Tyttärelleni

Viisautta huomata kuinka hyväksikäytetty on ja ymmärtäisi jo lapsenkin takia erota.
Tiedän mitä on yksinäisyys. josta kärsii.
Lähettäkää hänelle hyvä ja luotettava raitis kumppani elämäänsä.
Niin lopettaisi tuon juomisen.
Rukous voi olla pelkkä huokaisu.

8

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakea apua

pimeyden jouloilta, vaan yksin Jumalalta. Tuo nomimerkki oli siellä maakikkojenkin sivuilla ja sama pyyntö tyttärelle. Sieltä tulee kaikk pahuus ihmisten elämään, kun se on pahan voiman vaikuttama sivusto ja on tehnyt ne ihmiset orjikseen ja haluaa hukuttaa ne helvettiin.
      Ota Jeesus omaan sydämeesi ja silloin sinä saat Jumalan avun joka voi vapauttaa kaikenlaisista kirouksista.
      Tässä linkissä on opastusta evankeliumia.
      http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/

• Missä ne Maagikkojen sivut on, en ole tietoinen niistä, voitko kertoa.
        Tiedätkö ettei Maagikko sana ole paha Ne kolme itämaan kuningastakin olivat Maagikkoja. Jos et tuomitseisi jätä se tehtävä JUMALALLE,

• Olen edelleen Sinun ja perheesi tukena rukouksissani. Uskon vahvasti rukouksen voimaan ja siihen, että se vaikuttaa ajallaan Sinun ja läheistesikin elämässä.

Samastun tyttäresi tilanteeseen ja ymmärrän tuskasi ja hätäsi. Aikoinaan oma äitini rukoili, että jos se on Jumalan tahto, löytäisin itselleni sopivamman kumppanin - ja niin tapahtui! (hän tunnusti rukoilleensa sitä vasta myöhemmin) Nyt minulla on asiat hyvin, olen naimisissa hyvän miehen kanssa ja kahden lapsen äiti, esikoinen muuten juuri kahdeksanvuotias..

Tärkeää rukouksessa on aina muistaa tuo 'Tapahtukoon Sinun (Jumalan) tahtosi, ei minun', sillä aina emme itse näe mikä on meille parhaaksi. Luoja auttaa silmiämme avautumaan, niin auttoi minuakin.. siitä Hänelle kiitos! Lämpimin halauksin cherry :)

• Lämmin kiitos sanoistasi, en ole toivoani menettänyt olen huolestunut ja peloissani tilanteen suhteen.
        Olen yrittänyt muistaa. Tapahtukoon sinun tahtosi.
        Kiitos

• ystävällisesti

Etkö tiedä, että ihminen ei voi palvella kahta Jumalaa. Niinpä rukouksiakaan ei kannata osoittaa väärille hengille, vaan ainoastaan Pyhälle Kolmiyhteiselle Jumalalle: Isälle,Pojalle ja Pyhälle Hengelle.

• Kertoisitko mitkä on ne väärät henget. Älä takerru nimimerkkiin.
        Myös minun sisällä on se jumalallinen kipinä.

• makikoo

Kukaan ei vainoa sinua.Kun ihminen ottaa Jumalan roolin ja haukkuu uskovaisia ja tulee tänne pyytämään esirukousta,tulee tosiuskovaisille skitsofreninen olo.Mitä tuo ihminen tekee täällä?

• Olen Jumalan lapsi

Erehdyin kysymään vastausta;Aurora Magigolta.Vastasi niin,kuin paholainen tekee.Ei heru sympatiaa.Jumala pelastaa minut syntisen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      47
      5037
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      24
      3713
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3483
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2838
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      91
      2729
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2680
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      1861
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1656
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      202
      1498
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      153
      1351
    Aihe