Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eläinrääkkäykseen kovemmat tuomiot

...

Eläinrääkkäykseen pitäisi saada kunnon tuntuvat tuomiot (vankeutta suoraan, nimet julki, ikuinen eläintenpitokielto jne.)Jotain radikaalia pitäisi asialle oikeasti tehdä!!! Nykyisillä rangaistuksilla kun näköjään ei ole mitään vaikutusta. Rangaistuksen pitää tuntua!!!

24

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari lemmikkieläintä tapetaan ja kansa on vaatimassa kuolemantuomiota ja kidutusta takaisin, ja unohdetaan, että saman aikaan yhteiskunta tappaa 150 000 epäinhimillisissä oloissa elämänsä elänyttä eläintä vuorokaudessa.

      Ei tiedä nauraako vai itkeä, joten valitsen sen kolmannen vaihtoehdon ja pieraisen tekopyhille kasvoillenne, idiootit!

      • lumililja

        Jos näkisimme possujen kastraation ilman kivunlievitystä.Lehmät kaulastaan parressa pari askelta eteen ja taa.Jos pystyisimme tuntemaan broilerien jalkakivut.Jen,,,.Ja jos teurastamoissa olisi lasiseinät!Enemmän esille kuvia ja tietoa.Miten liha,maito ja munat tuotetaan!Tietääkö moni oikeasti.Onko tullut ajatelleeksi.Itse olen varttunut maalaistalossa ja osasin alkaa ajatella miten nämä eläimet tuntevat.Eikä vain ajatella lemmikkejä.Toivoa on jos onneksi vielä edes tuo järkyttää ihmisiä.Ja todellakin kovemmat tuomiot kaikille.


      • sitten

        Jos pidät koiraa lyhyessä narussa pihalla kovalla pakkasella, olet eläinrääkkääjä. Jos taas "vapautat" tuhansia tuotantoeläimiä luontoon jossa ne nääntyvät nälkään, olet eläinten oikeuksien esitaistelija:)

        Kumma juttu...


      • Daider
        sitten kirjoitti:

        Jos pidät koiraa lyhyessä narussa pihalla kovalla pakkasella, olet eläinrääkkääjä. Jos taas "vapautat" tuhansia tuotantoeläimiä luontoon jossa ne nääntyvät nälkään, olet eläinten oikeuksien esitaistelija:)

        Kumma juttu...

        Suomi on Euroopan rikkaimpia maita, meillä on pohjanmaalla minkinnahalla päällystetyt tiet (ainakin näiden "sankareiden" iskujen jälkeen).


      • Nähtyä
        lumililja kirjoitti:

        Jos näkisimme possujen kastraation ilman kivunlievitystä.Lehmät kaulastaan parressa pari askelta eteen ja taa.Jos pystyisimme tuntemaan broilerien jalkakivut.Jen,,,.Ja jos teurastamoissa olisi lasiseinät!Enemmän esille kuvia ja tietoa.Miten liha,maito ja munat tuotetaan!Tietääkö moni oikeasti.Onko tullut ajatelleeksi.Itse olen varttunut maalaistalossa ja osasin alkaa ajatella miten nämä eläimet tuntevat.Eikä vain ajatella lemmikkejä.Toivoa on jos onneksi vielä edes tuo järkyttää ihmisiä.Ja todellakin kovemmat tuomiot kaikille.

        Olipa mahtavaa nähdä, kuinka lehmät olivat tyytyväsiä oloihinsa parsinavetassa. Ne saivat käydä ulkona jaloittelemassa ja suurimmaksi osaksi saivat rauhassa levätä parressaan, koska toiset eivät päässeet kiusaamaan. Ruokaakin sai söidä milloin itse halusi samoin kuin juodakin. Kukaan lehmä ei päässyt hyppimään selkään, joten jalat eivätpäässeet loukkaantumaan. Sorkkasairauksia ei ollut kuten pihatoissa. Mahtavaa, kun ihmiset jaksavat antaa ihmisläheistä hoitoa paljon lehmille yksiöä kohti.


      • Anonyymi
        sitten kirjoitti:

        Jos pidät koiraa lyhyessä narussa pihalla kovalla pakkasella, olet eläinrääkkääjä. Jos taas "vapautat" tuhansia tuotantoeläimiä luontoon jossa ne nääntyvät nälkään, olet eläinten oikeuksien esitaistelija:)

        Kumma juttu...

        eläinten tappaminen, myös karmasta
        lyhytelokuva
        https://www.youtube.com/watch?v=c1DcFmUrxUQ


        98


      • Anonyymi
        Nähtyä kirjoitti:

        Olipa mahtavaa nähdä, kuinka lehmät olivat tyytyväsiä oloihinsa parsinavetassa. Ne saivat käydä ulkona jaloittelemassa ja suurimmaksi osaksi saivat rauhassa levätä parressaan, koska toiset eivät päässeet kiusaamaan. Ruokaakin sai söidä milloin itse halusi samoin kuin juodakin. Kukaan lehmä ei päässyt hyppimään selkään, joten jalat eivätpäässeet loukkaantumaan. Sorkkasairauksia ei ollut kuten pihatoissa. Mahtavaa, kun ihmiset jaksavat antaa ihmisläheistä hoitoa paljon lehmille yksiöä kohti.

        Olisi hyvä ,jos jokaisella eläimellä olot kuvatulla tavalla.Tiedän tilan ,jossa nautakarja on poviaan myötä liejussa ja saavat ruokaa vain joka toinenpäivä hekkolaaatuista heinää ja pahnaa.Pihattoon niitä ei päästetä ei edes sateella.Tämä tila on protesti listalla .


    • joo..

      olet aivan oikeassa,liian helpolla pääsevät!!

    • aul

      Eläinten rääkkääjät saisivat itse kokea saman. Toistuvasti.

    • usdfusdf-aka-asdfasdf

      eihän näille kuvienkaan ottajille mitään tule vaikka eläimiä rääkkäävätkin saadakseen raflaavia kuvia yön hämyisinä tunteina

      • perin_outoa

        Taidat itse olla näitä kuvia ottamassa kun tiedät näin paljon?


      • usdfusdf-aka-asdfasdf
        perin_outoa kirjoitti:

        Taidat itse olla näitä kuvia ottamassa kun tiedät näin paljon?

        minusta nyt et saa vihernarsistia tekemälläkään.


    • Yrjö9

      Mielestäni susia ampuessaan pitää olla 4 mm haulit. Tarpeeksi iso hajonta.

    • Raasut

      susivastaiset pellet täällä taas inisee, menkää imemään mutsinne tissiä vaikka vaihteeksi.

      • Anonyymi

        Ihminen on suurin peto!!!


    • Anonyymi

      Myös lehtikirvan ja ansarijauhiaisen murhaajille ehdotonta vankeutta.

    • Anonyymi

      Erityisesti eläinlääkärit ovat osasyyllisiä eläinten kitumisiin.
      Sairaan kalliit hinnat estää saamasta apua eläinlääkäreiltä.
      Joten Suomessa eläinlääkärit ovat itsekin eläinten kiduttajia.

    • Anonyymi

      Vegaanit ovat tuomareina ehkä liian puhtaita ja viattomia!Lihan mutustelija voisi omaatuntoa lohduttaakseen toimia julmuuden uomitsijana?

      • Anonyymi

        Lihan mutustelijalle eläimen hyvinvointi on tärkeää, vegaanille yhdentekevää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe