuotteesta.Yrityksen verkkosivut on myös todella surkeat, tuotteista on aivan puutteelliset tiedot ja lähes mitään ei saa muutaman päivän sisällä. En suosittele.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset ostako Hobby Hall -nimisestä firmasta. Katsokaa netistä palautetta. Uskomatonta, että tällainen firma voi yleensä toimia.

      • Anonyymi

        puolet tilaamistani tuotteista tuli sentään perille xD


    • Anonyymi

      Hobby Hall toimi vielä reilun kaksikymmentä vuotta sitten melko luotettavasti. Nykyinen Hupi Halli ei toimi mitenkään! Älkää erehtykö moiseen p..ka firmaan rahojanne tuhlaamaan.

    • Anonyymi

      Välttäkää tätä Retuperälän verkkokauppaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6797
    2. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

      Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe