Jos olen 20. Ja minusta simpsonit paras piirretty,sekä tykkään myös lukea aku ankkaa silloin tällöin..olenko liian lapsellinen?
Onko naurattevaa?
7
954
Vastaukset
- WTF?
Ei kaikki piiretyt oo pelkästään lapsille. Olihan akustakin tehty piiretty misssä esitttää natsia.
- .....
Niissähän tartutaan paljon kulloinkin ajankohtaisiin aiheisiin ja sarjassa on myös paljon kätkettyä yhteiskuntakritiikkiä. Ei ihan pienet lapset sellaista tajua. Sarja on tosin sopivan viihdyttävä ja mainio, että uskon että monen ikäiset löytävät siitä jotain minkä vuoksi katsoa.
- SIMPSONS-FANIIIIIIIIII!!!!!!
Noh Ei TOD Oo Lapsellista!!!!!!!
Kaikkihan Voi Kattoa Mitä Haluaa!
Lukemisellakaan Ei ole Mitään Väliäää!!
Miekin Luen AKU-ANKKAA!!!! Katon Myös SIMPSONEITTA!!!
- itsekin 20wee
Katson Simpsonit aina kun mahdollista.Aku Ankkaakin tykkään lukea.Eivät ne ole vain lasten juttuja,niistähän pitävät kaikenikäiset aina mummuihin ja vaareihin asti!:)
- olisi varmaan...
mustalammas, jos ei lukisi Aku Ankkoja ja katsisi Simpsoneita. Oon 25.
- stupido..?
No kiva kuulla etten oo ainut..=D
- 4545454
Simpsonit ei kyl oo mikää lasten ohjelma mut Aku Ankka on kyl nii lapsellinen et lolololol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51254Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681178Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021035Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470987- 130877
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71874Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271869Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64776Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan45773Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753