oletko sielä?

yksin, kylmässä maailmassa,...

en osaa rukoilla. en tiedä kuuletko. en edes tiedä mihin uskon. sanotaan, että pitäisi rukoilla yksin omassa huoneessa, mutta en osaa. tämä on mulle parempi tapa. uskon, että osaat lukea. En tiedä miten selviän tästä maailmasta, elämästä. joskus ajattelen, että olet julma. Jos olet isä meille , miksi annat meidän kärsiä? läheisenikin kärsii, koska en saa kiinni elämästä. ajattelen kuolemaa. olen nuori, tiedän. muttajoskus toivon,että olisin vanha ja elänyt tämän tuskan jo. Miksi luot jostain kauniita ja vahvoja, rikkaita ja onnellisia? Miksi toiset saavat kärsiä? en tajua, että miksi kaikki pääsevät taivaaseen vaikka ne olisi pahoja? ainoastaa sillä lipulla, että ne uskoo ja katuu. miksi jotkut ovat hyviä ja tekevät hyväää, pääsevät taivaaseen? vaikka he ovat sen ansainneet, eivät he jotka ovat ovat pahoja. Mitä minä olen tehnyt, että joudun kärsimään? teitkö virheen kun loit minut? vähän niinkuin leipomisessa. teet taikinan ja jokin aine menee väärin. olen rukoillut. pyytänyt sinua auttamaan ja saamaan voimaan. etkö ole kuullut? sanotaan, että kuulet. Mulla on paha olo...

4

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeenZeenXeen

      Koska jumalaa ei ole olemassa... jos jumala olisi olemassa se näyttäytyisi ei antaisi kenenkään kärsiä lopettaisi pahuuden ja olisi itsekkin hyvä muille esim 1 käsky Minä olen sinun Jumalasi, sinulla ei saa olla muita Jumalia eihän tuollaista voi sanoa jos itse ihmisen on luonut sellaiseksi kuin on luonut ja jumalanhan pitäisi hyväksyä kaikki sellaisinaan kuin ovat eikä antaa mitään tuollaisia käskyjä. Minä uskon jumalaan vasta sitten kun se on näyttäytynyt minulle ja 20 muulle selväjärkiselle ihmiselle ja todistanut olevansa oikeasti jumala. miten kukaan voi uskoa olemattomaan siinä ei vaan ole järkeä:O:S

    • tuiskutyttö

      Hei.

      Haluan sanoa sinulle että sinä osaat ruloilla ja Jumala varmasti kuulee myös sinua.Mutta kirjoittaminen käy yhtä hyvin. :) En tiedä mitä kaikkea olet joutunut kokemaan elämäsi aikana ja varmasti tuntuu että Jumala on epäoikeudenmukainen ja Hän ei välitä mitä sinulle kuuluu. Kaikilla on omat vastoinkäymiset, joillakin pienemmät kuin muilla ja sinulla niitä voi olla enemmän. Mutta koska olen ollut itse samassa tilanteessa (olen nyt 17v) ja ajatellut täysin samalla tavalla kuin sinä niin ymmärrän sen pahan olon mikä sinulla on. Uskon että sinulle on varattuna paljon hyvää ja myöhemmin tajuat että tämä aika on valmistanut sinua johonkin tehtävään. Itselläni on ollut jo muutaman kk. sellainen varmuus että haluan työskennellä laitoslasten ja nuorten parissa koska itse olen sellaisen asian okenut. Lisäksi haluan olla auttamassa nuoria joilla on masennusta ja ehkäisemässä itsemurhia. Tämä kaikki vain sen takia että olen itse sen joutunut kokemaan ja se on minua kasvattanut tähän elämään. Olen useat kerrat miettinyt että onko reilua että minulla on ollut 17v yhtä helvettiä ja toisilla menee aina hyvin. Ajatteletko kenties samoin?
      Sinä et ole tehnyt siis mitään pahaa että joutuisit kärsimään. Jumala ei ole koston vaan rakkauden Jumala. Sinulla on tässä maailmassa merkitystä ja sinusta Jumala iloitsee ja riemuitsee. Älä irrota Jumalasta otetta koska tuo kmaikki paha mitä joudut kokemaan on saatanan työtä äläkä missään nimessä anna hänelle valtaa elämässäsi. Ja kannattaisi puhua jollekkin srk. nuoriso-ohjaajalle. Itse pistän viestiä aina kun on paha olla ja hän kyllä osaa auttaa, jos ei muuten niin kuuntelemalla. sellainen raamatunkohta tuli mieleen lukieesani tuota kirjoitustasi kuin ps.34:5,7,18-20. ehkä siitä on jotain hyötyä. ja toinen kohta on sef.3:16

      siunausta sinulle ja koita jaksaa.

    • sanoo Jumala.

      en osaa rukoilla.---tämäkin on jo rukousta--- en tiedä kuuletko---kuulen---. en edes tiedä mihin uskon---usko minuun sanoo Jeesus---. sanotaan, että pitäisi rukoilla yksin omassa huoneessa---kyllä---, mutta en osaa---jo huokauskin on rukousta---. tämä on mulle parempi tapa---hyvä---. uskon, että osaat lukea---kyllä---. En tiedä miten selviän tästä maailmasta, elämästä ---luota minuun---. joskus ajattelen, että olet julma---raamattu sanoo että Jumala on rakkaus---. Jos olet isä meille , miksi annat meidän kärsiä?---syntiinlankeemuksesta kaikki alkoi mennä vikaan--- läheisenikin kärsii, koska en saa kiinni elämästä. ajattelen kuolemaa--- kyllä kuolema on ja kaikki kerran kuolemme---. olen nuori, tiedän. mutta joskus toivon,että olisin vanha ja elänyt tämän tuskan jo. Miksi luot jostain kauniita ja vahvoja, rikkaita ja onnellisia?---kauniita sinäkin olet mitä ihanin Jumalan silmissä--- Miksi toiset saavat kärsiä? en tajua, että miksi kaikki pääsevät taivaaseen vaikka ne olisi pahoja?---ei kaikki--- ainoastaa sillä lipulla, että ne uskoo ja katuu---Jeesuksen nimessä ja veressä synnit anteeksi---. miksi jotkut ovat hyviä ja tekevät hyväää, pääsevät taivaaseen? vaikka he ovat sen ansainneet, eivät he jotka ovat ovat pahoja. Mitä minä olen tehnyt, että joudun kärsimään? teitkö virheen kun loit minut?---en virhettä tehnyt--- vähän niinkuin leipomisessa. teet taikinan ja jokin aine menee väärin---ehkä näin---. olen rukoillut. pyytänyt sinua auttamaan ja saamaan voimaan. etkö ole kuullut?---olen kuullut--- sanotaan, että kuulet. Mulla on paha olo...---Lopuksi otan sinut lämpimään syliini ja kuiskaan korvaasi "Rakastan sinua".---

    • myös kokenut

      Jeesus kulkee sinun rinnallasi ja hän haluaa auttaa sinua löytämään oikean tien. Hän itse on tuo oikea tie Isän tykö, käy Jeesuksen tykö, pyydä häntä astumaan sinun elämääsi, hän tietää kaikki kipusi ja tuskasi, kaiken sinusta ja häneltä saat avun jokaiseen elämäsi hetkeen.
      Jeesuksen seurassa opit näkemään elämää uusin silmin ja saat toivoa epätoivon sijaan. Ei Jumala ole kaukana yhdestäkään meistä, meidän tulee vaan sanoa, että tässä olen tule minun elämääni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe