mikähän mulla on iskenyt noihin käsiin kun
hauista vääntää niin kumpaankin käteen sattuu
pikkasen hauiksien alapuolelle.
oisko kellään samoja kokemuksia ,oisko jokin
tulehdus.
pystyy ihan hyvin tékeen mutt se on aika kivuliasta.
esim penkissä ym kipua ei esiinny ainoastaan jos
joutuu hauiksia käyttämään.
kipuja hauiksia tehdessä
4
1210
Vastaukset
- TheJone
Paha mennä näin äkkiseltään sanomaan. Joskus on ollut satunnaisesti, jos haukkarit on treenattu liian usein, eikä ole kunnolla palautuneet edellisestä treenistä. Kyseessä siis vain ns. "normaali" kipu.
Onko se kipu hauiksen ja kyynärtaipeen välissä, kyynärtaipeessa vai kyynärtaipeen alapuolella? Kuinka usein treenaat hauikset? Onko hauispäivää edeltävänä päivänä esim. yläselkätreenit tai jalkaprässi? Tuntuuko kipu muuten kuin treenatessa?
Jos ei erota, tai ei ole varma, onko kipu "tervettä" treenikipua vai esim. rasituksen aiheuttamaa tulehdusta tms., niin parempi olla treenaamatta vähän aikaa. Kipu on periaatteessa merkki aina siitä, että jokin on pielessä. Ja jos sitä ei kuuntele, niin voi saada paljon tuhoa aikaan.- M.PIENI
JUU KIPU ON KYYNÄRTAIPEEN JA HAUIKSEN VÄLISSÄ
TREENAAN HAUISTA NOIN KERRAN VIIKOSSA JA EI OO TREENIN JÄLKEISTÄ KIPUA,
VÄHÄ NIIKU JÄNTEET OIS KOVILLA KUN HAUISTA TEKEE
ON MULLA VASEMMASSA KYYNÄRPÄÄSSÄ OLLUT VUOSIA HÄIKKÄÄ MUT TÄÄ ON NYT AIVAN ERI ASIA KUN KIPU ON MOLEMMISSA KÄSISSÄ JA SAMASSA KOHDASSA.
- puntti-karju
Eiköhän se kipu ole kovasta reenistä johtuvaa rasituskipua.Normaalia siis.Hauislihas joutuu kovalle rasitukselle erityisesti molemmista kiinnityskohdista.Erityisesti jos ojentaa käsivarren aivan suoraksi ala-asennossa.Toisaalta liikkeethän tulisi tehdä koko jäsenen liikeradan matkalla. : )
Jätä haba-reeni vähemmälle mutamaksi viikoksi.Lepo varmaan ainakin vähentää kipua.Luulisin......- kyykky 6
Hei hyvä keino tietää millon kipu on tervettä.
Jos kipu tunne pienenee lihasten lämmettessä kun tekee sarjoja niin ok ,mutta jos kipu pahenee kun suorittaa nostoja niin silloin kaikkki ei oo kunossa.Voi miettiä itse sen jälkeen pitääkö taukoa vai lääkärille jos kipu on kova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791