Oletteko pettäneet suhteenne aikana?
Totuus seurusteleville
12
2225
Vastaukset
- hirveä
..oon kerran, mut ei se ollu hirveen intiimiä..
ookko sä sit pettäny..?- Keisari Wanker
En ikinä!
- Syksy 2002
En ole koskaan pettänyt!
Mua on petetty vaikka kuinka monta kertaa!:(
Pitäiskohän munkin mennä mukaan tähän pettämis trendiin..?
Tuskin vaan mun tunteet kestäis sellasta heikko ihminen kun olen... - Sanna
Onhan sitä tullu petettyä... IKävä kyllä.
- minä
ei ole tullut tarvetta pettämiseen.
- Ruutis
...
- mää
En ole nykyistä kultaani (ollaan oltu 1½v.) Se on tosi väärin, vaikka mun täytyy tunnustaa että yhtä exääni petin, mutta en oikeasti tajunnu mitä tein.. Olin aiva hirvees humalas ja vähä pussailin yhen jätkän kans yksis bileis. Sit tajusin mitä teen ja lähin pois! Kyllä sitäki tuli kaduttua...
- 10v. yhdessä
voidaan luokitella moneen osaan. Mikä sitten on pettämistä kenenkin mielestä? Jos ajattelee jotain muuta kuin kumppaniaan, jos tanssii muun kuin kumppanin kanssa hitaita jne.. Ja tietty onko jo pussailu pettämistä vai sänkyyn meno?
Kyllä, olen syyllistynyt joihinkin edellä mainituista, mutta en koe pettäneeni koskaan. Pussailu ei ole mielestäni pettämistä.. Vuosikausien yhdessä olo muuttaa ehkä käsitystä asiasta ja luulen että voisin jopa nykyään antaa pettämisen anteeksi, jos se tapahtuis kerran.. - mää
10v. yhdessä kirjoitti:
voidaan luokitella moneen osaan. Mikä sitten on pettämistä kenenkin mielestä? Jos ajattelee jotain muuta kuin kumppaniaan, jos tanssii muun kuin kumppanin kanssa hitaita jne.. Ja tietty onko jo pussailu pettämistä vai sänkyyn meno?
Kyllä, olen syyllistynyt joihinkin edellä mainituista, mutta en koe pettäneeni koskaan. Pussailu ei ole mielestäni pettämistä.. Vuosikausien yhdessä olo muuttaa ehkä käsitystä asiasta ja luulen että voisin jopa nykyään antaa pettämisen anteeksi, jos se tapahtuis kerran..Niin, vaikeeta määritellä.. Mielestäni just se pussailu ainaki mitä mä exän kanssa seurustellessa kerran tein, oli ainaki täysin viatonta! Mutta toisaalta, jos kuulisin että rakkaani olis pussaillu jonku kans vaikka kännis, en tietäis mitä ajatella ja toki se loukkais.. Mul ei oo mikää paras mahdollinen itsetunto.. Että mä pyrin kyllä aina ajattelemaan näitä asioita toisinki päin ja kyllä nykyään menee pussailus se raja!
- Neolife
Missäköhän ´vitun välissä.. olisin kerinny :D
- Pihtaritar
en...mutta haaveilen siitä...ja sättäilen paljon miesten kanssa...mutta kehenkään en ole koskenut...vielä..
- vaimoke
en menisi pilaamaan ihanaa suhdettamme pettämisellä. Ja jos totta puhutaan,niin ei ole tarvettakaan,oma mussukka riittää vallan mainiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732