Tapasinko humanoidin? Se oli säkkiin pukeutunut ja söi burkhaa. Mustalainen oli ihmettä täynnään niin kuin minäkin! Baarijakkara liukui vissiin avaruuteen alta valovuoden.
Mikä valuutta?
13
499
Vastaukset
- mikhaildenisov
ei pidä ottaa enempää,ku alkaa näkyjä tulemaan,paras...
- 'Only one'
Se oli lihava jenkki isossa olopaidassa, joka pari jenkkiä?
- 'Only one'
Puri jenkkiä.
Voi myös ymmärtää, että oli kannibaali :D - verditti
Turha haukkua jenkkejä kaikesta.
Niillä on varaa sanoa oukei minä kaiken tein minä konna ja varas!
..munkki se oli munkki..meinaan burkkha ja säkki ilmiselvästi..nyt vaan miettii mikä on burman valuutta se on se valuutta.. humanoidi se tuskin oli etkös tiedä että maa on tuhoon tuomittu planeetta?..
- verditti
Tuhoutuminen kestää toivottoma kauan. Tiedätkö onko Birma Burman naapurissa? Se kissa jonka nostin pöydälle on nimittäin birman-kissa.
verditti kirjoitti:
Tuhoutuminen kestää toivottoma kauan. Tiedätkö onko Birma Burman naapurissa? Se kissa jonka nostin pöydälle on nimittäin birman-kissa.
..burman simpansseista jotain.. eikös ne jupiterin renkaat ressu retfoorti lahjoittanut jollekin typylle sormiin??
- verditti
pervokki kirjoitti:
..burman simpansseista jotain.. eikös ne jupiterin renkaat ressu retfoorti lahjoittanut jollekin typylle sormiin??
Heräsi kauhea epäilys, olikos sillä Jupiterilla renkaita ollenkaan?
reetfortin tapaista, katteettomia lupauksia on helppo kylvää. verditti kirjoitti:
Heräsi kauhea epäilys, olikos sillä Jupiterilla renkaita ollenkaan?
reetfortin tapaista, katteettomia lupauksia on helppo kylvää.sanon että oli se kyl Saturnus jolla ne renkaat oli ja on viälki vaik Ressu niitä koitti kaupitella likkakaverilleen. Ei se tainnu se likka niitä ottaa ja Saturnus sai ehkä siksi sentään palneettautensa toisin kuin Pluto.
verditti kirjoitti:
Heräsi kauhea epäilys, olikos sillä Jupiterilla renkaita ollenkaan?
reetfortin tapaista, katteettomia lupauksia on helppo kylvää...lie retfioorti aikoinaan kylvänny ja mihin.. luoja yksin tietää ja reetforti sekä asianomaiset
- verditti
AnaLyyzi kirjoitti:
sanon että oli se kyl Saturnus jolla ne renkaat oli ja on viälki vaik Ressu niitä koitti kaupitella likkakaverilleen. Ei se tainnu se likka niitä ottaa ja Saturnus sai ehkä siksi sentään palneettautensa toisin kuin Pluto.
Planeettautensa? ,, hmmm se kuuluu korviksissani kuin toiselta planeetalta.
Tulehan talkooseen! AnaLyyzi kirjoitti:
sanon että oli se kyl Saturnus jolla ne renkaat oli ja on viälki vaik Ressu niitä koitti kaupitella likkakaverilleen. Ei se tainnu se likka niitä ottaa ja Saturnus sai ehkä siksi sentään palneettautensa toisin kuin Pluto.
..niinpäs olikin joku otti sit jupiterin renkaat
verditti kirjoitti:
Planeettautensa? ,, hmmm se kuuluu korviksissani kuin toiselta planeetalta.
Tulehan talkooseen!aina oikein kirjottavalta oli jääny "pitää"-sana pois tuost lauseest.
Eli piti kirjotta et Saturnus sai pitää planeettautensa. Se on kyl melkomoinen omakeksimäsanahirviö, myännän.
Mikkä talkoot on menos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465