Eläinrääkkäykseen pitäisi saada kunnon tuntuvat tuomiot (vankeutta suoraan, nimet julki, ikuinen eläintenpitokielto jne.)Jotain radikaalia pitäisi asialle oikeasti tehdä!!! Nykyisillä rangaistuksilla kun näköjään ei ole mitään vaikutusta. Rangaistuksen pitää tuntua!!!
Eläinrääkkäykseen kovemmat tuomiot
24
349
Vastaukset
Pari lemmikkieläintä tapetaan ja kansa on vaatimassa kuolemantuomiota ja kidutusta takaisin, ja unohdetaan, että saman aikaan yhteiskunta tappaa 150 000 epäinhimillisissä oloissa elämänsä elänyttä eläintä vuorokaudessa.
Ei tiedä nauraako vai itkeä, joten valitsen sen kolmannen vaihtoehdon ja pieraisen tekopyhille kasvoillenne, idiootit!- lumililja
Jos näkisimme possujen kastraation ilman kivunlievitystä.Lehmät kaulastaan parressa pari askelta eteen ja taa.Jos pystyisimme tuntemaan broilerien jalkakivut.Jen,,,.Ja jos teurastamoissa olisi lasiseinät!Enemmän esille kuvia ja tietoa.Miten liha,maito ja munat tuotetaan!Tietääkö moni oikeasti.Onko tullut ajatelleeksi.Itse olen varttunut maalaistalossa ja osasin alkaa ajatella miten nämä eläimet tuntevat.Eikä vain ajatella lemmikkejä.Toivoa on jos onneksi vielä edes tuo järkyttää ihmisiä.Ja todellakin kovemmat tuomiot kaikille.
- sitten
Jos pidät koiraa lyhyessä narussa pihalla kovalla pakkasella, olet eläinrääkkääjä. Jos taas "vapautat" tuhansia tuotantoeläimiä luontoon jossa ne nääntyvät nälkään, olet eläinten oikeuksien esitaistelija:)
Kumma juttu... - Daider
sitten kirjoitti:
Jos pidät koiraa lyhyessä narussa pihalla kovalla pakkasella, olet eläinrääkkääjä. Jos taas "vapautat" tuhansia tuotantoeläimiä luontoon jossa ne nääntyvät nälkään, olet eläinten oikeuksien esitaistelija:)
Kumma juttu...Suomi on Euroopan rikkaimpia maita, meillä on pohjanmaalla minkinnahalla päällystetyt tiet (ainakin näiden "sankareiden" iskujen jälkeen).
- Nähtyä
lumililja kirjoitti:
Jos näkisimme possujen kastraation ilman kivunlievitystä.Lehmät kaulastaan parressa pari askelta eteen ja taa.Jos pystyisimme tuntemaan broilerien jalkakivut.Jen,,,.Ja jos teurastamoissa olisi lasiseinät!Enemmän esille kuvia ja tietoa.Miten liha,maito ja munat tuotetaan!Tietääkö moni oikeasti.Onko tullut ajatelleeksi.Itse olen varttunut maalaistalossa ja osasin alkaa ajatella miten nämä eläimet tuntevat.Eikä vain ajatella lemmikkejä.Toivoa on jos onneksi vielä edes tuo järkyttää ihmisiä.Ja todellakin kovemmat tuomiot kaikille.
Olipa mahtavaa nähdä, kuinka lehmät olivat tyytyväsiä oloihinsa parsinavetassa. Ne saivat käydä ulkona jaloittelemassa ja suurimmaksi osaksi saivat rauhassa levätä parressaan, koska toiset eivät päässeet kiusaamaan. Ruokaakin sai söidä milloin itse halusi samoin kuin juodakin. Kukaan lehmä ei päässyt hyppimään selkään, joten jalat eivätpäässeet loukkaantumaan. Sorkkasairauksia ei ollut kuten pihatoissa. Mahtavaa, kun ihmiset jaksavat antaa ihmisläheistä hoitoa paljon lehmille yksiöä kohti.
- Anonyymi
sitten kirjoitti:
Kumma juttu...eläinten tappaminen, myös karmasta
lyhytelokuva
https://www.youtube.com/watch?v=c1DcFmUrxUQ
98 - Anonyymi
Nähtyä kirjoitti:
Olipa mahtavaa nähdä, kuinka lehmät olivat tyytyväsiä oloihinsa parsinavetassa. Ne saivat käydä ulkona jaloittelemassa ja suurimmaksi osaksi saivat rauhassa levätä parressaan, koska toiset eivät päässeet kiusaamaan. Ruokaakin sai söidä milloin itse halusi samoin kuin juodakin. Kukaan lehmä ei päässyt hyppimään selkään, joten jalat eivätpäässeet loukkaantumaan. Sorkkasairauksia ei ollut kuten pihatoissa. Mahtavaa, kun ihmiset jaksavat antaa ihmisläheistä hoitoa paljon lehmille yksiöä kohti.
Olisi hyvä ,jos jokaisella eläimellä olot kuvatulla tavalla.Tiedän tilan ,jossa nautakarja on poviaan myötä liejussa ja saavat ruokaa vain joka toinenpäivä hekkolaaatuista heinää ja pahnaa.Pihattoon niitä ei päästetä ei edes sateella.Tämä tila on protesti listalla .
- joo..
olet aivan oikeassa,liian helpolla pääsevät!!
- aul
Eläinten rääkkääjät saisivat itse kokea saman. Toistuvasti.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
eihän näille kuvienkaan ottajille mitään tule vaikka eläimiä rääkkäävätkin saadakseen raflaavia kuvia yön hämyisinä tunteina
- perin_outoa
Taidat itse olla näitä kuvia ottamassa kun tiedät näin paljon?
- usdfusdf-aka-asdfasdf
perin_outoa kirjoitti:
Taidat itse olla näitä kuvia ottamassa kun tiedät näin paljon?
minusta nyt et saa vihernarsistia tekemälläkään.
- Yrjö9
Mielestäni susia ampuessaan pitää olla 4 mm haulit. Tarpeeksi iso hajonta.
- Raasut
susivastaiset pellet täällä taas inisee, menkää imemään mutsinne tissiä vaikka vaihteeksi.
- Anonyymi
Ihminen on suurin peto!!!
- Anonyymi
Myös lehtikirvan ja ansarijauhiaisen murhaajille ehdotonta vankeutta.
- Anonyymi
Erityisesti eläinlääkärit ovat osasyyllisiä eläinten kitumisiin.
Sairaan kalliit hinnat estää saamasta apua eläinlääkäreiltä.
Joten Suomessa eläinlääkärit ovat itsekin eläinten kiduttajia. - Anonyymi
Vegaanit ovat tuomareina ehkä liian puhtaita ja viattomia!Lihan mutustelija voisi omaatuntoa lohduttaakseen toimia julmuuden uomitsijana?
- Anonyymi
Lihan mutustelijalle eläimen hyvinvointi on tärkeää, vegaanille yhdentekevää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898256
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586253Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573032- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492770