Mikä valuutta?

verditti

Tapasinko humanoidin? Se oli säkkiin pukeutunut ja söi burkhaa. Mustalainen oli ihmettä täynnään niin kuin minäkin! Baarijakkara liukui vissiin avaruuteen alta valovuoden.

13

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

      ei pidä ottaa enempää,ku alkaa näkyjä tulemaan,paras...

    • 'Only one'

      Se oli lihava jenkki isossa olopaidassa, joka pari jenkkiä?

      • 'Only one'

        Puri jenkkiä.
        Voi myös ymmärtää, että oli kannibaali :D


      • verditti

        Turha haukkua jenkkejä kaikesta.
        Niillä on varaa sanoa oukei minä kaiken tein minä konna ja varas!


    • ..munkki se oli munkki..meinaan burkkha ja säkki ilmiselvästi..nyt vaan miettii mikä on burman valuutta se on se valuutta.. humanoidi se tuskin oli etkös tiedä että maa on tuhoon tuomittu planeetta?..

      • verditti

        Tuhoutuminen kestää toivottoma kauan. Tiedätkö onko Birma Burman naapurissa? Se kissa jonka nostin pöydälle on nimittäin birman-kissa.


      • verditti kirjoitti:

        Tuhoutuminen kestää toivottoma kauan. Tiedätkö onko Birma Burman naapurissa? Se kissa jonka nostin pöydälle on nimittäin birman-kissa.

        ..burman simpansseista jotain.. eikös ne jupiterin renkaat ressu retfoorti lahjoittanut jollekin typylle sormiin??


      • verditti
        pervokki kirjoitti:

        ..burman simpansseista jotain.. eikös ne jupiterin renkaat ressu retfoorti lahjoittanut jollekin typylle sormiin??

        Heräsi kauhea epäilys, olikos sillä Jupiterilla renkaita ollenkaan?
        reetfortin tapaista, katteettomia lupauksia on helppo kylvää.


      • verditti kirjoitti:

        Heräsi kauhea epäilys, olikos sillä Jupiterilla renkaita ollenkaan?
        reetfortin tapaista, katteettomia lupauksia on helppo kylvää.

        sanon että oli se kyl Saturnus jolla ne renkaat oli ja on viälki vaik Ressu niitä koitti kaupitella likkakaverilleen. Ei se tainnu se likka niitä ottaa ja Saturnus sai ehkä siksi sentään palneettautensa toisin kuin Pluto.


      • verditti kirjoitti:

        Heräsi kauhea epäilys, olikos sillä Jupiterilla renkaita ollenkaan?
        reetfortin tapaista, katteettomia lupauksia on helppo kylvää.

        ..lie retfioorti aikoinaan kylvänny ja mihin.. luoja yksin tietää ja reetforti sekä asianomaiset


      • verditti
        AnaLyyzi kirjoitti:

        sanon että oli se kyl Saturnus jolla ne renkaat oli ja on viälki vaik Ressu niitä koitti kaupitella likkakaverilleen. Ei se tainnu se likka niitä ottaa ja Saturnus sai ehkä siksi sentään palneettautensa toisin kuin Pluto.

        Planeettautensa? ,, hmmm se kuuluu korviksissani kuin toiselta planeetalta.
        Tulehan talkooseen!


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        sanon että oli se kyl Saturnus jolla ne renkaat oli ja on viälki vaik Ressu niitä koitti kaupitella likkakaverilleen. Ei se tainnu se likka niitä ottaa ja Saturnus sai ehkä siksi sentään palneettautensa toisin kuin Pluto.

        ..niinpäs olikin joku otti sit jupiterin renkaat


      • verditti kirjoitti:

        Planeettautensa? ,, hmmm se kuuluu korviksissani kuin toiselta planeetalta.
        Tulehan talkooseen!

        aina oikein kirjottavalta oli jääny "pitää"-sana pois tuost lauseest.

        Eli piti kirjotta et Saturnus sai pitää planeettautensa. Se on kyl melkomoinen omakeksimäsanahirviö, myännän.

        Mikkä talkoot on menos?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe