Mitäs tälle palstalle nykyään kuuluu, kun hetkeen ei ole tullut käytyä?
moi
8
690
Vastaukset
- menee mut menköön
Ateismi on aika ahtaalla kun krisselit ovat keksineet lukea historiaa. Enää ei mene läpi sama feikki mikä on on mennyt jo vuosia ja vuosikymmeniä :( Oi niitä aikoja .. kun valistuneet krisselit ei heittäneet faktojaan hyviä ateistisia periaatteita vastaan.
Uskovaisten propaganda vaikuttaa edelleen lisääntyneen, heidän rahoituksensa ja innoituksensa Yhdysvalloista rupeaa tuntumaan.
Nooh, jenkkien talous näköjään romahtaa pian, niin eivät vissiin kohta enää viitsi jotain suomalaisia hihhuli nettispämmääjiä paasata. ;)- --tomppa
Kyllä fundamenttaali kristityt rahottaa aatettaan loppuun asti. Samoin kuin skientologit tai muslimit.
Luulen, että kun maltillisempi aines karkaa kirkoista kiihtyvään tahtiin niin jäljelle jäänyt porukka muuttuu entistä kiihkeämmäksi. Siellä alkaa olemaan isompi osuus mielenvikaisia ja joukossahan tyhmyys tiivistyy.
Pahoin pelkään, että nuo saa vielä Suomessakin jotain konkreettisesti pahaa aikaan. - Kaaleppi
--tomppa kirjoitti:
Kyllä fundamenttaali kristityt rahottaa aatettaan loppuun asti. Samoin kuin skientologit tai muslimit.
Luulen, että kun maltillisempi aines karkaa kirkoista kiihtyvään tahtiin niin jäljelle jäänyt porukka muuttuu entistä kiihkeämmäksi. Siellä alkaa olemaan isompi osuus mielenvikaisia ja joukossahan tyhmyys tiivistyy.
Pahoin pelkään, että nuo saa vielä Suomessakin jotain konkreettisesti pahaa aikaan.sitä, että tämä uusi supisuomalainen Abdullah Tammi, joka on perustamassa islamilaista puoluetta Suomeen, saa niin näkyvää mainosta televisiossa. Hän on ollut parin viikon sisään aatettaan mainostamassa jo kaksi kertaa. Toki kirkon edustajatkin siellä ahkerasti vierailevat, mutta uskonnottomia ei juuri näy. Lupamaksuja mekin maksamme ja olisi mukavaa, että meidänkin ääni siellä kuuluisi.
Tammin sanoi Arto Nybergin ohjelmassa, että hän haluaa Suomeen sharia-lain. Kun Nyberg kysyi, onko hän sitä mieltä, että naisia voisi alkaa kivittämään kuoliaaksi tämä kiersi kysymyksen. Mutta siis tavoitteet tuli selvästi esille. Kaaleppi kirjoitti:
sitä, että tämä uusi supisuomalainen Abdullah Tammi, joka on perustamassa islamilaista puoluetta Suomeen, saa niin näkyvää mainosta televisiossa. Hän on ollut parin viikon sisään aatettaan mainostamassa jo kaksi kertaa. Toki kirkon edustajatkin siellä ahkerasti vierailevat, mutta uskonnottomia ei juuri näy. Lupamaksuja mekin maksamme ja olisi mukavaa, että meidänkin ääni siellä kuuluisi.
Tammin sanoi Arto Nybergin ohjelmassa, että hän haluaa Suomeen sharia-lain. Kun Nyberg kysyi, onko hän sitä mieltä, että naisia voisi alkaa kivittämään kuoliaaksi tämä kiersi kysymyksen. Mutta siis tavoitteet tuli selvästi esille.kristitty kansa sallii tuon kaiken...:(
- Kaaleppi
purje kirjoitti:
kristitty kansa sallii tuon kaiken...:(
ole kristitty. Uskonnottomien ryhmä on kasvamassa. Itse en näe uskonnoissa mitään hyvää, enkä myöskään haluaisi elää maassa, jossa olisi voimassa sharia-laki. Se olisi siinä tapauksessa menolipun osto jonnekin, missä uskonnottomuuttani kunnioitettaisiin, kuten se YK:n ihmisoikeusasiakirjassa lukee.
http://www.stabu.net/statisti.html - väärin
--tomppa kirjoitti:
Kyllä fundamenttaali kristityt rahottaa aatettaan loppuun asti. Samoin kuin skientologit tai muslimit.
Luulen, että kun maltillisempi aines karkaa kirkoista kiihtyvään tahtiin niin jäljelle jäänyt porukka muuttuu entistä kiihkeämmäksi. Siellä alkaa olemaan isompi osuus mielenvikaisia ja joukossahan tyhmyys tiivistyy.
Pahoin pelkään, että nuo saa vielä Suomessakin jotain konkreettisesti pahaa aikaan.aivan väärillä kantimilla on tietosi. Maltillisempi so. nimikristityt, jää kirkkoon, ja se "kiihkeämpi" so. uudestistntyneet, karkaa kirkoista.
Kaaleppi kirjoitti:
ole kristitty. Uskonnottomien ryhmä on kasvamassa. Itse en näe uskonnoissa mitään hyvää, enkä myöskään haluaisi elää maassa, jossa olisi voimassa sharia-laki. Se olisi siinä tapauksessa menolipun osto jonnekin, missä uskonnottomuuttani kunnioitettaisiin, kuten se YK:n ihmisoikeusasiakirjassa lukee.
http://www.stabu.net/statisti.htmltotta pakiset. Omantunnon vapaus on puolustamisen arvoinen asia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606
