PELKKÄ JUMALAN TUNTEMINEN EI RIITTÄÄ,ETTÄ SANOO TUNNEN JUMALAN,ON TEHTÄVÄ PARANNUS JA SITTEN OTTAA JEESUS SYDÄMEEN ASUMAAN,KUN TODELLA HALUAT OPPIA TUNTEMAAN JEESUKSEN,NIIN ET HALUA TEHDÄ SYNTIÄ,SILLÄ MINKÄ POIKA TEKEE VAPAAKSI,NIIN ON VAPAA.AAMEN HALLEJUJAA!
ON TEHTÄVÄ PARANUS!
12
406
Vastaukset
- Präde
Niinhän se on. Toisaalta vaikkei haluaisikaan tehdä syntiä, tulee sitä silloin tällöin tehtyä. Eipä ole meistä kukaan synnitön. Ja silloin pyydetään syntejä anteeksi.
Uskohan ei tee meistä yhtään parempia kuin muutkaan kanssakulkijat. Mutta usko Jeesukseen Kristukseen on meidän pelastuksemme viimeisellä tuomiolla.- jos olet juuri
tekemässä syntiä, auto ajaa päälle ja henki pois. Et kerkiä rukoilla syntien anteeksiantoa.
Helvettiin matka, vai? "Ja jos joku syntiä tekeekin, niin hänellä on puollustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on kaikkien ihmisten Vapahtaja, ja VARSINKIN uskovien."
Tämä Sana on Raamattua.
Eikä tuossa eroitella syntejä, että jonkun synnin voi saada anteeksi, vaan synti, olkoon mikä tahansa.
Jo Moos 3:16, joka viittaa Jeesuksen sovinto vereen, sanotaan.
"Ja näin hän toimittakoon pyhäkölle sovituksen israelilaisten saastaisuudesta ja heidän rikoksistaan, olivatpa heidän syntinsä MINKÄLAISET tahansa,"!
Joh 3:16, sanotaan melkein samaa,jota sanotaan pienois evankeliumiksi. Eikä vain melkein, siinä täyttyy tuo lupaus Moos 3:16.
Jeesuksen uhri riittää kaiken synnin ja saastaisuuden yli, ihmiset vaan on keksineet, esm. sellaiset, kuin 7 kuolemansyntiä! Jumalan Sana ei tuollaista opeta, vaan kaikki synnit on sovitettu Jeesuksen uhrin perusteella kertakaikkiaan ja jota uhria seuraa pyhitys välittömästi, uudestisyntymässä. Eikä vasta joskus myöhemmin.
Ja tämä lähde on on avoin uskovaiselle jatkuvasti, sinne vain pitää mennä puhdistumaan, pesemään jalat, jos on tomuuntunut matkalla, Jeesus itse opetti tämän.
Ei siis tarkoita kongkreettista toistemme jalkain pesua, vaan tunnustakaa syntinne toinen toisellenne, ja veri puhdistaa kaikesta synnistä.
- Usko Jeesukseen tekee vapaaksi
Ensin täytyy Uudestisyntyä Ylhäältä ja sen jälkeen tehdään parannus. Sen jälkeen se katsos tulee sydämestä ja on vapaaehtoistakin.
- on näin
Mitä varten sitten joittenkin vanhojen uskovaisten on ihan mahdotonta tehdä parannusta synneistä?
- uudistisyntyminen
mahdollista vaikka, ei kuulu mihinkään seurakuntaan? Kasteenhan voi periaatteessa toimitta joku uskontokuntiin kuulumatonkin, vai olenko väärässä?
Millä tavalla sinä tulit uskoon?
tulin 5 vuotta sitten uskoon kun olin menossa ryypäämään niin Jumalla kirjaimelisesti käänsi mun pyörän toiseen suuntaan,samana päivänä annoin elämäni JEESUKSELLE,OLIN OLLUT JO PITKÄÄN NIIN SANOTUSSA ETSIKO AJASSA.
- umpihetero.
aksu521 kirjoitti:
tulin 5 vuotta sitten uskoon kun olin menossa ryypäämään niin Jumalla kirjaimelisesti käänsi mun pyörän toiseen suuntaan,samana päivänä annoin elämäni JEESUKSELLE,OLIN OLLUT JO PITKÄÄN NIIN SANOTUSSA ETSIKO AJASSA.
ole menossa enkä ole edes tulossa ryyppäämästä. mutta juoksulenkille ajattelin lähteä. ja se sinun jumalasi saa olla siitä mitä mieltä haluaa. sen tuumikkit eivät paljon minua kiinnosta.
umpihetero. kirjoitti:
ole menossa enkä ole edes tulossa ryyppäämästä. mutta juoksulenkille ajattelin lähteä. ja se sinun jumalasi saa olla siitä mitä mieltä haluaa. sen tuumikkit eivät paljon minua kiinnosta.
ei sitä tiedä vaikka sun juoksu kääntyisi toiseen suuntaan.............
- mk81
aksu521 kirjoitti:
ei sitä tiedä vaikka sun juoksu kääntyisi toiseen suuntaan.............
Aksu, siis miten se pyörä oikein kääntyi? nousiko ihan ilmaan, ja män ympäri vai mitä? Se olis jo oikeesti ihme:)
mk81 kirjoitti:
Aksu, siis miten se pyörä oikein kääntyi? nousiko ihan ilmaan, ja män ympäri vai mitä? Se olis jo oikeesti ihme:)
käänsi sarvet toiseen suuntaan,tuli sellainen tunne että takaisin kotiin,tulin kotiin ja otin raamatun käteen ja välistä tippui syntisen rukous no siinä paikassa annoin elämäni JEESUKSELLE,ENKÄ OO KATUNUT OLLENKAAN SITÄ.JEESUS ELÄÄ,HALLELUJAA AAMEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763482
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272159Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71344Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671297Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055