illanistujaisten

..tarkoitus kaks sammunut yks lähtenyt.. kreikkalaisroomalaistapainia saunan jälkee näytti vöhän homolta.. yyhh.. pikkasen mestoja rikki ja minä puoliselvä .. hohhoijaa bronsonitkin jäi puolitiehen..

20

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweet_lemon..

      saavutettu? häh? aamulla korjaamaan sit jälkiä

      • ..joten korjaan jälkiä jo nyt ja otin kossukolaneikä hätiä mitiä..hyvin menee tylsää vaa..


      • sweet_lemon...
        pervokki kirjoitti:

        ..joten korjaan jälkiä jo nyt ja otin kossukolaneikä hätiä mitiä..hyvin menee tylsää vaa..

        siiderin voimin hereillä.
        mulla ei mene ollenkaan hyvin..


      • sweet_lemon... kirjoitti:

        siiderin voimin hereillä.
        mulla ei mene ollenkaan hyvin..

        ..on..öö ilmasa..ei hyvin mene.. oon yksin vaikka kaverit tuolal kuorsaa.. ja nainenkin poissa.. poissa elämästäni siis..


      • sweet_lemon...
        pervokki kirjoitti:

        ..on..öö ilmasa..ei hyvin mene.. oon yksin vaikka kaverit tuolal kuorsaa.. ja nainenkin poissa.. poissa elämästäni siis..

        auto meni tänään rikki, ja sitä ilman en pärjää..tulee iso korjauslasku.. voi p..se. siihen vähiten haluaisin laittaa rahaa.


      • sweet_lemon... kirjoitti:

        auto meni tänään rikki, ja sitä ilman en pärjää..tulee iso korjauslasku.. voi p..se. siihen vähiten haluaisin laittaa rahaa.

        ..kullakin.. uneliaat vieraat..


      • sweet_lemon...
        pervokki kirjoitti:

        ..kullakin.. uneliaat vieraat..

        on joissakin ihmisissä jopa toivottavaa.. ainakin välillä, heh.
        Mitä, jäikö leffat kattomatta?


      • sweet_lemon... kirjoitti:

        on joissakin ihmisissä jopa toivottavaa.. ainakin välillä, heh.
        Mitä, jäikö leffat kattomatta?

        ..leffaa ja puoli väliin jäi molemmat.. tää biisi piristä heheheheh

        http://www.youtube.com/watch?v=TyOXvRACYCw


      • sweet_lemon..

      • sweet_lemon.. kirjoitti:

        hauska!
        piristi kyllä :)

        ..niin outo että tommoset piristää kummasti..


      • sweet_lemon...
        pervokki kirjoitti:

        ..niin outo että tommoset piristää kummasti..

        aina löydät noi?


      • sweet_lemon... kirjoitti:

        aina löydät noi?

        ..en osaa sanoo.. hmm no..elämäni on muutenkin niin ihmeellinen.. tuo on vaikea kysymys..



      • sweet_lemon...

      • sweet_lemon...
        pervokki kirjoitti:

        ..en osaa sanoo.. hmm no..elämäni on muutenkin niin ihmeellinen.. tuo on vaikea kysymys..

        se on tämä elämä.
        ja jos ei ole niin sitten se on tylsää..



      • sweet_lemon...


      • sweet_lemon...
        sweet_lemon... kirjoitti:

        ihana video.. joskus aiemminki nähny, kiitos muistinpalautuksesta :)

        varmaan ollu hauskaa tuota videota tehdessä!


      • sweet_lemon..

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe