moi

Mitäs tälle palstalle nykyään kuuluu, kun hetkeen ei ole tullut käytyä?

8

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee mut menköön

      Ateismi on aika ahtaalla kun krisselit ovat keksineet lukea historiaa. Enää ei mene läpi sama feikki mikä on on mennyt jo vuosia ja vuosikymmeniä :( Oi niitä aikoja .. kun valistuneet krisselit ei heittäneet faktojaan hyviä ateistisia periaatteita vastaan.

    • Uskovaisten propaganda vaikuttaa edelleen lisääntyneen, heidän rahoituksensa ja innoituksensa Yhdysvalloista rupeaa tuntumaan.

      Nooh, jenkkien talous näköjään romahtaa pian, niin eivät vissiin kohta enää viitsi jotain suomalaisia hihhuli nettispämmääjiä paasata. ;)

      • --tomppa

        Kyllä fundamenttaali kristityt rahottaa aatettaan loppuun asti. Samoin kuin skientologit tai muslimit.

        Luulen, että kun maltillisempi aines karkaa kirkoista kiihtyvään tahtiin niin jäljelle jäänyt porukka muuttuu entistä kiihkeämmäksi. Siellä alkaa olemaan isompi osuus mielenvikaisia ja joukossahan tyhmyys tiivistyy.

        Pahoin pelkään, että nuo saa vielä Suomessakin jotain konkreettisesti pahaa aikaan.


      • Kaaleppi
        --tomppa kirjoitti:

        Kyllä fundamenttaali kristityt rahottaa aatettaan loppuun asti. Samoin kuin skientologit tai muslimit.

        Luulen, että kun maltillisempi aines karkaa kirkoista kiihtyvään tahtiin niin jäljelle jäänyt porukka muuttuu entistä kiihkeämmäksi. Siellä alkaa olemaan isompi osuus mielenvikaisia ja joukossahan tyhmyys tiivistyy.

        Pahoin pelkään, että nuo saa vielä Suomessakin jotain konkreettisesti pahaa aikaan.

        sitä, että tämä uusi supisuomalainen Abdullah Tammi, joka on perustamassa islamilaista puoluetta Suomeen, saa niin näkyvää mainosta televisiossa. Hän on ollut parin viikon sisään aatettaan mainostamassa jo kaksi kertaa. Toki kirkon edustajatkin siellä ahkerasti vierailevat, mutta uskonnottomia ei juuri näy. Lupamaksuja mekin maksamme ja olisi mukavaa, että meidänkin ääni siellä kuuluisi.

        Tammin sanoi Arto Nybergin ohjelmassa, että hän haluaa Suomeen sharia-lain. Kun Nyberg kysyi, onko hän sitä mieltä, että naisia voisi alkaa kivittämään kuoliaaksi tämä kiersi kysymyksen. Mutta siis tavoitteet tuli selvästi esille.


      • Kaaleppi kirjoitti:

        sitä, että tämä uusi supisuomalainen Abdullah Tammi, joka on perustamassa islamilaista puoluetta Suomeen, saa niin näkyvää mainosta televisiossa. Hän on ollut parin viikon sisään aatettaan mainostamassa jo kaksi kertaa. Toki kirkon edustajatkin siellä ahkerasti vierailevat, mutta uskonnottomia ei juuri näy. Lupamaksuja mekin maksamme ja olisi mukavaa, että meidänkin ääni siellä kuuluisi.

        Tammin sanoi Arto Nybergin ohjelmassa, että hän haluaa Suomeen sharia-lain. Kun Nyberg kysyi, onko hän sitä mieltä, että naisia voisi alkaa kivittämään kuoliaaksi tämä kiersi kysymyksen. Mutta siis tavoitteet tuli selvästi esille.

        kristitty kansa sallii tuon kaiken...:(


      • Kaaleppi
        purje kirjoitti:

        kristitty kansa sallii tuon kaiken...:(

        ole kristitty. Uskonnottomien ryhmä on kasvamassa. Itse en näe uskonnoissa mitään hyvää, enkä myöskään haluaisi elää maassa, jossa olisi voimassa sharia-laki. Se olisi siinä tapauksessa menolipun osto jonnekin, missä uskonnottomuuttani kunnioitettaisiin, kuten se YK:n ihmisoikeusasiakirjassa lukee.


        http://www.stabu.net/statisti.html


      • väärin
        --tomppa kirjoitti:

        Kyllä fundamenttaali kristityt rahottaa aatettaan loppuun asti. Samoin kuin skientologit tai muslimit.

        Luulen, että kun maltillisempi aines karkaa kirkoista kiihtyvään tahtiin niin jäljelle jäänyt porukka muuttuu entistä kiihkeämmäksi. Siellä alkaa olemaan isompi osuus mielenvikaisia ja joukossahan tyhmyys tiivistyy.

        Pahoin pelkään, että nuo saa vielä Suomessakin jotain konkreettisesti pahaa aikaan.

        aivan väärillä kantimilla on tietosi. Maltillisempi so. nimikristityt, jää kirkkoon, ja se "kiihkeämpi" so. uudestistntyneet, karkaa kirkoista.


      • Kaaleppi kirjoitti:

        ole kristitty. Uskonnottomien ryhmä on kasvamassa. Itse en näe uskonnoissa mitään hyvää, enkä myöskään haluaisi elää maassa, jossa olisi voimassa sharia-laki. Se olisi siinä tapauksessa menolipun osto jonnekin, missä uskonnottomuuttani kunnioitettaisiin, kuten se YK:n ihmisoikeusasiakirjassa lukee.


        http://www.stabu.net/statisti.html

        totta pakiset. Omantunnon vapaus on puolustamisen arvoinen asia :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      215
      1760
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      941
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      79
      905
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      606
    Aihe