Jos olen 20. Ja minusta simpsonit paras piirretty,sekä tykkään myös lukea aku ankkaa silloin tällöin..olenko liian lapsellinen?
Onko naurattevaa?
7
924
Vastaukset
- WTF?
Ei kaikki piiretyt oo pelkästään lapsille. Olihan akustakin tehty piiretty misssä esitttää natsia.
- .....
Niissähän tartutaan paljon kulloinkin ajankohtaisiin aiheisiin ja sarjassa on myös paljon kätkettyä yhteiskuntakritiikkiä. Ei ihan pienet lapset sellaista tajua. Sarja on tosin sopivan viihdyttävä ja mainio, että uskon että monen ikäiset löytävät siitä jotain minkä vuoksi katsoa.
- SIMPSONS-FANIIIIIIIIII!!!!!!
Noh Ei TOD Oo Lapsellista!!!!!!!
Kaikkihan Voi Kattoa Mitä Haluaa!
Lukemisellakaan Ei ole Mitään Väliäää!!
Miekin Luen AKU-ANKKAA!!!! Katon Myös SIMPSONEITTA!!!
- itsekin 20wee
Katson Simpsonit aina kun mahdollista.Aku Ankkaakin tykkään lukea.Eivät ne ole vain lasten juttuja,niistähän pitävät kaikenikäiset aina mummuihin ja vaareihin asti!:)
- olisi varmaan...
mustalammas, jos ei lukisi Aku Ankkoja ja katsisi Simpsoneita. Oon 25.
- stupido..?
No kiva kuulla etten oo ainut..=D
- 4545454
Simpsonit ei kyl oo mikää lasten ohjelma mut Aku Ankka on kyl nii lapsellinen et lolololol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513635Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142570Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781817Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431678- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456