Kysymys kristinuskoisille.

Kaaleppi

Mikä on täällä vierailevien kristinuskoisten kanta siihen, että jos uskon kristinuskon jumalaan, mutta myös Ukko-ylijumalaan, ja Zeukseen, niin joudunko helvettiin, vai pääsenkö taivaaseen. Jos siis kuitenkin uskon myös teidän jumalaanne.

Tiedän, että tuskinpa teillä kaikilla on samanlaista mielipidettä, koska kristityt ovat niin monenkirjavaa porukkaa mielipiteissään, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn.

16

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apostoli_tz

että uskot Jumalaan. Sinun pitää uskoa Jeesukseen Kristukseen, sillä jolla on Poika sillä on Isäkin. Mutta jolla ei ole Poikaa, ei ole Isääkään. (1.Joh jotain)

"6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. "(Joh.14:6)

Jeesus ei tullut pelastamaan meitä vain kadotukselta, vaan synnin vallalta jo tässä ajassa. Jotkut painottavat taivas-helvetti vaihtoehtoja, mutta Jeesus tuli tekemään enemmänkin kuin pelastamaan ihmiset Taivaaseen. Hän tuli pelastamaan ihmisen synnin orjuudelta, pimeydeltä ja tuli antamaan yltäkylläisen elämän, joka ei välttämättä tarkoita aineellisuutta kuitenkaan.

Hän teki tyhjäksi pimeyden työt ja jokainen joka on Kristuksessa, on suojassa paholaisen vallalta ja hän saa voiman vastustaa syntiä ja kiusauksia, jos elää Hengen eikä lihan mukaan. (Room.8)

Taivaaseen on vain yksi tie, eikä se ole Jumalaan uskominen, vaan Jumalan lapseksi syntyminen uskon kautta.

• kaikki on totta

ja löytyy Raamatusta so. Jumalan sanasta!

• Agneisti

Olet väärässä. Täytyy uskoa kuuraketilla maata kiertävään, siniseen avaruustomaattiin jotta pääsee taivaaseen. Tämä on fakta koska minä sanon.

• sinun sanasi
        Agneisti kirjoitti:

Olet väärässä. Täytyy uskoa kuuraketilla maata kiertävään, siniseen avaruustomaattiin jotta pääsee taivaaseen. Tämä on fakta koska minä sanon.

yhtä vakuuttavaa kuin Jumalan? Valtaako uskovaisen Pyhä Henki ja antaa ymmärräksen, kun lukee sanaasi?

• Agneisti
        sinun sanasi kirjoitti:

yhtä vakuuttavaa kuin Jumalan? Valtaako uskovaisen Pyhä Henki ja antaa ymmärräksen, kun lukee sanaasi?

Älä minua kuuntele. Minä olen vain mitätön ihmislapsi. Kuuntele avarussraketilla maata kiertävää sinistä avaruustomaattia. Hän on tie ja totuus. Laita kädet ristiin ja rukoile avoimin mielin niin hän vastaa.

• allahbudhasaatana
        Agneisti kirjoitti:

Älä minua kuuntele. Minä olen vain mitätön ihmislapsi. Kuuntele avarussraketilla maata kiertävää sinistä avaruustomaattia. Hän on tie ja totuus. Laita kädet ristiin ja rukoile avoimin mielin niin hän vastaa.

Hurjaa! Tein kuten kirjoituksessa kehoitettiin ja kädet ristissä rukoilin sinistä avaruustomaattia. Yht´äkkiä tajusin, että se todellakin on Tie ja Totuus! Tunnen itseni vapautetuksi maallisesta pahasta ^_^ Minne voin lähettää rahani, jotta tietoa sinisestä avaruustomaatista voitaisiin jakaa kaikille? Kaikkien tulee saada tietää sinisen avaruustomaatin vapauttavasta voimasta! Hellalujaa! Klooria!

• Ylistetty olkoon
        allahbudhasaatana kirjoitti:

Hurjaa! Tein kuten kirjoituksessa kehoitettiin ja kädet ristissä rukoilin sinistä avaruustomaattia. Yht´äkkiä tajusin, että se todellakin on Tie ja Totuus! Tunnen itseni vapautetuksi maallisesta pahasta ^_^ Minne voin lähettää rahani, jotta tietoa sinisestä avaruustomaatista voitaisiin jakaa kaikille? Kaikkien tulee saada tietää sinisen avaruustomaatin vapauttavasta voimasta! Hellalujaa! Klooria!

Sininen avaruustomaatti! Klooria! *hauska*

• uskominen vielä

sua pelasta kadotuksesta!
      Jumala itse sanoo Raamatussa:että riivajahengetkin uskoo että Jumala on olemassa ja vapisevat!
      Jumala antoi meille Jeesuksen, ja Hänen tahtonsa on että uskomme Jeesukseen>ristin sovitukseen> JNE, JNE
      Nämä ja PALJON, PALJON aiheeseen liittyvää löytyy Raamatusta, jonka Jumala antoi meille ihmisille vaikuttaen eri ihmisten kautta jotka ovat sen meille muistiin kirjanneet eri aikoina ja eri paikoista, toisistaan tietämättä, Pyhän Hengen vaikuttaessa tämän kaiken.
      KUN LUKEE, NIIN LUULEE VÄHEMMÄN.

• riittää, muuta et tarvitse.

• uskomaton juttu

Ei tämä ole helppoa. Kumpaan nyt pitäisi uskoa. Siniseen avaruustomaattiin, vai Jeesukseen. Kummankin olemassaolon puolesta, on yhtä vahva näyttö.

• uskomaton juttu kirjoitti:

Ei tämä ole helppoa. Kumpaan nyt pitäisi uskoa. Siniseen avaruustomaattiin, vai Jeesukseen. Kummankin olemassaolon puolesta, on yhtä vahva näyttö.

Jumalasta. Ruokatarvikkeet on sitten erikseen.

• uskomaton juttu
        purje kirjoitti:

Jumalasta. Ruokatarvikkeet on sitten erikseen.

Et pääse taivaaseen, sillä pidät Jeesusta ruokatarvikkeena.

• uskomaton juttu kirjoitti:

Et pääse taivaaseen, sillä pidät Jeesusta ruokatarvikkeena.

sillä Jeesus on elävä leipä. Jeesus lupaa, että jokainen joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Joh.6:51

• sdfosdffosdofsfd

Oletko sä ihan täysin idiootti? tämä on ATEISMI palsta! Käytä sitä järkeäs, mitä täällä nämä ismi-atet mainostaa omaavansa!

• Nimetön

sen pullonkorkin kiinni ja menisit nukkumaan.

• Stafroty

ja samasta asiasta aloittaja. Enemmänkin sinä ´uskot´ ajatuksiisi, siis tietoihisi tietäen, joka on uskon piiristä ulkona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      251
      2274
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1339
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      800
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe