miten pätevä liike kulmasuotu on jos haluaa selkään leveyttä?
En tiedä teenkö jotakin väärin mutta minulla kulmasoutu ottaa lähinnä käsivarsiin eikä niinkään yläselkään minne sen kai kuuluisi ottaa..
Millä leveydellä kulmasoudussa pitäisi olla kädet?
Kulmasoutu
8
1119
Vastaukset
- .................
On tehokas selkäliike, mutta vaatii jonkin verran totuttelua tekniikkaan. Selän lihasten tulee liikkua liikettä tehdessä. Monilla näkee, että hartiat pysyy takana ja kädet vaan liikkuu. Itse pystyn väsyttämään kulmasoudulla selkälihakset hyvinkin pienillä painoilla kun keskityn hyvään tekniikkaan.
- treenaamaan..
Tyhjällä tangolla tekniikka kuntoon, kiitos vastauksesta.
- ............
treenaamaan.. kirjoitti:
Tyhjällä tangolla tekniikka kuntoon, kiitos vastauksesta.
Riippuu lähtötasostasi. Ite en ainakaan tyhjän tangon kanssa saa missään liikkeessä yhtä hyvää tekniikkaa kuin vähän painavemmalla. Mutta jos se tuntuu hyvältä niin siitä vaan. Käsien otetta voi koittaa vaihdella, ite teen sekä myötä- että vastaotteella, mutta oteleveys on aina lievästi yli hartialeveyden.
- koita sitä
Jos leveyttä haluat.
- kova äijä
Kulmasoutu tuo paksuutta, ei siitä leventäjäks oo.
- Raahka
Kulmasoutu kehittää hyvin latissimus dorsia eli käytännössä leventää selkää.
Itsekin kyllä olen leuanvetojen puolestapuhuja.
Leuat mave = Iso YLÄselkä. - mäni
Raahka kirjoitti:
Kulmasoutu kehittää hyvin latissimus dorsia eli käytännössä leventää selkää.
Itsekin kyllä olen leuanvetojen puolestapuhuja.
Leuat mave = Iso YLÄselkä.Ei tämän mukaan:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/BackWt.html#anchor125439
- Grift
Enemmänkin kulmasoutu tekee selkään paksuutta, mutta kyllä se tekee jonkin verran myös leveyttä. Tekee kulmasoutua ja vetää leukoja, niin hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103297GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys451200- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja541116Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601007
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27900- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872