Santa Justa Klan

Nimetön

Moi! Oisko kellään niitä Santa justa klanin biisejä?? Ois kiva saada..!! :D Serranot jyrää!!

19

4074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eti

      youtubest siel on :)

    • Tete!!

      Mulla on Teten, Guillen, Boltsin ja DVD:n levy! Ja Marcosin. Jos kiinostaa. Mä voin polttaa ne molemmat levyt 3:lla eurolla! MOLEMMAT! Yhteis hinta 3euroa. Kerro osoittees niin lähetän postin kautta levyt, rahat voit lähettää kirjekuoressa minulle. Kerron osoitteeni, jos olet kiinostunut.
      Olen rehellinen ja mukava tyttö, ja voit kertoa myös puhelin-numerosi jos haluat varmistaa että saat varmasti levyt!

      • Ostamassa

        Itse osatn mielummin levyt kuin poltan nythän ne on tullu kauppoihinki ne levyt


      • Serrano-fani

        Mulla on kans S.J.K:n ja Fran Perean levyt!! Rahaa niihin meni kyl ehk.. 45-50€, mut on ne kuuntelemisen arvoisia levyjä!!! MÄ paljastan yhen jutun... oon ihastunu Andriániin(DVD) ja Victoriin(GUILLE) :) Ne on vaan NIIIIN sööttejä... Natalia(TETÈ) on tosi nätti.. jos oisin poika, nii oisin taatusti lätkässä siihen!!! Ei vois kuvitella et ne kaikki on jo yli 16 vuotiaita!!! Natalia on jotai 17.. Victor 16.. Andrián jotai 19-20(ja se on kihloissa, ainakin sormuksesta päätellen.. mur) ja Andrés(BOLTSI) on jo 21 tai 22!!! ne on jo aikuisii puolet.. Nojaa, kuka odottaa jo uusia jaksoja Serranon perheeltä?? Vastatkaa ja kommentoikaa.. Mä ootan innolla ens kesän uusii jaksoja ja aion kattoa kaikki mitkä ehin!! (eli kaikki :P) Tääl Tampereella ei oo lunta paljoo, mut kai sit tulee joskus et pääse pyllymäkeen xD Oon 12.v ja lasken vieläkin pyllymäkee ja pulkilla.. Mutta, se levy on IHAN paras!! HUPS..!! Viesti alkaa käydä jo liian pitkäks.. meen kuuntelee Santa Justa Klanin levyy.. ja Fran Perean.. kai tiiätte kuka on Fran Perea?? Serranon Marcos.. No heippaaaa!!!!!! a toda mecha.. adiós..!! :P


      • Serrano-fani
        Serrano-fani kirjoitti:

        Mulla on kans S.J.K:n ja Fran Perean levyt!! Rahaa niihin meni kyl ehk.. 45-50€, mut on ne kuuntelemisen arvoisia levyjä!!! MÄ paljastan yhen jutun... oon ihastunu Andriániin(DVD) ja Victoriin(GUILLE) :) Ne on vaan NIIIIN sööttejä... Natalia(TETÈ) on tosi nätti.. jos oisin poika, nii oisin taatusti lätkässä siihen!!! Ei vois kuvitella et ne kaikki on jo yli 16 vuotiaita!!! Natalia on jotai 17.. Victor 16.. Andrián jotai 19-20(ja se on kihloissa, ainakin sormuksesta päätellen.. mur) ja Andrés(BOLTSI) on jo 21 tai 22!!! ne on jo aikuisii puolet.. Nojaa, kuka odottaa jo uusia jaksoja Serranon perheeltä?? Vastatkaa ja kommentoikaa.. Mä ootan innolla ens kesän uusii jaksoja ja aion kattoa kaikki mitkä ehin!! (eli kaikki :P) Tääl Tampereella ei oo lunta paljoo, mut kai sit tulee joskus et pääse pyllymäkeen xD Oon 12.v ja lasken vieläkin pyllymäkee ja pulkilla.. Mutta, se levy on IHAN paras!! HUPS..!! Viesti alkaa käydä jo liian pitkäks.. meen kuuntelee Santa Justa Klanin levyy.. ja Fran Perean.. kai tiiätte kuka on Fran Perea?? Serranon Marcos.. No heippaaaa!!!!!! a toda mecha.. adiós..!! :P

        Kertokaa mielestänne paras biisi s.j.k:lta ja voitte voittaa levyn itsellenne! olen reilu ja minulla on levyjä 2 kpl! toisen saa voittaja ja toisen minä :)


      • Guille<33
        Serrano-fani kirjoitti:

        Kertokaa mielestänne paras biisi s.j.k:lta ja voitte voittaa levyn itsellenne! olen reilu ja minulla on levyjä 2 kpl! toisen saa voittaja ja toisen minä :)

        Löytyykö mistään sellasta paikkaa jossa oisSanta justa klanin laulujen suomenkielisiä sanoja?? :)


    • omppu

      Kannattaa mennä www.youtube.fi sit siihen kannattaa kirjottaa:

      SJK - Al 1 Del 10

      SJK - Toda mecha

      SJK - Yo paso del Amor

      SJK - Con Angelina Jolie se me vala olla

      siinä on ainaki niien joitain biisei :D

      • omppu

        Tarkotin siis youtube.com, ei fi xD


      • Serrano-fani

        Kannattaa pistää Youtubeen näillä:

        sjk - a toda mecha

        sjk - yo paso del amor

        sjk - del 1 al 10

        sjk - soy la caña

        sjk - adiós papá

        sjk - metrosexual

        sjk - me pica

        sjk - nadie manda

        sjk - la profesora de inglés

        sjk - pienso en ti constantemente

        sjk - estoy p´allá

        siin on kaikki sjk:n levyn biisit ja kaikista ei välttämättä löydy original versioo et liv:/


      • Serrano-fani
        Serrano-fani kirjoitti:

        Kannattaa pistää Youtubeen näillä:

        sjk - a toda mecha

        sjk - yo paso del amor

        sjk - del 1 al 10

        sjk - soy la caña

        sjk - adiós papá

        sjk - metrosexual

        sjk - me pica

        sjk - nadie manda

        sjk - la profesora de inglés

        sjk - pienso en ti constantemente

        sjk - estoy p´allá

        siin on kaikki sjk:n levyn biisit ja kaikista ei välttämättä löydy original versioo et liv:/

        siis että livenä löytyy kyseiset videot jos ei originalina..


      • omppu
        Serrano-fani kirjoitti:

        Kannattaa pistää Youtubeen näillä:

        sjk - a toda mecha

        sjk - yo paso del amor

        sjk - del 1 al 10

        sjk - soy la caña

        sjk - adiós papá

        sjk - metrosexual

        sjk - me pica

        sjk - nadie manda

        sjk - la profesora de inglés

        sjk - pienso en ti constantemente

        sjk - estoy p´allá

        siin on kaikki sjk:n levyn biisit ja kaikista ei välttämättä löydy original versioo et liv:/

        Ei oo kaikki, con Angelina Jolie se me vala olla puuttu.. :D


      • omppu
        Serrano-fani kirjoitti:

        Kannattaa pistää Youtubeen näillä:

        sjk - a toda mecha

        sjk - yo paso del amor

        sjk - del 1 al 10

        sjk - soy la caña

        sjk - adiós papá

        sjk - metrosexual

        sjk - me pica

        sjk - nadie manda

        sjk - la profesora de inglés

        sjk - pienso en ti constantemente

        sjk - estoy p´allá

        siin on kaikki sjk:n levyn biisit ja kaikista ei välttämättä löydy original versioo et liv:/

        Ja muute, noista ei löytyny mitää muuta ku noi kolme ekaa mitkä mäki tiesin jo, ja sit toi soy la caña, mut siitki joku bratz versio (josta kestiki vaa vähä yli minsan, biisi loppu kesken).. et ollu siis ite ees varmistanu et noist on joku video! :I


      • Huurree
        omppu kirjoitti:

        Ja muute, noista ei löytyny mitää muuta ku noi kolme ekaa mitkä mäki tiesin jo, ja sit toi soy la caña, mut siitki joku bratz versio (josta kestiki vaa vähä yli minsan, biisi loppu kesken).. et ollu siis ite ees varmistanu et noist on joku video! :I

        "Serrano-fani" vain luetteli kappaleet jotka löytyvät Santa Justa Klan -albumilta. Ja sanoi, että niitä kannattaa testata youtubessa hakusanoina.


      • Serrano-fani
        omppu kirjoitti:

        Ei oo kaikki, con Angelina Jolie se me vala olla puuttu.. :D

        siis tarkotin kaikki siltä ekalta levyltä.


      • omppu
        Huurree kirjoitti:

        "Serrano-fani" vain luetteli kappaleet jotka löytyvät Santa Justa Klan -albumilta. Ja sanoi, että niitä kannattaa testata youtubessa hakusanoina.

        "siis että livenä löytyy kyseiset videot jos ei originalina.." tolleen se laitto, ja musta ainakin toi kuulostaa siltä että löytyis video ihan varmasti!


      • omppu
        Serrano-fani kirjoitti:

        siis tarkotin kaikki siltä ekalta levyltä.

        Mut ei ne löydy youtubest


    • sjk-fani12548

      Mä ostin eilen sjk:n levyn kuuntelen sita koko ajan :))) sjk JYRÄÄÄÄÄÄ!!!!!

      • Tecna97

        SJK on paras!!! Varsinkin se A Toda Mecha Kuuntelen sitä koneelt koko ajan!


    • yks tyyppi

      ladatkaa limewirestä tai revconnectista, niist mä ainaki saan biisei

      täs on biisei:

      D.P.M. levyn biisit:

      1. Con Angelina Jolie se me va la olla
      2. DPM
      3. Bésame
      4. Después del tono
      5. Primero lo primero
      6. Entre muñecas
      7. Primer encuentro
      8. Ke te pires
      9. Paso de ti
      10. Quiero despegar


      Santa Justa Klan -levyltä:

      1. A toda mecha
      2. Adiós papá
      3. Soy la caña
      4. Yo paso del amor
      5. Del 1 al 10
      6. Metrosexual
      7. Me pica
      8. Nadie manda
      9. La profesora de inglés
      10. Pienso en tí constantemente
      11. Estoy pa allá

      Omat lempparibiisit ovat pienso en tí constantemente, metrosexual, del 1 al 10, yo paso del amor, paso de tí, bésame, dpm, con angelina jolie se me va la olla, soy la caña.

      Suomennokset joihinkin biiseihin saat lirama.netistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe