Boikotoin Ahvenanmaata ja ahvenanmaalaisia, maailman kielirasistin paikka! Hyi Häpeä!
Boikotoin Ahvenanmaata
12
956
Vastaukset
Miten aiot boikotoida minua? Ei kai Ahvenanmaa mitään menetä boikottisi ansiosta, mutta en minä sitä ymmärrä. Itse olen tänne mantereelta muuttanur (täysin suomenkielinen) ja viihdyn täällä oikein hyvin. Olet tervetullut käymään, kunhat olet lopettanut tuollaiset boikottipelleilyt!
- 100% boikotoin
Boikotoin siten että en koskaan tule perheeni kanssa Ahvenanmaalle enkä koskaa juttele/tutustu/puhu ahvenanmaalta peräisin olevan kanssa. Et voi olla niin tyhmä ettet tiedä mikä on suomenkielisten tilanne siellä, jopa oman äidinkielen opettelu (kouluista puhumattakaan) kielletty! Hävetkää!
100% boikotoin kirjoitti:
Boikotoin siten että en koskaan tule perheeni kanssa Ahvenanmaalle enkä koskaa juttele/tutustu/puhu ahvenanmaalta peräisin olevan kanssa. Et voi olla niin tyhmä ettet tiedä mikä on suomenkielisten tilanne siellä, jopa oman äidinkielen opettelu (kouluista puhumattakaan) kielletty! Hävetkää!
Minä asun täällä ja tiedän mikä tilanne täällä on, lapseni, äidinkieleltään suomenkielinen, on käynyt täällä koulua. En aio hävetä mitään!
- tuota noin
ahvennainen kirjoitti:
Minä asun täällä ja tiedän mikä tilanne täällä on, lapseni, äidinkieleltään suomenkielinen, on käynyt täällä koulua. En aio hävetä mitään!
ahvenanmaalla yhtään pakolaisia ja jos ei niin miksi.
- ........--.......
Ahvenanmaa ja sen loiseläjät pitäisi pommittaa napalmilla maan tasalle ja rakentaa se täyteen ydinvoimaloita tuottamaan energiaa Suomen teollisuudelle...perkele.
- boikotoija//
Kiitos, otan vihjeestäsi vaarin ja alan boikotoimaan Ahvenanmaata! Tämä palsta on oikea älyn voitto!
- sinun on
boikotoida, kun et osaa mitään kieltä.
Pitäskin laitta sulle valmiita käännöksiä, kun ainakin Tukholmassa joudut putkaan joskus.
henkitorvi=spöktrumpet
selkäpii=rygg-3,14
kitalaki=munjuridik
Kangasala=textilunder
Vammala=invaliditet
varkaus=plagiat
Voikoski=smör gjorde ont
Hinthaara=homofilgren
apulanta=hjälpskit
Niin, minä olen Erkki Niukkanen,
ruotsiksi Erik Nästan Ingentig.
koot naitMinun on vaikea ymmärtää, että joku vihaa/inhoaa jotain paikkaa. Ovatko kaikki 27000 ahvenanmaalaista tehneet teille jotain pahaa? Mitä niin pahaa minä olen tehnyt, että minun kotipaikkani pitäisi tuhota? Tuohon pakolaiskysymykseen olen vastannut aiemminkin, kyllä, tänne on otettu ja otetaan pakolaisia. Kaikilla kunnilla ei ole sopimusta asiasta, mutta ei ole manner-Suomessakaan.
- Köökari
ahvennainen kirjoitti:
Minun on vaikea ymmärtää, että joku vihaa/inhoaa jotain paikkaa. Ovatko kaikki 27000 ahvenanmaalaista tehneet teille jotain pahaa? Mitä niin pahaa minä olen tehnyt, että minun kotipaikkani pitäisi tuhota? Tuohon pakolaiskysymykseen olen vastannut aiemminkin, kyllä, tänne on otettu ja otetaan pakolaisia. Kaikilla kunnilla ei ole sopimusta asiasta, mutta ei ole manner-Suomessakaan.
Kysymykseesi on helppo vastata. Ahvenanmaalaiset ovat ylpistyneet niin, etteivät halua kuulua suomalaisiksi eivätkä halua puhua tai opiskella suomea. Tämä ei myöskään riitä, myös alueen suomenkieliset on ruotsitettava eväämällä suomenkielinen perusopetus tai kunnalliset palvelut. Eikä tämäkään riitä myös aikaisemmin jo vakiintuneet suomenkieliset nimitykset halutaan kieltää, eikä nimityksiä Lumparlanti, lemlanti saati Köökari tai Präntiö haluta käyttää, koska saarivaltakunta on suojeltu ääriyltiöruotsalaiseksi alueeksi.
Siis Suomen ongelmajätteeksi!
- teen
Olen täysin samaa mieltä. On todella häpeä olla ahvenanmaalainen, se on kuin eläisi Etelä-Afrikan laiden mukaan rotuerottelun aikaan! Yök
- käytännössä
Allekirjoita adressi!
http://194.251.35.222/Kiinteasivu.asp?KiinteaSivuID=7697&NakymaID=267- jgljgk
Boikotoi kaikkia kuponkilehtien yrityksiä. Lähes kaikki sukka yms kerhot on ahvenanmaalaisia..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156