avioliitto

yksin?

olen avioliitossa, mitä teen kun olen onneton lähes joka päivä. aviomies kun ei keskustele kanssani suhteen tilasta sen enempää kuin toteamalla että ei nyt oikein suhde toimi, ehkä se joskus paranisi. Yritän puhua hänelle suhteesta, hän kuuntelee, mutta ei puhu itse mitään. Seksiä en valitettavasti halua enää hänen kanssaan, hän haluaisi joskus, en vain saa halua heräämään enää häneen,vaikka suostunkin siihen, toisiin olen saanut halun tunteen, mutta en anna tunteilleni valtaa avioliiton ulkopuolelle. Olen surullinen kun hän ei koskaan osoita huomiota/hellyyttä, ei halaa, ei suukottele, ei koskettele. Olemme kuin kaksi ihmistä jotka asuvat vain yhdessä, sisko ja veli, tulevat toimeen, eivät sen enempää. Mikä avuksi? :(

3

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikka..

ja perusteellinen keskustelu olisi tarpeen liitossanne. Mieti mitä haluat liitoltanne ja toimi sen mukaisesti.
      Onnellisuus on myös valinta....

• puolisollesi

kirje. annat tulla kaiken kainostelematta mutta kirjoita kuin rakkaallesi..älä siis rumasti.

• olen myös naimisissa. mies on paljon poissa, jos ei töissä niin harrastuksissa. Minä olen yksin kotona pinten lasten kanssa kaiket päivät. Olen yrittänyt puhua, että kaipaan läheisyyttä, yhdessä oloa, rakkauden tunnetta,apua... yksin vaan saan kaken hoitaa, ja yksin olla... näin kai jatkuu, niin kauan ku uskallan lopettaa tämän... eihän hän halua parantaa suhdetta, kuunnella, että minulla ei ole hyvä olla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      57
      4614
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      155
      4224
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3862
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3820
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      47
      3648
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3478
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3031
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2885
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2706
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2420
    Aihe