Mitähän on tollaset punaset pienet pisteet? Noi on tollasia aniliininpunaisia (ei siis verenpurkauman värisiä), yks on nimettömässä sormessa, joitain pitkin rintakehää ja käsivarsissa. Ei oo mitään paukamia tai puremannäköstä.
Ja sit on noi urat kynsissä. Ne on jokaisessa kynnessä, ja ne on pitkittäissuuntasia. Oon muistaakseni joskus kuullu, että niitä tulee jos on jonku ravintoaineen puutosta. Kysymys kuuluu, minkä?
punaiset pilkut ja urat kynsissä
5
3736
Vastaukset
- Jolly
Mulla kans on ihan samalla tavalla aniliinin värisiä pieniä pisteitä kehossa ja myös kynsissä uria.En ole päässyt selvyyteen,että mistä nuo johtuvat.Voisikohan kyseessä tosiaan olla ravintoaineen puutos?
- Näkkäri
Oon kuvitellu et ne pisteet liittyis jotenki ihon kuivuuteen. Juuri nyt niitä ei mulla ole, olen käyttänyt helokkiöljyä, satunnaisesti kalanmaksa ja kalaöljyä jo useamman kuukauden, iho alkaa olla melko heleä ja hyväkuntoinen :)
- kakkara
Näkkäri kirjoitti:
Oon kuvitellu et ne pisteet liittyis jotenki ihon kuivuuteen. Juuri nyt niitä ei mulla ole, olen käyttänyt helokkiöljyä, satunnaisesti kalanmaksa ja kalaöljyä jo useamman kuukauden, iho alkaa olla melko heleä ja hyväkuntoinen :)
Mä kyllä voitelen ihoni kauttaaltaan aina peseytymisen jälkeen.. Tuskin ihoni ainakaan kuiva on.?
- urat ja luomet
kakkara kirjoitti:
Mä kyllä voitelen ihoni kauttaaltaan aina peseytymisen jälkeen.. Tuskin ihoni ainakaan kuiva on.?
Mulla kans urat kynsissä. Jossain sanottiin, että magnesiumin puutos aiheuttais uria. Mielenkiintoisen tekee tässä se, että minulla on todella paljon luomia(siis ihan sellaisia oikeita isoja). Eli että liittyykö nämä kynsien urat ja luomet toisiinsa.
- Pilkku
muutama punanen pilkku, ainakin ite oon ajatellu, että ne on punasia luomia. Oonkohan ihan hakoteillä, tietääkö joku voiko semmosia olla? Ne on kyl paljon pienempiä, ku tavaluomet, noin nuppineulanpään kokosia/pienempiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713