kysymys hihhulille

Nasse.

jos olisi olemassa Jumala joka antaisi sinulle merkin olemassaolostaan, niin luopuisitko taikauskostasi raamatun epäjumaliin?

12

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhuli

me hihhulit uskomme kaikkessa ja kaikkialla läsnäolevaan jumalaan joten kaikki mitä näemme kertoo meille enemmän jumalasta ja hänen tahdostaan, enemmän kuin siitä ette jumalaa ei olisi olemassa.

Me uskomme että todellisuus = jumala, siksi me olemme realisteja. Kun taas ateisteilla on epätieteellinen maailmankuva koska se ei tunnusta kaiken olevan yhtä.

• me hihhulit

uskotaan että jumala on iiihan kaikessa se on saatanassa ja helvetissä ja meidän hihhulien räässä ja öh, ....

• HIHHULIIIGH
        me hihhulit kirjoitti:

uskotaan että jumala on iiihan kaikessa se on saatanassa ja helvetissä ja meidän hihhulien räässä ja öh, ....

teologinen dilemma, mutta
        a) helvettiä ei ole muualla kuin maapallolla
        b) jumala on myös helvetissä ja demoneissa mutta ERI TAVALLA kuin niissä jotka uskovat

• wayofcross...

Jos tarkoitat raamatussa MAINITTUJA epäjumalia, niin ei voi sellaisesta voi luopua mitä ei omaa... Jumala on antanut minulle merkin, eilen viimeksi ja jopa useita, että Hän toimii voimallisesti; mm. eräs tietty bisnes, joka ei miellytä Jumalaa, oli mennyt persiilleen. HALLELUJA! Se oli merkki, jota jouduin tosin odottamaan, jopa lähes 1/2v.

• kun tuo olisi mahdotonta luopua jostain mitä ei ole..

ja toiseksi

Raamatun jumalkuva on jotain sellaista mihin en todellista jumalaa rinnastaisi, jos tuollainen minulle ilmestyisi

• SULLA OLI TAPAMINEN JUMALAN KANSSA? JÄÄMME ODOTTELEMAAN SEURAMUXET !! SIUNAUSTA NASSELLE !

• nyt...

..hieman vaikeaa. Koettakaa ymmärtää ja olla kärsivällisiä!

• nyt... kirjoitti:

..hieman vaikeaa. Koettakaa ymmärtää ja olla kärsivällisiä!

Minä ymmärrän että voi nopeasti saada vaikeuxia jos tekee niinkuin nassuka! Ei pidä olla ylimielinen ja hyppä Jumala nenille! Siin saa ite hyvin nopesti vastaus ylensä.

• mmums

jumalattomasta uskostani jumalattomuuteen jos saisin todisteen jumalista.

• jeesusteleva kiihkohihhuli ...

"jos olisi olemassa Jumala joka antaisi sinulle merkin olemassaolostaan, niin luopuisitko taikauskostasi raamatun epäjumaliin?"

Mistä Raamatun epäjumalista puhut?
      Minä uskon jo yhteen Jumalaan, häneen joka Raamatussa esitellään. En ole koskaan uskonut toiseen tai muihin jumaliin.

Kysymys oli varmaan tarkoitettu jollekkin toiselle.

Entäs sinä, jos näkisit Jumalan antaman merkin olemassaolosstaan, uskoisitko?
      Miksi uskoisit, että kyseessä ei ole joku, joka vain esittää olevansa Jumala?

• konna

olla oikeassa.

"Minä uskon jo yhteen Jumalaan, häneen joka Raamatussa esitellään. En ole koskaan uskonut toiseen tai muihin jumaliin."

Toisinsanoen sinun on pakko uskoa yhteen ainoaan asiaan, dogmiin ja jumalaan, vaikka sitten itse oikea Jumala ilmestyisi...

Koska et ole kykenevä uuteen ajatteluun, olet yhtä arvokas kuin robotti, jonka ohjelmistoa ei pysty kukaan korjaamaan. Ei edes jumala:/

• jeesusteleva kiihkohihhuli ...
        konna kirjoitti:

olla oikeassa.

"Minä uskon jo yhteen Jumalaan, häneen joka Raamatussa esitellään. En ole koskaan uskonut toiseen tai muihin jumaliin."

Toisinsanoen sinun on pakko uskoa yhteen ainoaan asiaan, dogmiin ja jumalaan, vaikka sitten itse oikea Jumala ilmestyisi...

Koska et ole kykenevä uuteen ajatteluun, olet yhtä arvokas kuin robotti, jonka ohjelmistoa ei pysty kukaan korjaamaan. Ei edes jumala:/

Mitä vastaisit:
        Entäs sinä, jos näkisit Jumalan antaman merkin olemassaolostaan, uskoisitko?
        Miksi uskoisit, että kyseessä ei ole joku, joka vain esittää olevansa Jumala?

"Toisinsanoen sinun on pakko uskoa yhteen ainoaan asiaan, dogmiin ja jumalaan, vaikka sitten itse oikea Jumala ilmestyisi..."

Mikä pakko?

Olisi kyllä ihan mielenkiintoista kuulla, millä joku toinen "Jumala" perustelisi olevansa oikea Jumala ja että olen uskonut "väärään" Jumalaan.

Ainoan oikean ja yhden Jumalan sana on kuitenkin niin vahva todiste uskolleni, etten pysty kuvitella mitään, milä joku voisi saada minut vaihtamaan uskoni johonkin sekundaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3544
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2498
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      14
      2414
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      63
      2274
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2158
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      101
      1214
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1097
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1006
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      995
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      969
    Aihe