kysymys hihhulille

Nasse.

jos olisi olemassa Jumala joka antaisi sinulle merkin olemassaolostaan, niin luopuisitko taikauskostasi raamatun epäjumaliin?

12

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhuli

      me hihhulit uskomme kaikkessa ja kaikkialla läsnäolevaan jumalaan joten kaikki mitä näemme kertoo meille enemmän jumalasta ja hänen tahdostaan, enemmän kuin siitä ette jumalaa ei olisi olemassa.

      Me uskomme että todellisuus = jumala, siksi me olemme realisteja. Kun taas ateisteilla on epätieteellinen maailmankuva koska se ei tunnusta kaiken olevan yhtä.

      • me hihhulit

        uskotaan että jumala on iiihan kaikessa se on saatanassa ja helvetissä ja meidän hihhulien räässä ja öh, ....


      • HIHHULIIIGH
        me hihhulit kirjoitti:

        uskotaan että jumala on iiihan kaikessa se on saatanassa ja helvetissä ja meidän hihhulien räässä ja öh, ....

        teologinen dilemma, mutta
        a) helvettiä ei ole muualla kuin maapallolla
        b) jumala on myös helvetissä ja demoneissa mutta ERI TAVALLA kuin niissä jotka uskovat


    • wayofcross...

      Jos tarkoitat raamatussa MAINITTUJA epäjumalia, niin ei voi sellaisesta voi luopua mitä ei omaa... Jumala on antanut minulle merkin, eilen viimeksi ja jopa useita, että Hän toimii voimallisesti; mm. eräs tietty bisnes, joka ei miellytä Jumalaa, oli mennyt persiilleen. HALLELUJA! Se oli merkki, jota jouduin tosin odottamaan, jopa lähes 1/2v.

    • kun tuo olisi mahdotonta luopua jostain mitä ei ole..

      ja toiseksi

      Raamatun jumalkuva on jotain sellaista mihin en todellista jumalaa rinnastaisi, jos tuollainen minulle ilmestyisi

    • SULLA OLI TAPAMINEN JUMALAN KANSSA? JÄÄMME ODOTTELEMAAN SEURAMUXET !! SIUNAUSTA NASSELLE !

      • nyt...

        ..hieman vaikeaa. Koettakaa ymmärtää ja olla kärsivällisiä!


      • nyt... kirjoitti:

        ..hieman vaikeaa. Koettakaa ymmärtää ja olla kärsivällisiä!

        Minä ymmärrän että voi nopeasti saada vaikeuxia jos tekee niinkuin nassuka! Ei pidä olla ylimielinen ja hyppä Jumala nenille! Siin saa ite hyvin nopesti vastaus ylensä.


    • mmums

      jumalattomasta uskostani jumalattomuuteen jos saisin todisteen jumalista.

    • jeesusteleva kiihkohihhuli ...

      "jos olisi olemassa Jumala joka antaisi sinulle merkin olemassaolostaan, niin luopuisitko taikauskostasi raamatun epäjumaliin?"

      Mistä Raamatun epäjumalista puhut?
      Minä uskon jo yhteen Jumalaan, häneen joka Raamatussa esitellään. En ole koskaan uskonut toiseen tai muihin jumaliin.

      Kysymys oli varmaan tarkoitettu jollekkin toiselle.

      Entäs sinä, jos näkisit Jumalan antaman merkin olemassaolosstaan, uskoisitko?
      Miksi uskoisit, että kyseessä ei ole joku, joka vain esittää olevansa Jumala?

      • konna

        olla oikeassa.

        "Minä uskon jo yhteen Jumalaan, häneen joka Raamatussa esitellään. En ole koskaan uskonut toiseen tai muihin jumaliin."

        Toisinsanoen sinun on pakko uskoa yhteen ainoaan asiaan, dogmiin ja jumalaan, vaikka sitten itse oikea Jumala ilmestyisi...

        Koska et ole kykenevä uuteen ajatteluun, olet yhtä arvokas kuin robotti, jonka ohjelmistoa ei pysty kukaan korjaamaan. Ei edes jumala:/


      • jeesusteleva kiihkohihhuli ...
        konna kirjoitti:

        olla oikeassa.

        "Minä uskon jo yhteen Jumalaan, häneen joka Raamatussa esitellään. En ole koskaan uskonut toiseen tai muihin jumaliin."

        Toisinsanoen sinun on pakko uskoa yhteen ainoaan asiaan, dogmiin ja jumalaan, vaikka sitten itse oikea Jumala ilmestyisi...

        Koska et ole kykenevä uuteen ajatteluun, olet yhtä arvokas kuin robotti, jonka ohjelmistoa ei pysty kukaan korjaamaan. Ei edes jumala:/

        Mitä vastaisit:
        Entäs sinä, jos näkisit Jumalan antaman merkin olemassaolostaan, uskoisitko?
        Miksi uskoisit, että kyseessä ei ole joku, joka vain esittää olevansa Jumala?

        "Toisinsanoen sinun on pakko uskoa yhteen ainoaan asiaan, dogmiin ja jumalaan, vaikka sitten itse oikea Jumala ilmestyisi..."

        Mikä pakko?

        Olisi kyllä ihan mielenkiintoista kuulla, millä joku toinen "Jumala" perustelisi olevansa oikea Jumala ja että olen uskonut "väärään" Jumalaan.

        Ainoan oikean ja yhden Jumalan sana on kuitenkin niin vahva todiste uskolleni, etten pysty kuvitella mitään, milä joku voisi saada minut vaihtamaan uskoni johonkin sekundaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe