Montako kertaa voi

perua ajat

yksityisellä? Ja kauanko vastaanotto jaksaa antaa uutta aikaa tilalle?
Kokemuksia...?
Oma kokemukseni on x-kertaa, mutta sanokaapa mitä arvelette. Hammashoitajat veikkaa tietenkin että eipä montakaan ,mutta kokemus puhuu...

13

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Why?

      Minkähän takia sinun täytyy perua aikasi monta kertaa? Peru vaan, mutta tarpeeksi ajoissa, koska jotkut hammaslääkärit ovat todella suosittuja ja ajat menee pitkälle joten joku muukin ehkä haluaisi se varaamasi ajan jota et aio käyttää.

      • Höh sentään

        >>>>>Peru vaan, mutta tarpeeksi ajoissa, koska jotkut hammaslääkärit ovat todella suosittuja ja ajat menee pitkälle joten joku muukin ehkä haluaisi se varaamasi ajan jota et aio käyttää.>>>>

        Jos on niin suosittu, niin ainahan tilalle on tulossa siinä tapauksessa joku muu, JOKA HALUAA NIIN SUOSITULLE LÄÄKÄRILLE. Ja joka peruu aikansa, niin ei sellainen hoppuile hölmö uutta aikaa heti seuraavaksi päiväksi!!! Melkomoinen selityksesi, taitaa olla potilaskato itsellä???


      • ainahan niitä
        Höh sentään kirjoitti:

        >>>>>Peru vaan, mutta tarpeeksi ajoissa, koska jotkut hammaslääkärit ovat todella suosittuja ja ajat menee pitkälle joten joku muukin ehkä haluaisi se varaamasi ajan jota et aio käyttää.>>>>

        Jos on niin suosittu, niin ainahan tilalle on tulossa siinä tapauksessa joku muu, JOKA HALUAA NIIN SUOSITULLE LÄÄKÄRILLE. Ja joka peruu aikansa, niin ei sellainen hoppuile hölmö uutta aikaa heti seuraavaksi päiväksi!!! Melkomoinen selityksesi, taitaa olla potilaskato itsellä???

        aikoja annetaan seuraavalle! Taitaa vaan hamamslääkäriä potuttaa, kun joutuu taas ottamaan jonkin risahampaan, mätähampaan "suosikkipotilaansa" tilalle...


      • Pennymoney
        ainahan niitä kirjoitti:

        aikoja annetaan seuraavalle! Taitaa vaan hamamslääkäriä potuttaa, kun joutuu taas ottamaan jonkin risahampaan, mätähampaan "suosikkipotilaansa" tilalle...

        ...on tietenkin joka hammaslääkärin suosikkipotilas =) Senhän takia hän toimii hammaslääkärinä että saisi risahampaan kuntoon ja ehkä vielä motivoitua risahampaan pitämään hampaitaan jatkossa terveenä


      • ainakin niin
        Pennymoney kirjoitti:

        ...on tietenkin joka hammaslääkärin suosikkipotilas =) Senhän takia hän toimii hammaslääkärinä että saisi risahampaan kuntoon ja ehkä vielä motivoitua risahampaan pitämään hampaitaan jatkossa terveenä

        hieno hammaslääkäri ettei se mätähampaita enää paikkaile saati poistaisi. On yksityinen ja valkkaa asikkaansa tosi tarkkaan. Ei risa-tai mätähampaille aikoja.


      • kdaghölaskgj
        Pennymoney kirjoitti:

        ...on tietenkin joka hammaslääkärin suosikkipotilas =) Senhän takia hän toimii hammaslääkärinä että saisi risahampaan kuntoon ja ehkä vielä motivoitua risahampaan pitämään hampaitaan jatkossa terveenä

        Moni hammaslääkäri karttaa hajuhaittoja, siis mätäneviä suita. Ei maski poista hajun leviämistä. Maskin läpi myös tulee mädän haju ja se on todella karmivaa.. menee ruokahalutkin... Siksi on moni lekuri valitsee potilaansa eikä ota mätähampaita hoitoonsa...


    • antipatia

      Miksi nostattaisit hammaslääkärin antipatiat itseäsi kohtaan heti aluksi? Ajattelehan nyt vähän, jos itse olisit sopinut esim. liiketapaamisen ja toinen osapuoli jatkuvasti vekslailisi ja muuttaisi aikoja (vielä viime tingassa) - ei ottais päähän vai? Ei tuolla hyvää potilas-hammaslääkärisuhdetta rakenneta.

      • hyvä suhde???

        Mikähän se on? Mulla on ollut useamman vuoden sama hammaslääkäri ja palvelu vain huononee vuosi vuodelta mitä enemmän hänellä käyn!


      • Hazelll

        Kun aikoja perutaan jatkuvasti, hammaslääkäri ja hoitaja voisi katsoa peiliin...
        Meillä tietyille lääkäreille tulee jatkuvasti peruutuksia...E
        ikös ole hullua kun hammaslääkärikäynneistäkin on tullut vain bisnestä, hoidosta viis! Huono hoito-vaikka hammaslääkäri hymyilisi perseestä asti joka kerta ,on yhtäkuin peruutuksen paikka. Ammattitaitoa vaaditaan siihenkin että osataan hoitaa asiakkaita ja että tuloskin olisi päivänvalon kestävää...


      • yleensä perutaan?

        Siksi että hammaslääkäri
        A) jolle aika, ei osaa ammattiaan
        B) ei hallitse asiakaspalvelua
        C) kuvittelee liikaa itsestään, joka potilas vain hänelle tulossa

        ... ja monta, monta monta muuta hyvää syytä perua ajat. Aikamoista kuvittelua lekurilta, että potilas on ihan myyty just sen hammaslääkärin asiakkaaksi, että hän on korvaamaton!


      • yleensä perutaan? kirjoitti:

        Siksi että hammaslääkäri
        A) jolle aika, ei osaa ammattiaan
        B) ei hallitse asiakaspalvelua
        C) kuvittelee liikaa itsestään, joka potilas vain hänelle tulossa

        ... ja monta, monta monta muuta hyvää syytä perua ajat. Aikamoista kuvittelua lekurilta, että potilas on ihan myyty just sen hammaslääkärin asiakkaaksi, että hän on korvaamaton!

        Niin, miksi ylipäätänsä pitäisi tilata aikaa sellaiselle hammasläkärille joka A) Ei ole pätevä, B) Ei hallitse asiakaspalvelua, C)ööh..onko näin montaa..

        Niin, että miksi sä sitten helvetti varaat ajan sinne lääkärille jos kerran se on ammattitaidoton.. helvetti te ootte tampioita. Ja itselläni on pelkkiä positiivisia kokemuksia yksityiseltä. Reijät paikattu huolella nopeasti ja kivuttomasti. Hinta on taas vähän huonompi juttu mutta kyllä se sen voittaa ettei tarvitse pelätä että ne poraa päi persettä.


    • AINA --

      On niin saamarin tympeä hamamslääkäri yksityisellä puolella ja siksi perun jatkuvasti ajat ja aina vain ne ringaa takaisin.
      En itse edes saanut valita vaan mulle laitettiin se, kun oma hammaslääkäri muutti. On se helvettiä maksaa jollekin epämiellyttävälle lekurille. Ajatkin aina myöhässä yli puoli tuntia ja eikä mitään anteeksipyyntöjä. Vituttaa tällainen ylimielinen käytös potilaita kohtaan.

    • voi perua

      ties miten monta kertaa! Yksityisellä on kaikki mahdollista. Mä kävin aika monta vuotta yhdellä tosi tumpelolla, peruin aikani lähes aina ja moni muu perässä. Lopulta se hammaslääkäri lopetti vastaanottonsa kyseisessä hammaslääkärikeskuksessa... huonoille perutaan aina ajat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe