kun sateenkaarikin on Lapualla harmaa moriturin kuvaamana ja Teemu Mäen taitehen rumuus viäläkin sumus seisoo tuijottaen.
Jaksaasko jatkaa matkaa, ellei enkeleitä olisi?
http://www.youtube.com/watch?v=2cnRXmMn2Ag&mode=related&search=
Syksy masentaa,
7
547
Vastaukset
- sanoisi?
Syysluonnossa ja Teemu Mäen töissä olis ainakin väriterapiaa tarjolla masentuneelle. Jos vielä on kykenevä näkemään värejä. Vai näyttääkö maailma jo "moriturin" kuvilta? Se olis paha merkki.
Pikkulikka oli soma ja lauloi somasti, mutta aikuisilta matkittu vibraatto 6-vuotiaan laulannassa jätti vähän falskin vaikutelman. Mutta over the rainbow pelastus anyway, vai?- ymmärrettävää
että syksy masentaa ukkoosta ku ei voi salamoida eikä jyrähdellä ku vasta ens kesänä. Mä tykkään syksystä ku pölyt ei näy pimees ja televisiosta tuloo taas mukavia ohjelmia eikä uusintoja niinku kesällä.
vaikka mennä nukkumaan ajoissa, riittävä uni helpottaa eikä tartte masentavaa musiikkia kuunnella.
- joku
suomentaa, en ymmärrä englantia.
- maahan
joku kirjoitti:
suomentaa, en ymmärrä englantia.
Laulussa onni ei ole tässä ja nyt vaan sateenkaaren tuolla puolen, jossa taivas on sininen ja kaikki unelmat toteutuvat. Jos pikkulinnut pystyvät lentämään sateekaaren yli, miksi en minä.
Lapsen laulamana ihan outo juttu.
- Ukkooselle
Tämä pelasti iltani!
Marisijat ja kaikenmollaajat saisivat pistää turpansa tukkoon.- synkkä aamu !
Voiko aamu olla enää synkempi, märät puiden lehdet lentävät, aamun lehdet täynnä synkkiä uutisia.
Sitten lapsi herää, hymyilee ilman syytä, kysyy jotain tosiviisasta: " Saako taivaassa matkustaa ".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574