Kaikkille jotka ovat seuranneet Saman Katon Alla - Kirjotustani, niin ilmoitan teille, että pidän pienen hermoloman, eikä uusia osia tule pariin viikkoon. osat 1-3 löytyvät kotisivuiltani www.freewebs.com/jefmaailma ja sieltä löytyy myös Tahteja ja Luoteja - kirjotukseni.
Hyvää Syksyä kaikille Huuhaalaisille
Saman Katon Alla
4
309
Vastaukset
- syksyä sullekkin
mikäs niin hermoille käy?
- lukenut
kaikki sekä edellisen että uusimman jatkokertomuksen jaksot, kaikki vähintään kolmeen kertaan! Ovat ne niin kiinnostavia ja hyviä. Sinulla on selvästi paljon lahjoja kirjoittamiseen, olet nuoresta iästäsi huolimatta jo taitava kirjoittajanalku.
Loma - mikä ihana ajatus! Nauti, lepää, rentoudu ja pidä itsestäsi huolta. Toivotan Sinulle oikein hyvää lomaa ja syksyä; voi hyvin,
t. ystäväsi JasonTiedän että olet lukenut ne kaikki ainakin sata kertaa. Ja että pidät niistä :D
Ja kiitos... yritän levätä, saa nähdä mitä tekstejä lomalla tulee... ja hyvää syksyä.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482
