Savuttomat boikottiin

SAVUAVA

Kylläpäs on vaikeaa löytää savullinen ravintola näin savullisena ihmisenä.

Eli kysymys kuuluu: Missä saa polttaa ja missä ei?!

Tänään ajattelin työpäivän jälkeen poiketa yhdellä oluella ja kylläpäs oli vaikeeta löytää paikka missä saa röökata!

Ja te savuttomat: tää ketju ei oo teille! Menkää kitiseen naapurit -palstalle jos savut häirittee tai käykää niissä savuttomissa paikoissa!

Mutta missä on savulliset????

9

368

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää ravintolassa

ollenkaan ja juuri siksi, ettei siellä ole paikkaa missä tupakoida. Jos otan olutta, niin tekee samalla mieli vetää savut...ja eipä taida enää onnistua se....
      siis otan olutta kotona ja poltan silloin kun tekee mieli.

• Pitää muistaa, että

ollessamme ihmisten ilmoilla meillä on vastuu lähimmäisistämme. Mikä oikeus tupakoijilla on pilata toisten hengitysilma? Kotona voi kärytellä niin paljon kuin palkeet kestävät.

• runontaja

kun ei voi pitää parvekkeen ovia auki, kun naapurit polttaa parvekkeilla.

Totesi kerran minulle parvekkeella tupakoiva tuttavani.

Eli tupakoiva ei aina siedä tupakoijaa

• savuttelia

poltan niin pitkään parvekkeella kunnes taloyhtiö tai laki sen kieltää.sitten siirryn sisälle.
        vxxxuako hengittelette siin tupakan savussa!menkää muualle jos ahistaa

• savuttelia kirjoitti:

poltan niin pitkään parvekkeella kunnes taloyhtiö tai laki sen kieltää.sitten siirryn sisälle.
        vxxxuako hengittelette siin tupakan savussa!menkää muualle jos ahistaa

joka ei osannut lukemaansa tulkita, vilpittömät onnittelut teille

• satunnainen tupakoitsija
        runontaja kirjoitti:

joka ei osannut lukemaansa tulkita, vilpittömät onnittelut teille

Mä alan olemaan jo sitä mieltä että se oli ihan hyvä ettei baarissa voi enää polttaa. Ennen musta tuli baarissa ihan ketjupolttaja, tuopin join nii saatto mennä 3 tupakkaa. Nykyään poltan paljon vähemmän baari-iltojen aikana kun saa pihalla juosta. Mitenköhän sekin toimii talvella, on pakko saada narikasta takki että voi mennä pihalle, kauhee tungos narikalla siis kokoajan... :(

Siis toi on ihan järjetöntä että alettais kieltämään parveketupakointia! Jos se kielletään pitää ehdottomasti kieltää kerrostaloista esim. koirat. Meijänki naapurissa toi rakki räksyttää kokoajan, ei oo kivaa kuunneltavaa.

• satunnainen tupakoitsija kirjoitti:

Mä alan olemaan jo sitä mieltä että se oli ihan hyvä ettei baarissa voi enää polttaa. Ennen musta tuli baarissa ihan ketjupolttaja, tuopin join nii saatto mennä 3 tupakkaa. Nykyään poltan paljon vähemmän baari-iltojen aikana kun saa pihalla juosta. Mitenköhän sekin toimii talvella, on pakko saada narikasta takki että voi mennä pihalle, kauhee tungos narikalla siis kokoajan... :(

Siis toi on ihan järjetöntä että alettais kieltämään parveketupakointia! Jos se kielletään pitää ehdottomasti kieltää kerrostaloista esim. koirat. Meijänki naapurissa toi rakki räksyttää kokoajan, ei oo kivaa kuunneltavaa.

Parvekkeella tupakoiva ystäväni kirosi parvekkeilla tupakoivia naapureitaan, sillä parvekkeella tupakoiva ystäväni ei voinut tuulettaa asuntoaan, koska parvekkeella tupakoiva ystäväni ei halunnut tupakansavua silloinseen vuokrahuoneistoonsa.

Minulle on yksi ja sama polttaako joku parvekkeella vai ei, vaikka asunkin ylimmän kerroksen terassihuoneistossa, tosin alakerrassakaan ei asu ketään ja lähin savuttelija löytyy noin 10 metrin päästä

• kuolla

nuorena..pääkallon kuva on jo edessäsi..ja sinä tuhoat myös vieressä oliat koska passiivinen tupakointi on vielä pahempaa kun itse tupakointi..Keuhkosyöpä iskee..ja PAM ikävää se on sen elämän loppu!

• sinä

PIIP nuorena..pääkallon kuva on jo edessäsi..ja sinä tuhoat myös vieressä oliat koska passiivinen tupakointi on vielä pahempaa kun itse tupakointi..Keuhkosyöpä iskee..ja PAM ikävää se on sen elämän loppu! Mun isäni ymmärsi lopettaa kun lääkäri käski muurten olisi mennyt jalat..poltti ketjussa 45 vuotta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      397
      1602
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      141
      1032
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1026
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    7. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      131
      698
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe