Olemme kaksi pariskuntaa, jotka lähdimme Eckerö linen matkalle pari viikkoa sitten. Tallinnan matkan tarkoitus oli kierrellä vanhaa kaupunkia sekä käydä lääkärissä. Meistä jokainen kärsii vakavasta sairaudesta, yhdellä asperger, kaksi uni ja ahdistushäiriöistä fibromyalgikkoa, sekä yksi epileptikko, joka myös kärsii ahdistushäiriöistä. Meillä jokaisella on B-lausunto sairaudestamme ja tallinnassa lääkärissä käynnin syy oli suomen kalliit erikoilääkäreiden hinnat. Palattuamme satamaan meidät pysäytti virolainen itseään turvamieheksi kutsuva mies, hän sanoi ettemme pääse laivaan, vaikka emme kättäytyneet mitenkään häiritsevästi, ja kun väittelimme asiasta hän innostui tutkimaan matkatavaramme ja meille sanottiin, että Eckerö linen linja on olla päästämättä laivaan matkustajia joilla on paljon lääkkeitä mukanaan, joka on kummaa kun meillä oli kaikkiin reseptit ja viro mainostaa itseään maana josta kannattaa hakea terveydenhoitopalveluita. Laivaan emme päässeet mutta turvamiehet kyllä käyttäytyivät uhkaavasti meitä kohtaan, yksikin tokaisi minulle problems ja antoi ilmeen että haluaisi tapella. Menimme seuraavalla laivalla joka oli superseacat ja ongelmia ei ilmennyt, ylimääräiset laivaliput maksoivat meille 200 euroa. Lakimieheni otti Eckero linen suomen toimistoon yhteyttä ja pyysi että he korvaisivat ylimääräiset matkakulut, sekä maksaisivat 100 euroa per henkilö vahingon korvausta aiheuttamastaa stressistä, joka useiden meidän matkaseurueen jäsenten kohdalla pahensi sairauden tilaa. Eckerö line kieltäytyi korvauksita ja käyttäytyi töykeästi asiallista lakimiestäni kohtaan. Eckerö linen omistaa suomessa asuva henkilö, mutta palvelu on kuin sotilasjuntan antamaa. Ensi kerralla tiedän että millä yhtiöllä en matkusta.
Eckerö line
sorsii sairaita
2
593
Vastaukset
- ?????
Joo tuota on tapahtunut kyseisellä laivalla ennenkin. Vaimoni jätettiin laivasta juuri samantyyppisin perustein. Arvaa vaan :::tiko kun ottaessani yhteyden Eckerö:n, oli kohtelu todella törkeää!!!! Eikä korvauksista puhettakaan.
Mutta sana kiertää... ;)- utelias vain
Itse olen kuljettanut Eckerön laivassa reseptilääkkeitä kymmenisen kertaa Tallinna->Helsinki väliä ilman ongelmia.
Miten ylipäätään jouduitte pengottaviksi? Normaalistihan nuo eivät katso kenenkään laukkuihin.
Jos vartija ottaa silmätikuiksi niin lääkkeet ovat varmaankin tekosyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121959Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734