MTK:n käytävillä on kuultu keskustelu, joka hätkähdyttää. KEPU:n puoluejohto on nimittäin istunut hiljan iltaa Apollonkadun puoluetoimistossa ja sieltä on tultu ulos pikkutunneilla huulilla vain yksi nimi: Kauko Juhantalo. Puolue on siis jo nyt siloittelemassa tietä entiselle ministerille ja Kankaapään kaupunginvaltuuston ex-puheenjohtajalle. Miksi?
Jos pohtii ulkopuolisena kuka olisi se kokoava voima, joka hiissaisi puolueen kannatuksen uuteen nousuun, ei todellakaan keksi muita nimiä. Jäätteenmäki on kohta eläkkeellä ja katkeroitunut kotinurkkiinsa, Vanhanen on aneeminen, Pekkarinen ja Aho vain räksyttävät, Lehtomäki on kyvytön ja epäsopiva, samoin Anttila ja lörppö-Saarela...
Kauko Juhantalo on osoittanut kykynsä suuriin tekoihin: Omien ja valtion rahojen koplaus kävi todella kalliiksi Suomen veronmaksajille. Tällaisille suurmiehille on aina tilaus KEPU:ssä. Uskon vakasti, että hän on puolueen musta hevonen jo seuraavissa vaaleissa...
Erityinen meriitti Kauko Juhantalolle on se, että hänellä on takanaan vankeustuomio. Se on aina iso plussa KEPUn valinnoissa.
Kauko Juhantalo KEPUn pressaehdokas
2
196
Vastaukset 2
- Sonnimies
kun alat syyniä Vapaavuoren tekemisiä tennis ym hommeleissa. Haisee ja pahasti. Kännäri.
- Huvittunut.
Mainio idea.
Slogankin jo valmiinaa:
Kake Kepun Kuningas!
:)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520