Freddy van Wontergheg on mies paikallaan. Koulutettu, osaava, ja taitaa seitsemää eri kieltä. Siinä Perussuomalaisilla on puolueessa kallis helmi, josta on eniten hyötyä puolueellemme, Suomelle ja Euroopalle Europarlamentissa.
FREDDY EUROPARLAMENTTIIN!
"ÄÄNESTÄ MAAHANMUUTTAJA ULOS SUOMESTA!"*
*(..Freddyn itsensä keksimä Slogan)
t: Freddyn vankka tukija
ÄÄNESTÄ MAAHANMUUTTAJA ULOS SUOMESTA! ;-)
Wonterghem EU-parlamenttini
7
469
Vastaukset 7
- Freddylle
Kierosilmäinen flaami ajaa sekä flaamien ja valloonien asiaa D)
Freddy = Pelgian paavoväyrynen - slogan on
Freddyn suusta lähtöisin?
Tai allekirjoittaako hän sen tänään?- Freddyn tukija
Freddy itse heitti tuon ilmaan puoluekokouksessa pitämässään puheessa, joten eiköhän ole miehen omaa keksintöä.
- samaa mieltä
Freddyn tukija kirjoitti:
Freddy itse heitti tuon ilmaan puoluekokouksessa pitämässään puheessa, joten eiköhän ole miehen omaa keksintöä.
Klaus Elovaara HERVANTA
- jarilind
wonterghem kirjoitti:
sanantarkasti: äänestetään se maahanmuuttaja takaisin mistä on tullutkin.
Täältä pohjoisesta Kymenlaaksosta. Tervemenoa Rysseliin ;>)
- 1010100010010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561