Homojen kirkko on turmeltunut

kauttaaltaan

Mitä ajattelee Herra Jumala katsellessaan alas meihin jotka olemme hyväksyneet synnin kirkossamme?

6

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikakautemme totuus

      KIRKKO ON HUORA!

    • nahko

      Onhan noita syntejä muitakin: avioero, avoliitto, ehkäisy, naispappeus, alkoholinkäyttö jne.

    • vain 50%-sesti

      turmeltunut, ja Herra Jumalaa vituttaa jopa 50%vähemmän. Tai vituttaisi, jos hän olisi 100%:sesti olemassa.

      Olemisiin,

      Yksi keskisuuri vapaamielinen syntinen

    • Vastaat sanoistasi.

      Oletko oman elämäsi tilanteessasi ahdistunut?
      Painaako joku asia?

      --
      Mikä on homojen kirkko?

      Ovatko kaikki papit homoja?
      Tarkoitatko, että ne monet ihmiset, jotka viime
      sunnuntaina saivat kuulla Jumalan antavan heidän syntinsä anteeksi, ovat kuulleet väärin, koska pappi on homo tai he itse ovat kaikki homoja?

      Kun luettiin Isämeidän rukous, oliko se sinusta
      väärä rukous, joku homorukous?
      Kun siellä puhuttiin Vapahtajasta, oliko kysymyksessä joku Homo-Vapahtaja?
      Oliko luettu Jumalan sana jotakin Homo-Jumalansanaa?

      Oliko noin 350:ssa kirkossa jaettu Herran Pyhä Ehtoollinen jollakin tavalla pätemätön, koska kirkko on "homokirkko".

      VARO!
      Jumala ei anna sanaansa pilkata. Se kuuluu vielä kirkoissamme oikeanakin. Sitä ei ole syytä halveksia, vaan tukea.
      Niin tekivät aikoinaan opetuslapsetkin, kun he "tapansa mukaan kokoontuivat joka päivä temppelissä".
      Kristitty ei koskaan revi alas Jumalan työtä, ei vähäisintäkään.

      • ymmärretä

        Kirkon kannanotot on murentaneet käsityksen kirkon paatumuksesta.
        Nainen ei voi olla pappi.
        Hän ei edes tunne Raamattua , sillä jos hän tuntisi sen , hän ei voisi olla pappi.

        Kyllä se niin on, että kirkossa on asiat menny pieleen.

        Jumalan edessä jokainen joutuu tuomittavaksi.
        ( ei taida sekään kuulua enää kirkon tunnustuksiin, koska silloin joutuisi kirkon arvohenkilöt pahaan tulitukseen ja myös kirkon hyväksymät naispapit).

        Varo siis itse, että et puhu hassuja , koska totuus on vain yhdenlainen.
        Älä estä totuuden kuulumista!
        Estäessäsi sitä, palvelet saatanaa.

        Se on totta, että kirkossa on vielä kunnollisia hyviä miespappejakin vielä.
        Heidän asiansa on kuunneltavaa.

        Raamatun vastaisuuksiin ei tule ryhtyä.


    • Hei.

      Homous on syntiä mutta ne ihmiset on hyväksyttävä. Meidän uskovien tehtävä on hyväksyä KAIKKI ihmiset olivat he sitten millaisia tahansa. homous on yhtä suuri synti kuin toisesta pahaa ajatteleminen. syyllistytkö sinä siihen koskaan? Homous ei estä ihmistä pääsemästä taivaaseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe