Tähän alkuun ilmoitan, että jne. jne.
Hubadubasäpädäpä. Aoooorg! Upalupa.
GOT IT?
- Sou Fak ...
Mihin tarvitaan miesliikettä?
- Mihin tarvitaan miesliikettä?
Mihinkö?
Miesliikettä tarvitaan tasan tarkkaan ruohonjuuritasolle. Pelloille.
Tuota minä kaipaan, että työmies saa palkkansa.
Mihin tarvitaan miesliikettä?
- Minä katsoin maikkarilta Suden pesä -ohjelman, vai mikä helvetin käen pesä tai leijonan kita se oli. Siinä on juuri ESILLÄ silminnähtävästi, miten tämä yhteiskunta toimii (eli päin helvettiä) ...
Eli mies käy siinä esittämään varsin käyttökelpoisen ja ekologisen (ainakin jollakin tapaa, en niin tarkasti kiinnittänyt huomiota, kun oltiin emännän kanssa juuri lähdössä) keksinnön. Mies on tehnyt itse alalla niitä paskaisia hommia, kaiken mitä ilmeisemmin vain repinyt omasta selkänahastaan ...
Niin helvetti.
Mies itse, aivan oikein, kun tuollaisen suden kuopan eteen astelee anelemaan kenties rahoitusta (voisi verrata kenties vaikkapa pankkilainaan?) pörsöiltä ... Mieshän tarjosi näille herroille 40 % omasta firmastaan. Niin perkele ...
Perkele, mitä tekevät herrat. Pyytävät 80 % koko puljusta ... Rohkenevat saatana pyytää 80 % koko puljusta ... Ensin 50 %, sitten kohosi siitä saatana 80 PROSENTTIIN ...
Kyllä jos helvetti jos kusettavat tuotakin työmiestä taas, niin kuin niin helvetin usein tässä maailmassa käy, niin hitto vie ...
Siinä oli esimerkki.
Niin mitä minä kaipaan, mitä minä kaipaan ... Sitä että löytyisi näille kavereille rehtejä kavereita, jotka auttavat oikeasti ... Omalla rehellisellä auttamisella. Työ on taakka.
Mitä nuo rahaporhot koskaan mitään tekevät, vetelevät naruista, hävyttömästi, niin pitkään ... Kunnes joku sanoo ei ...
Minä kaipaan miesliikettä ...
Ja miesliikkeestä nimenomaan. Työ on taakka ... Työtä tehdään, jotta sen jälkeen voidaan levätä ... Työtä ei suinkaan tehdä vain tekemisen tähden, niin kuin tässä feministisessä yhteiskunnassa on tapana ...
Ja monet tekevät työtä vain rahan tähden, monenlaisia perseen heiluttelijoita ja jalkapalloilijoita riittää ... Mutta näiden työn varsinainen hyöty, konkreettinen hyöty on NOLLA. Oikeastaan täysin negatiivista.
Music Televisiopaskalla tulee ohjelma CRID, vai mikä helvetti se olikaan ... Siellä esittelevät nämä turhan työn tekijät Luksus asuntojaan, montakohan neliötä lie talo, jotakin 200 neliötä, suuret keittiöt jne. Plasmatelevisiot, 100 tuuman ... Ja tekevät "työkseen" sitä että juoksevat pallon perässä, heiluttelevat persettä televisiossa ... Ajavat polkupyörällä ... "Todella tärkeää yhteiskunnan kannalta" ...
Paskaa ...
Käsittämäntä suhteettomuuden tajuttomuutta ...
Tänä päivänä mies pellolla raataa, mitä surkeimmissa työoloissa ... Helvetti työturvallisuus miehen työpaikoissa on ottanut helvetinmoista takapakkia ...
Takaisin CRID-olioihin ...
Mutta kuka on rakentanut heidän asuntonsa, kuka? ... Työmies, työmies, jota kustaan silmään niin railakkaasti, niin railakkaasti ...
Kenen viljelemää leipää syövät nämä CRID-olennot? - Työmiehen ...
Kukaan muu, kuin työmies, ei voi parantaa omia olojaan. Minä odotan työmiesten liikettä. Miesliikettä ...
Ja hitto, näilläkin palstoilla monet miehet surkuttelevat, kun on paska palkka - ja kun työpaikkaa ei löydy KUNNOLLISTA ...
MIEHEN APU on tänä päivänä sitä, että VAIN TOIVOTELLAAN toiselle, että kaikki parantuu ...
Hölmöt!
saatana ...
Toivotellaan toivotellaan, mutta mitään konkreettista EI TEHDÄ. Hyviä ovat nykymiehet toivomaan ...
- Miehet eivät saa perustaa haluamaansa yritystä. Niin että kaikki olisi otettu huomioon, ja eritoten perheen hyvinvointi.
EDES JOKU TÄLLÖIN PERHEESSÄ AJAA PERHEEN HYVINVOINTIA JA LEVOLLISTA ELÄMÄÄ. Koskapa nykyperheet ovat sellaisia, että kaikki vain vaativat toisiltaan, "tasa-arvossa" ... Minäpä toivon, että olisitte tasa-arvoisia välittämisessä perheenne kesken.
Kyllä perhe on rakkain. Minulle on.
- Ja minäkin puhun 100 % työmiehen yrityksestä. Perheen puolesta. Muut perheen jäsenet saavat levätä.
... kas ehkä joku päivä sitten ...
jepjep
GET LOST!
Miesliike.
M135
1
529
Vastaukset
- M135
Kas ehkä joku päivä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1052236- 841965
- 531556
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481374Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111108
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084