Tyttärelleni

Viisautta huomata kuinka hyväksikäytetty on ja ymmärtäisi jo lapsenkin takia erota.
Tiedän mitä on yksinäisyys. josta kärsii.
Lähettäkää hänelle hyvä ja luotettava raitis kumppani elämäänsä.
Niin lopettaisi tuon juomisen.
Rukous voi olla pelkkä huokaisu.

8

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakea apua

pimeyden jouloilta, vaan yksin Jumalalta. Tuo nomimerkki oli siellä maakikkojenkin sivuilla ja sama pyyntö tyttärelle. Sieltä tulee kaikk pahuus ihmisten elämään, kun se on pahan voiman vaikuttama sivusto ja on tehnyt ne ihmiset orjikseen ja haluaa hukuttaa ne helvettiin.
      Ota Jeesus omaan sydämeesi ja silloin sinä saat Jumalan avun joka voi vapauttaa kaikenlaisista kirouksista.
      Tässä linkissä on opastusta evankeliumia.
      http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/

• Missä ne Maagikkojen sivut on, en ole tietoinen niistä, voitko kertoa.
        Tiedätkö ettei Maagikko sana ole paha Ne kolme itämaan kuningastakin olivat Maagikkoja. Jos et tuomitseisi jätä se tehtävä JUMALALLE,

• Olen edelleen Sinun ja perheesi tukena rukouksissani. Uskon vahvasti rukouksen voimaan ja siihen, että se vaikuttaa ajallaan Sinun ja läheistesikin elämässä.

Samastun tyttäresi tilanteeseen ja ymmärrän tuskasi ja hätäsi. Aikoinaan oma äitini rukoili, että jos se on Jumalan tahto, löytäisin itselleni sopivamman kumppanin - ja niin tapahtui! (hän tunnusti rukoilleensa sitä vasta myöhemmin) Nyt minulla on asiat hyvin, olen naimisissa hyvän miehen kanssa ja kahden lapsen äiti, esikoinen muuten juuri kahdeksanvuotias..

Tärkeää rukouksessa on aina muistaa tuo 'Tapahtukoon Sinun (Jumalan) tahtosi, ei minun', sillä aina emme itse näe mikä on meille parhaaksi. Luoja auttaa silmiämme avautumaan, niin auttoi minuakin.. siitä Hänelle kiitos! Lämpimin halauksin cherry :)

• Lämmin kiitos sanoistasi, en ole toivoani menettänyt olen huolestunut ja peloissani tilanteen suhteen.
        Olen yrittänyt muistaa. Tapahtukoon sinun tahtosi.
        Kiitos

• ystävällisesti

Etkö tiedä, että ihminen ei voi palvella kahta Jumalaa. Niinpä rukouksiakaan ei kannata osoittaa väärille hengille, vaan ainoastaan Pyhälle Kolmiyhteiselle Jumalalle: Isälle,Pojalle ja Pyhälle Hengelle.

• Kertoisitko mitkä on ne väärät henget. Älä takerru nimimerkkiin.
        Myös minun sisällä on se jumalallinen kipinä.

• makikoo

Kukaan ei vainoa sinua.Kun ihminen ottaa Jumalan roolin ja haukkuu uskovaisia ja tulee tänne pyytämään esirukousta,tulee tosiuskovaisille skitsofreninen olo.Mitä tuo ihminen tekee täällä?

• Olen Jumalan lapsi

Erehdyin kysymään vastausta;Aurora Magigolta.Vastasi niin,kuin paholainen tekee.Ei heru sympatiaa.Jumala pelastaa minut syntisen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2444
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      206
      1839
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1491
    4. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1407
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1406
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      193
      1248
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1160
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1035
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      961
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      840
    Aihe