Kiertelin pikku kaupungin vaatekaupoissa. Kaikki vaatteet näytti jotenkin liian nuorekkailta, tyttöjen vaatteilta ja koot sitä mukaa.
Aivan samaa tavaraa joka ikisessä kaupassa.
55v ei ehkä uskalla olla enää niin tyttömäinen.
Mikä sitten neuvoksi. Mikä on sopivaa mummelille?
mikä on
34
1428
Vastaukset
- ala käyttää
raappahousuja ja kietase kiireessä huivia päähäs. sopivaa on sellainen vaate minkä ikäiseksi itsesi tunnet ethän kuitenkaan yli 55v. haluat varmaan näyttää ikäiseltäs tai nuoremmalta. minä kuljen ylväänä kirppis löydöissä. kysy lapsiltasi.
- Puidenhalaaja
Miksi pitäisi pukeutua joihinkin mummovaatteisiin, joita ei enää edes valmisteta? Nykyään voi isoäiti pukeutua samaan vaatteeseen kuin tytär ja tyttärentytär. Jos vaan mahtuu päälle. Kunhan nyt ei napapaitaa laita eikä muutakaan turhan paljastavaa. Tietysti nyt on jo varaa ehkä pukeutua laadukkaammin ja pitää samoja vaatteita vaikka vuosikymmenet. Mutta kyllä uudet värit ja mallit pukevat ja piristävät 50 ikäisiäkin.
- meillä.
Mitäpäs jos ne hienot vaatteet, lähelle mentäessä paljastuukin vain valheeksi ja loiston keskeltä paljastuu "ruma ja paha akka"?
Meillä ajatellaan niin että, ei liian hienoja ja nuorekkaita vaatteita, että eivät kilpaile itse sisällön kanssa. - Puidenhalaaja
meillä. kirjoitti:
Mitäpäs jos ne hienot vaatteet, lähelle mentäessä paljastuukin vain valheeksi ja loiston keskeltä paljastuu "ruma ja paha akka"?
Meillä ajatellaan niin että, ei liian hienoja ja nuorekkaita vaatteita, että eivät kilpaile itse sisällön kanssa.ei lähelle mentäessä paljastukaan ruma ja paha akka vaan elämän koulima, iloinen ja uudistumiskykyinen nainen. Saa se silloin näkyä päällekin päin, se sisäinen hyvä olo:D
- Kutv M
Mitään mummo kolttuja hanki.Eihän meillä papoilla
sitten mitään silmiä lepuuttavaa enää ole.:)
Jos nyt sitten mummeli pyytäs jonkun nuoren tai
vaikkapa papan makutuomariksi mukaan ja heitin
kanssa yhdessä tuumin valkkaisi pirtsakoita
asusteita päälle ja vähän vaatekomeroonkin.- muodikas
oli mukava huomata että joku muukin ajattelee että sopiiko nuorten vaatteet 55-60 v kyllä jotkut vaatteet sopii mutta on paljon sellaisia jotka ei sovi. itse haluan olla nuorekas mutta en sen näköinen kuin kaipaisin kovasti nuoruuttani takaisin.Sellaiset vaatteet joissa viihtyy on yleensä sopivia.
- Kutv M
muodikas kirjoitti:
oli mukava huomata että joku muukin ajattelee että sopiiko nuorten vaatteet 55-60 v kyllä jotkut vaatteet sopii mutta on paljon sellaisia jotka ei sovi. itse haluan olla nuorekas mutta en sen näköinen kuin kaipaisin kovasti nuoruuttani takaisin.Sellaiset vaatteet joissa viihtyy on yleensä sopivia.
Naisten vaatteitten asian tuntija ole.Kattelen vain
ostoskeskuksissa "sillä" silmällä siellä kulkiessani.:)
Kiinnitin vain huomiota sanaan "nuorten vaatteet".
Minun huomioni mukaan on nuorekkaita vaatteita aivan
aikuisten osastolla kymmenien metrien pituudella
vai pitäisikö sanoa "tyylikkäitä".
- Sinimarjanen
farkut on parasta, ainakin minusta.
Viihdyn niissä. Napaa en kyllä halua
näytellä. Siinä asiassa tulee minulle
ikä vastaan. Ikä ei sanele välttämättä
kaikkia sääntöjä. Jakkupuvussa en halua
aina kulkea. Pukeutuminen= tilaisuuden
mukaan. Niin ja tietenkin kylmillä ilmoilla
myssy päähän.- 57 v mies
Tuo oli viisaasti sanottu!!!! Tilaisuuden ja
tilanteen mukaan.Hyvä!!!!! Eikös olekkin
aika yleistä sellainen yli pukeutuminen,eli
ollaan väärässä tilaisuudessa ihan liian
laitettuna,kun pitäisi olla tentona?Minua
ärsyttää miehillä tuo ikuinen puku asuna.
Toisinaan joku kirpeä ja vähän värikäs yhdistelnä
asu on piristävämpi.Olen minä mummeleita nähnyt napa farkuissa ja kyllä se on kovasti sopivaa
minusta.Ja miksei mummeli saisi nättiä napa korua laittaa? Tai rintamuksen päälle tatsari
perhosta?Hienoa vain minusta. - Sinimarjanen
57 v mies kirjoitti:
Tuo oli viisaasti sanottu!!!! Tilaisuuden ja
tilanteen mukaan.Hyvä!!!!! Eikös olekkin
aika yleistä sellainen yli pukeutuminen,eli
ollaan väärässä tilaisuudessa ihan liian
laitettuna,kun pitäisi olla tentona?Minua
ärsyttää miehillä tuo ikuinen puku asuna.
Toisinaan joku kirpeä ja vähän värikäs yhdistelnä
asu on piristävämpi.Olen minä mummeleita nähnyt napa farkuissa ja kyllä se on kovasti sopivaa
minusta.Ja miksei mummeli saisi nättiä napa korua laittaa? Tai rintamuksen päälle tatsari
perhosta?Hienoa vain minusta.naurattamaan tuo napakoru.)) Mutta siitä
pukeutumisesta. Se on kyllä totta mitä
sanoit tuosta yli pukeutumisesta. En voi olla
kertomatta, vaikka en haluakaan arvostella
muiden pukeutumista. Olin yhdessä tilaisuudessa
noin puolitoista vuotta sitten. Päivän päätteeksi
oli ns.luontoilta, paljon ulkona liikkumista
sun muuta. Eräs naishenkilö tuli tosi korkea
korkoisissa kengissä ja seitin ohuessa sifonkihamosessa.
Seurauksena, että korkokengistä
meni kannat ns. piloille. Lähestulkoon kaikilla
toisilla oli lenkkarit tai kävelykengät.
Iltajuhlassa asuste olikin sitten ihan kohdallaan.
Pukeutumisen asiantuntija en ole, mutta ajattelen
näin, että miehillä tuo puku on paikallaan ns.
hienommissa tilaisuuksissa, mutta pikkutakissa
ja suorissa housuissa voi mennä useampaan juhlaan.
Tietenkin kaunis paita, meinasi ihan unohtua.
Pääsääntöisesti kuitenkin farkut ja verkkarit tilanteen mukaan.
Tavalliset farkut, kuvio- ja napafarkut naisella on ihan ok.
Nyt tulee niin pitkä juttu, että kohta et jaksa lukea. - 57 v Mies
Sinimarjanen kirjoitti:
naurattamaan tuo napakoru.)) Mutta siitä
pukeutumisesta. Se on kyllä totta mitä
sanoit tuosta yli pukeutumisesta. En voi olla
kertomatta, vaikka en haluakaan arvostella
muiden pukeutumista. Olin yhdessä tilaisuudessa
noin puolitoista vuotta sitten. Päivän päätteeksi
oli ns.luontoilta, paljon ulkona liikkumista
sun muuta. Eräs naishenkilö tuli tosi korkea
korkoisissa kengissä ja seitin ohuessa sifonkihamosessa.
Seurauksena, että korkokengistä
meni kannat ns. piloille. Lähestulkoon kaikilla
toisilla oli lenkkarit tai kävelykengät.
Iltajuhlassa asuste olikin sitten ihan kohdallaan.
Pukeutumisen asiantuntija en ole, mutta ajattelen
näin, että miehillä tuo puku on paikallaan ns.
hienommissa tilaisuuksissa, mutta pikkutakissa
ja suorissa housuissa voi mennä useampaan juhlaan.
Tietenkin kaunis paita, meinasi ihan unohtua.
Pääsääntöisesti kuitenkin farkut ja verkkarit tilanteen mukaan.
Tavalliset farkut, kuvio- ja napafarkut naisella on ihan ok.
Nyt tulee niin pitkä juttu, että kohta et jaksa lukea.Kyllä minä noin mukavaa juttua jaksan lukea.
Olen ihan samaa mieltä että aina tilaisuuden mukaan ja eihän vapaa ajankaan asu tarvitse ryppyinen ja takkuinen olla.Voi olla rento,mutta siisti.
Minusta moni aikuinen nainen on kivasti vaihtanut tyyliä ja kampausta,laittanut hiuksiin väriä ja lopputulos on hyvin pirteä ja nätti.
Miehillä on ongelmana se,että naiset ei ehkä aina uskalla sanoa miehilleen,että ostetaanpas nyt mukavaa ja tyylikästä ja siistitään tuota
sojottavaa kuontaloa.Onneksi miehetkin on paljon
oppineet pukeutumaan asiallisesti ja asiallisiin jalkineisiin.Osin varmaan rohkeiden rouvien ansiosta.En minä pidä tosiaan miehenä alentumisena,jos nainen avittaa pukeutumisessa.
Kyllä naisetkin on tyytyväisiä miehen asillisesta neuvosta.Muistan kun todella nätti rouva sovitti eräällä kirpparilla sellaista kokohametta ja se puki häntä todella hyvin.Hän vaikutti epävarmalta,että onko se hyvä.Menin sanomaan että olet todella upea tuossa hameessa.Hän oli
tavattoman otettu ja kiitollinen.Mutta nyt tästä tulee pitkä ja sinä pitkästyt.Mukava on sinulle kirjoitella.Kivaa päivää vain edelleen ja
hymyä! - Sinimarjanen
57 v Mies kirjoitti:
Kyllä minä noin mukavaa juttua jaksan lukea.
Olen ihan samaa mieltä että aina tilaisuuden mukaan ja eihän vapaa ajankaan asu tarvitse ryppyinen ja takkuinen olla.Voi olla rento,mutta siisti.
Minusta moni aikuinen nainen on kivasti vaihtanut tyyliä ja kampausta,laittanut hiuksiin väriä ja lopputulos on hyvin pirteä ja nätti.
Miehillä on ongelmana se,että naiset ei ehkä aina uskalla sanoa miehilleen,että ostetaanpas nyt mukavaa ja tyylikästä ja siistitään tuota
sojottavaa kuontaloa.Onneksi miehetkin on paljon
oppineet pukeutumaan asiallisesti ja asiallisiin jalkineisiin.Osin varmaan rohkeiden rouvien ansiosta.En minä pidä tosiaan miehenä alentumisena,jos nainen avittaa pukeutumisessa.
Kyllä naisetkin on tyytyväisiä miehen asillisesta neuvosta.Muistan kun todella nätti rouva sovitti eräällä kirpparilla sellaista kokohametta ja se puki häntä todella hyvin.Hän vaikutti epävarmalta,että onko se hyvä.Menin sanomaan että olet todella upea tuossa hameessa.Hän oli
tavattoman otettu ja kiitollinen.Mutta nyt tästä tulee pitkä ja sinä pitkästyt.Mukava on sinulle kirjoitella.Kivaa päivää vain edelleen ja
hymyä!mukavaa päivän jatkoa myös Sinulle!
Muuttumisleikki on silloin tällöin
kohdallaan, vaikka vain hiusten mallia
muuttamalla.
Kommentti, myös ihan vieraalta, kuten tuossa
kirpparitapauksessa, on mielestäni ihan hyvä,
koska vieras ihminen näkee kokonaisuuden ihan
eri tavoin kuin sovittaja itse.
Kirjoitustasi on ihan helppo ja kiva lukea,
en pitkästy.
Ajatus vaan ei tahdo nyt oikein kulkea.
t.Taudin tainnuttama SM - 57 v mies
Sinimarjanen kirjoitti:
mukavaa päivän jatkoa myös Sinulle!
Muuttumisleikki on silloin tällöin
kohdallaan, vaikka vain hiusten mallia
muuttamalla.
Kommentti, myös ihan vieraalta, kuten tuossa
kirpparitapauksessa, on mielestäni ihan hyvä,
koska vieras ihminen näkee kokonaisuuden ihan
eri tavoin kuin sovittaja itse.
Kirjoitustasi on ihan helppo ja kiva lukea,
en pitkästy.
Ajatus vaan ei tahdo nyt oikein kulkea.
t.Taudin tainnuttama SMSamoin sinun kirjoituksesta tulee oikeen mukava olo.Toivon että olosi on hyvä ja sait levättyä.Vaikka mies olenkin,niin minusta todella mies voi naista monin tavoin ulkonäkö,vaate,asioissa tukea mukavalla tavalla.Varmasti naista sellain vilpitön ja asiallinen kommentti auttaa.Uskon myös että tuollainen ulkonäön muutos tuo henkistä
hyvää mieltä.Minulle kanssasi hetken keskustelu tuo iloista mieltä.Kanssasi on kiva jutella.Mukavaa iltaa sinulle ja kovasti voimia,hymyä myös tällä kertaa. - Sinimarjanen
57 v mies kirjoitti:
Samoin sinun kirjoituksesta tulee oikeen mukava olo.Toivon että olosi on hyvä ja sait levättyä.Vaikka mies olenkin,niin minusta todella mies voi naista monin tavoin ulkonäkö,vaate,asioissa tukea mukavalla tavalla.Varmasti naista sellain vilpitön ja asiallinen kommentti auttaa.Uskon myös että tuollainen ulkonäön muutos tuo henkistä
hyvää mieltä.Minulle kanssasi hetken keskustelu tuo iloista mieltä.Kanssasi on kiva jutella.Mukavaa iltaa sinulle ja kovasti voimia,hymyä myös tällä kertaa.Levättyä on tullut. Meinasi melkein mennä
aamuun saakka. No ei ihan kuiteskaan.
Piristäähän se pienikin muodon muutos,
olkoonkin sitten hiukset tai uudet vaatteet
tai kaikki yhdessä.Monesti ihan pieni asia
saa ihmeitä aikaan.
Olen iloinen siitä, jos olen onnistunut
tuomaan iloa kirjoituksillani. Olen niin
vähän kirjoitellut.
Kiitos ja mukavaa illan jatkoa! - 57 v mies
Sinimarjanen kirjoitti:
Levättyä on tullut. Meinasi melkein mennä
aamuun saakka. No ei ihan kuiteskaan.
Piristäähän se pienikin muodon muutos,
olkoonkin sitten hiukset tai uudet vaatteet
tai kaikki yhdessä.Monesti ihan pieni asia
saa ihmeitä aikaan.
Olen iloinen siitä, jos olen onnistunut
tuomaan iloa kirjoituksillani. Olen niin
vähän kirjoitellut.
Kiitos ja mukavaa illan jatkoa!Kun luin kirjoitustasi,luulin että olet kokenut
kirjoittaja.On niin kaunista ja mukavaa lukea sinun ajatuksia.Kyllä pienet asiat saa ihmeitä
aikaan.Joku ystävällinen hymy,kaunis sana,hieno ele.Sellainen spontaani tapahtuma,se joskus
ihmeesti piristää.Tulee ajatus että vielä on toivoa.Vielä on mukavia ihmisiä.Kyllä minäkin aina toisinaan tyyliä vähän muutan,vaikkainnokkaana
liikkujana ja ulkoilma ihmisenä tietenkin
urhelu,eli pyöräily asut on aika tuttuja.
Mutta lasken sinut lepäämään ja omiin
puuhiin.Kiitos vielä kovasti mukavasta
kirjoituksestasi.kiitos että sinunlaisia
on oikeesti olemassa!!!!
- kuin itse
nyt tällä hetkellä tunnet ja miten olet pukeutunut tähänki asti.
Farkut on aivan ihanat, siis joissa vyötärö on oikeassa kohtaa, että ei koko beetlehemi paljastu pyllistellessä.
Ei ikä estä pukeutua nuorekkaasti,,,,hyvällä maulla. :)) - tammikuun likka
Liikkeessä kannattaa kokeilla sellaistakin vaatetta mikä näyttää ehkä "liian nuorekkaalta" omasta mielestä. Saattaa olla yllättävän sopiva malliltaan vanhemmankin päällä.
Itse pukeudun enimmäkseen farkkuihin ja polven alapuolelle oleviin housuihin ja raitasukkiin :)) menettelee lasten kanssa. Puserot ovat sitten sellaisia löysänpuoleisia tai paitapuseron ja toppi alle.- Akaton mies
Mikä soon se toppi, mistä Sä puhuut?? Siis iliman ässää, niinkö? Onkoos se miehiä varten,hih? Nuan nätti tyttö ku tammikuun likka on, on aina kaunis vaikka kulukiis sitten minkälaasiis taminehis tahansa.
Tiitu pikkuunen on kovasti hieno olovinaan vaikka ei oo muuta ku miniän neuloma siniruurullinen lippalakki pääs ja tyttö soon Tiituki. Nauhoolla sirotahan leuan alta aina kiinni. Joskus pirän peiliä tuas lattiatasoos ja kyllä Tiitu keikistelöö siinä erees ittiään, justihin se lippalakki pääs. Kyllä tietää ku otan sen lakin kourahan notta mihin se laitetahan, heti tuloo sylihin ja on ihan rauhaas notta saan solomittua. No tottahan siinä sitten pitää suukoot hienolle tytölle aina antaa. terv. seppä ja muotitietoonen pieni Tiitu-kani täältä vaan meirän kotoa. - tammikuun likka
Akaton mies kirjoitti:
Mikä soon se toppi, mistä Sä puhuut?? Siis iliman ässää, niinkö? Onkoos se miehiä varten,hih? Nuan nätti tyttö ku tammikuun likka on, on aina kaunis vaikka kulukiis sitten minkälaasiis taminehis tahansa.
Tiitu pikkuunen on kovasti hieno olovinaan vaikka ei oo muuta ku miniän neuloma siniruurullinen lippalakki pääs ja tyttö soon Tiituki. Nauhoolla sirotahan leuan alta aina kiinni. Joskus pirän peiliä tuas lattiatasoos ja kyllä Tiitu keikistelöö siinä erees ittiään, justihin se lippalakki pääs. Kyllä tietää ku otan sen lakin kourahan notta mihin se laitetahan, heti tuloo sylihin ja on ihan rauhaas notta saan solomittua. No tottahan siinä sitten pitää suukoot hienolle tytölle aina antaa. terv. seppä ja muotitietoonen pieni Tiitu-kani täältä vaan meirän kotoa.Sanotaanko nyt vaikka aluspaita tai paremminkin pusero :) ei sen kummempi. Sopii hyvin paitapuseron tai muun sellasen kanssa. (Nuo vatteitten "nimet" on muuttuneet sitten nuoruuden).
- Pirre*
tammikuun likka kirjoitti:
Sanotaanko nyt vaikka aluspaita tai paremminkin pusero :) ei sen kummempi. Sopii hyvin paitapuseron tai muun sellasen kanssa. (Nuo vatteitten "nimet" on muuttuneet sitten nuoruuden).
että se toppi on pakollisen pysähtymisen merkki..hmmmm..tai no, voisi niitä kai niinkin luonnehtia - joskus :)), vai mitä?
- Akaton mies
Pirre* kirjoitti:
että se toppi on pakollisen pysähtymisen merkki..hmmmm..tai no, voisi niitä kai niinkin luonnehtia - joskus :)), vai mitä?
En muista kuullehen tuallaasta nimitystä pairaasta ku toppi.
Mites ne nykyysin aukastahan likkaan rintaliivit,hih, vieläkö on sellaasilla koukuulla remminpäät kiinni toisissaan, vai joko siihenki on keksinehet jämerämmät lukoot?
On se tua muoti muuttunu munkin muistooni, ennen naisilla oli hamehet päällä kesää talavia, nuasta nuoremmista ei enää tierä onko ne likkoja vai poikia. Kouluus tytöillä oli letiit pääs, niistähän sitten välihin ei malttanu olla nykääsemättä, ei millään. Nykyysin nää lettipäistä tyttöä enää missään. Pojilla oli ne äireen tekemät oikiat perintö lämpsähousuut ja herra varijele jos lämpsähousuun takapuoli halakes piikkilanka airaas ennen viittä vuotta niin sitä vietihin poikakersaa korvasta tai niskavilloosta notta ei jalaat maahan viistänehet. Nehän meni lämpsähousuut perintö kalleutena aina isoomalta pienimmälle ja oli paikkoja vierivierees notta alakuperäästä niis ollu muutaku nimi. terv. seppä ja pieni Tiitu. - Pirre*
Akaton mies kirjoitti:
Mites ne nykyysin aukastahan likkaan rintaliivit,hih, vieläkö on sellaasilla koukuulla remminpäät kiinni toisissaan, vai joko siihenki on keksinehet jämerämmät lukoot?
On se tua muoti muuttunu munkin muistooni, ennen naisilla oli hamehet päällä kesää talavia, nuasta nuoremmista ei enää tierä onko ne likkoja vai poikia. Kouluus tytöillä oli letiit pääs, niistähän sitten välihin ei malttanu olla nykääsemättä, ei millään. Nykyysin nää lettipäistä tyttöä enää missään. Pojilla oli ne äireen tekemät oikiat perintö lämpsähousuut ja herra varijele jos lämpsähousuun takapuoli halakes piikkilanka airaas ennen viittä vuotta niin sitä vietihin poikakersaa korvasta tai niskavilloosta notta ei jalaat maahan viistänehet. Nehän meni lämpsähousuut perintö kalleutena aina isoomalta pienimmälle ja oli paikkoja vierivierees notta alakuperäästä niis ollu muutaku nimi. terv. seppä ja pieni Tiitu.mitään lämsähousuja ollu..ai niin, mutta siellä teillä (Laihialla) voi ollakin...:)
Hyvää yötä Akaton ja Tiitukka, sekä koko seurakunta, so. palstan väki. - tammikuun likka
Pirre* kirjoitti:
Tuosta topista vielä. Ensimmäisiä kertoja, kun jotakin mainosta luin, ajattelin topin olevan sellaisen "topin" eli vähän niinkuin vain tuos rinnan kohdalla. Nyt kun kattelen mainoksia, niin monenlaista paitaa nimitetään topiksi.
- Puidenhalaaja
Akaton mies kirjoitti:
On se tua muoti muuttunu munkin muistooni, ennen naisilla oli hamehet päällä kesää talavia, nuasta nuoremmista ei enää tierä onko ne likkoja vai poikia. Kouluus tytöillä oli letiit pääs, niistähän sitten välihin ei malttanu olla nykääsemättä, ei millään. Nykyysin nää lettipäistä tyttöä enää missään. Pojilla oli ne äireen tekemät oikiat perintö lämpsähousuut ja herra varijele jos lämpsähousuun takapuoli halakes piikkilanka airaas ennen viittä vuotta niin sitä vietihin poikakersaa korvasta tai niskavilloosta notta ei jalaat maahan viistänehet. Nehän meni lämpsähousuut perintö kalleutena aina isoomalta pienimmälle ja oli paikkoja vierivierees notta alakuperäästä niis ollu muutaku nimi. terv. seppä ja pieni Tiitu....edelleen aukaastaan ja kiinnilaitetaan likkaan rintaliiveissä. Joten jotakin on pysyväistäkin tässä maailmassa. Meinaan vaan, piti vastata,kun muut ei kehanneet. Ettei jää se asia mieltäsi vaivaamaan.
Ja terkkuja vaan sinne Tiitulle:D Meillä muuten taloyhtiön tontilla asustaa äitipupu, keväällä sillä oli poikanenkin mutta kai sen silmät kasvoivat yhtä suuriksi kuin äireellä kun lähti omille teilleen. Mutta tämä äiree majailee tuossa tietokonehuoneeni ikkunan edessä, juoksee tietä pitkin niinkuin muutkin asukkaat. Eikä juuri arastele. Ruskea se on ainakin nyt kesäaikaan, ehkä vaihtaa turkkinsa valkoiseksi sitten talvella? Kiva sen touhuja on seurata. Eikä tarvitse ruokkia eikä vaatettaa.
Värikästä, persoonallista, hempeetä, pikku kukkakuvioita, prodeerausta, pitsiä, punaista, lilaa ja viininpunaista, mustaan yhdistettynä on minun makuuni. Ostan vaatteeni kirpparilta tai pikkukaupoista, ei mitään tavarataloista, halpismyymälöistä eikä kuvastoista.
Ei mitään muotivaatetta, ei mitään liian paljastavaa, mutta romanttista, huomiotaherättävää ja omaa persoonaa korostavaa.- kissanainen ;)
juuri sinulta. Värikartta omista väreistä. Muistaa huomioida oman vartalotyypin ja pukeuttu sen ehdoin jos haluaa näyttää hyvältä tai päinvastoin.
Ainakin jokakauden mukainen käsilaukku ehkä kaks kolme tai tiu on must ... - 57 v mies
Tekisi mieleen että oma silmä on lahjomaton.
Mutta miehenä tiedän,että mikään ei ole niin
jyvä kaveri vaatekaupassa,kun hyvä ja vilpitön
ihminen,joka suoraan sanoo,mikä on hyvä.
Itse ei itseään näe toisen silmin ja peili ei näytä kaikkea,vielä valehtelee.Minusta todella ihan paras on,kun mukana on lahjomaton kaveri jolla on makua
rehellisyyttä.Miehenä pitää sanoa,että nainen on paras valitsija.Tiedän että tuo tietty nais lauma taas minun limpussa ja huutaa että ylistän ja jumaloin naista.Mutta uskallan nyt kuitenkin sanoa että miehelle asiallinen nainen vaateostoksilla paras kaveri.Mummeleille sopii hyvin paljon sama,mikä nuorille.Olen nähnyt mummeleilla farkku asuja,nuorekkaita koruja,kampauksia ja kyllä säväyttää.Mutta nyt poistun ennen kuin se nais lauma hyökkää.Mukavaa iltaa tänne!- Sinimarjanen
mieleeni,kun puhuit tuosta makutuomarista,
että riitäisiköhän miehillä yleensä kärsivällisyyttä
olla naisille makutuomarina
ja hakea aina uutta sovitettavaa, jos nainen
on pukukopissa sovittamassa ja
osoittautuukin että ns. oma koko onkin tietyllä
valmistajalla hieman eri mitoitus? Vai
pitäiskö naisen pukeutua ja käydä itse
hakemassa uusi koko? Välttämättä kun ei
haluaisi sitä myyjää siihen säheltämään.
Joskus tuppaa menemään aikaa turhankin
paljon, kun pitää sovitella.
Joskus löytyy hetkessä.
Se olisi varmaan aika väsyttävää touhua.)) - 57 v mies
Sinimarjanen kirjoitti:
mieleeni,kun puhuit tuosta makutuomarista,
että riitäisiköhän miehillä yleensä kärsivällisyyttä
olla naisille makutuomarina
ja hakea aina uutta sovitettavaa, jos nainen
on pukukopissa sovittamassa ja
osoittautuukin että ns. oma koko onkin tietyllä
valmistajalla hieman eri mitoitus? Vai
pitäiskö naisen pukeutua ja käydä itse
hakemassa uusi koko? Välttämättä kun ei
haluaisi sitä myyjää siihen säheltämään.
Joskus tuppaa menemään aikaa turhankin
paljon, kun pitää sovitella.
Joskus löytyy hetkessä.
Se olisi varmaan aika väsyttävää touhua.))Minun pitää näissä naislausunnoissa olla
hyvin varovainen.Milloin olen naisia jumaloiva
mies,milloin mustis tämän sivun naisten
mielestä.Mutta rohkenisinko sanoa,että kyllä varmasti miehillä kärsivällisyyttä riittää.Se ei ole ongelma.Ja varmasti mies juuri sitä haluaa,että nainen valitsee tarkoin ja harkiten.Ja uskallan nyt sanoa senkin,että juuri vaate ja oikea vaate naisen tekee.Kun oikeaa kohtaa korostaa ja toisen kohdan jättää salaisuuden verhoon!Eli tosiaan,jos mies
on naiseen kiintynyt,nyt aika ja sovitukset ei
ole ongelma.Kyllä mies ymmärtää,että nainen tykkää kaunistua ja olla kauniissa ja mukavissa vaatteissa.Mutta nyt poistun,ennen kuin se nais lauma ilmaantuu ja olen taas naisia jumaloiva
mies tai sitten mustis.Mukavaa iltaa sinulle!!!
Aihe olisi ollut mukava kirjoitellalisää,mutta nämä rajoitukset.Anteeksi! - Sinimarjanen
57 v mies kirjoitti:
Minun pitää näissä naislausunnoissa olla
hyvin varovainen.Milloin olen naisia jumaloiva
mies,milloin mustis tämän sivun naisten
mielestä.Mutta rohkenisinko sanoa,että kyllä varmasti miehillä kärsivällisyyttä riittää.Se ei ole ongelma.Ja varmasti mies juuri sitä haluaa,että nainen valitsee tarkoin ja harkiten.Ja uskallan nyt sanoa senkin,että juuri vaate ja oikea vaate naisen tekee.Kun oikeaa kohtaa korostaa ja toisen kohdan jättää salaisuuden verhoon!Eli tosiaan,jos mies
on naiseen kiintynyt,nyt aika ja sovitukset ei
ole ongelma.Kyllä mies ymmärtää,että nainen tykkää kaunistua ja olla kauniissa ja mukavissa vaatteissa.Mutta nyt poistun,ennen kuin se nais lauma ilmaantuu ja olen taas naisia jumaloiva
mies tai sitten mustis.Mukavaa iltaa sinulle!!!
Aihe olisi ollut mukava kirjoitellalisää,mutta nämä rajoitukset.Anteeksi!että vastasit minun kysymykseeni.
Koska kysymys itsessään on aika tärkeä.
Pitäähän asialle saada vastausta
miesnäkökulmasta.
Mukavaa illan jatkoa myös Sinulle!!)) - 57 v mies
Sinimarjanen kirjoitti:
että vastasit minun kysymykseeni.
Koska kysymys itsessään on aika tärkeä.
Pitäähän asialle saada vastausta
miesnäkökulmasta.
Mukavaa illan jatkoa myös Sinulle!!))Olen samaa mieltä kanssasi! Kyllä minustakin asiallinen miesnäkökulma on naisen kannalta ihan tervettä.Kun se nimen omaan on asiallinen.
Itse pyrin aina olemaan ennen muuta asiallinen.Joskus toki huumorin,leikin
säestyksellä,mutta kukas aina jaksaa tosikko olla?
Se tällä sivulla on ikävää ja negatiivista,
että toisten miesten mielipiteille nostetaan leuka.
Ja toisten miesten mielipiteille jalka.
Itselleni kapea alaisuus ja lähtökohtaisesti negatiivisesti fiktioiva ajattelu on vierasta.
Olen vapaiden tuulten kasvatti ja jokaisen naisen mielipide on arvokas.Henkilö joka otsikosta rakentaa kiilamaisen analyysin,on rakentanut
ihmisyydestä paradoksi ja erilaisuudesta paranoidin ilmiön.
- Pirre*
Onneksi eletään tätä päivää, ei tartte laittaa sitä äitiemme jakkupukua, tai grimplene mekkoa :(
Mie tykkään plleiseri tyylisistä jakuista, mokkaisista ja ne farkuthan ne..ei tosin enää sinisiä Jameksia aina..:)
Kivaa oisi joskus pukea mekkokin, mutku missä mie pidän sitä, kotona välttävät leginsit ja joku puseronriepu..- kissanainen ;)
oli tosi makee korsetti jonka hän laittoi alle päälle aina kaupunkiin lähtiessä, tai kylän pippaloissa käydessään ..... Siinä oli yksityiskohtia: tukiluut ja nauhat poikineen ... vähintään puolituntia piti varata kaikenmaailman nyöritysten kiristelyihin ... huh ... sellaisen kun saisi, värillisenä ja kimaltein ...
- Pirre*
kissanainen ;) kirjoitti:
oli tosi makee korsetti jonka hän laittoi alle päälle aina kaupunkiin lähtiessä, tai kylän pippaloissa käydessään ..... Siinä oli yksityiskohtia: tukiluut ja nauhat poikineen ... vähintään puolituntia piti varata kaikenmaailman nyöritysten kiristelyihin ... huh ... sellaisen kun saisi, värillisenä ja kimaltein ...
muoria, - nuorilla ainakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454