kysymys hihhulille

Nasse.

jos olisi olemassa Jumala joka antaisi sinulle merkin olemassaolostaan, niin luopuisitko taikauskostasi raamatun epäjumaliin?

12

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhuli

      me hihhulit uskomme kaikkessa ja kaikkialla läsnäolevaan jumalaan joten kaikki mitä näemme kertoo meille enemmän jumalasta ja hänen tahdostaan, enemmän kuin siitä ette jumalaa ei olisi olemassa.

      Me uskomme että todellisuus = jumala, siksi me olemme realisteja. Kun taas ateisteilla on epätieteellinen maailmankuva koska se ei tunnusta kaiken olevan yhtä.

      • me hihhulit

        uskotaan että jumala on iiihan kaikessa se on saatanassa ja helvetissä ja meidän hihhulien räässä ja öh, ....


      • HIHHULIIIGH
        me hihhulit kirjoitti:

        uskotaan että jumala on iiihan kaikessa se on saatanassa ja helvetissä ja meidän hihhulien räässä ja öh, ....

        teologinen dilemma, mutta
        a) helvettiä ei ole muualla kuin maapallolla
        b) jumala on myös helvetissä ja demoneissa mutta ERI TAVALLA kuin niissä jotka uskovat


    • wayofcross...

      Jos tarkoitat raamatussa MAINITTUJA epäjumalia, niin ei voi sellaisesta voi luopua mitä ei omaa... Jumala on antanut minulle merkin, eilen viimeksi ja jopa useita, että Hän toimii voimallisesti; mm. eräs tietty bisnes, joka ei miellytä Jumalaa, oli mennyt persiilleen. HALLELUJA! Se oli merkki, jota jouduin tosin odottamaan, jopa lähes 1/2v.

    • kun tuo olisi mahdotonta luopua jostain mitä ei ole..

      ja toiseksi

      Raamatun jumalkuva on jotain sellaista mihin en todellista jumalaa rinnastaisi, jos tuollainen minulle ilmestyisi

    • SULLA OLI TAPAMINEN JUMALAN KANSSA? JÄÄMME ODOTTELEMAAN SEURAMUXET !! SIUNAUSTA NASSELLE !

      • nyt...

        ..hieman vaikeaa. Koettakaa ymmärtää ja olla kärsivällisiä!


      • nyt... kirjoitti:

        ..hieman vaikeaa. Koettakaa ymmärtää ja olla kärsivällisiä!

        Minä ymmärrän että voi nopeasti saada vaikeuxia jos tekee niinkuin nassuka! Ei pidä olla ylimielinen ja hyppä Jumala nenille! Siin saa ite hyvin nopesti vastaus ylensä.


    • mmums

      jumalattomasta uskostani jumalattomuuteen jos saisin todisteen jumalista.

    • jeesusteleva kiihkohihhuli ...

      "jos olisi olemassa Jumala joka antaisi sinulle merkin olemassaolostaan, niin luopuisitko taikauskostasi raamatun epäjumaliin?"

      Mistä Raamatun epäjumalista puhut?
      Minä uskon jo yhteen Jumalaan, häneen joka Raamatussa esitellään. En ole koskaan uskonut toiseen tai muihin jumaliin.

      Kysymys oli varmaan tarkoitettu jollekkin toiselle.

      Entäs sinä, jos näkisit Jumalan antaman merkin olemassaolosstaan, uskoisitko?
      Miksi uskoisit, että kyseessä ei ole joku, joka vain esittää olevansa Jumala?

      • konna

        olla oikeassa.

        "Minä uskon jo yhteen Jumalaan, häneen joka Raamatussa esitellään. En ole koskaan uskonut toiseen tai muihin jumaliin."

        Toisinsanoen sinun on pakko uskoa yhteen ainoaan asiaan, dogmiin ja jumalaan, vaikka sitten itse oikea Jumala ilmestyisi...

        Koska et ole kykenevä uuteen ajatteluun, olet yhtä arvokas kuin robotti, jonka ohjelmistoa ei pysty kukaan korjaamaan. Ei edes jumala:/


      • jeesusteleva kiihkohihhuli ...
        konna kirjoitti:

        olla oikeassa.

        "Minä uskon jo yhteen Jumalaan, häneen joka Raamatussa esitellään. En ole koskaan uskonut toiseen tai muihin jumaliin."

        Toisinsanoen sinun on pakko uskoa yhteen ainoaan asiaan, dogmiin ja jumalaan, vaikka sitten itse oikea Jumala ilmestyisi...

        Koska et ole kykenevä uuteen ajatteluun, olet yhtä arvokas kuin robotti, jonka ohjelmistoa ei pysty kukaan korjaamaan. Ei edes jumala:/

        Mitä vastaisit:
        Entäs sinä, jos näkisit Jumalan antaman merkin olemassaolostaan, uskoisitko?
        Miksi uskoisit, että kyseessä ei ole joku, joka vain esittää olevansa Jumala?

        "Toisinsanoen sinun on pakko uskoa yhteen ainoaan asiaan, dogmiin ja jumalaan, vaikka sitten itse oikea Jumala ilmestyisi..."

        Mikä pakko?

        Olisi kyllä ihan mielenkiintoista kuulla, millä joku toinen "Jumala" perustelisi olevansa oikea Jumala ja että olen uskonut "väärään" Jumalaan.

        Ainoan oikean ja yhden Jumalan sana on kuitenkin niin vahva todiste uskolleni, etten pysty kuvitella mitään, milä joku voisi saada minut vaihtamaan uskoni johonkin sekundaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4454
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2439
    3. 133
      1667
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      188
      1173
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1074
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1020
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1010
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1005
    Aihe