Miesliike.

M135

Tähän alkuun ilmoitan, että jne. jne.

Hubadubasäpädäpä. Aoooorg! Upalupa.

GOT IT?

- Sou Fak ...














Mihin tarvitaan miesliikettä?

- Mihin tarvitaan miesliikettä?

Mihinkö?

Miesliikettä tarvitaan tasan tarkkaan ruohonjuuritasolle. Pelloille.

Tuota minä kaipaan, että työmies saa palkkansa.

Mihin tarvitaan miesliikettä?

- Minä katsoin maikkarilta Suden pesä -ohjelman, vai mikä helvetin käen pesä tai leijonan kita se oli. Siinä on juuri ESILLÄ silminnähtävästi, miten tämä yhteiskunta toimii (eli päin helvettiä) ...


Eli mies käy siinä esittämään varsin käyttökelpoisen ja ekologisen (ainakin jollakin tapaa, en niin tarkasti kiinnittänyt huomiota, kun oltiin emännän kanssa juuri lähdössä) keksinnön. Mies on tehnyt itse alalla niitä paskaisia hommia, kaiken mitä ilmeisemmin vain repinyt omasta selkänahastaan ...

Niin helvetti.

Mies itse, aivan oikein, kun tuollaisen suden kuopan eteen astelee anelemaan kenties rahoitusta (voisi verrata kenties vaikkapa pankkilainaan?) pörsöiltä ... Mieshän tarjosi näille herroille 40 % omasta firmastaan. Niin perkele ...

Perkele, mitä tekevät herrat. Pyytävät 80 % koko puljusta ... Rohkenevat saatana pyytää 80 % koko puljusta ... Ensin 50 %, sitten kohosi siitä saatana 80 PROSENTTIIN ...

Kyllä jos helvetti jos kusettavat tuotakin työmiestä taas, niin kuin niin helvetin usein tässä maailmassa käy, niin hitto vie ...


Siinä oli esimerkki.


Niin mitä minä kaipaan, mitä minä kaipaan ... Sitä että löytyisi näille kavereille rehtejä kavereita, jotka auttavat oikeasti ... Omalla rehellisellä auttamisella. Työ on taakka.

Mitä nuo rahaporhot koskaan mitään tekevät, vetelevät naruista, hävyttömästi, niin pitkään ... Kunnes joku sanoo ei ...


Minä kaipaan miesliikettä ...


Ja miesliikkeestä nimenomaan. Työ on taakka ... Työtä tehdään, jotta sen jälkeen voidaan levätä ... Työtä ei suinkaan tehdä vain tekemisen tähden, niin kuin tässä feministisessä yhteiskunnassa on tapana ...


Ja monet tekevät työtä vain rahan tähden, monenlaisia perseen heiluttelijoita ja jalkapalloilijoita riittää ... Mutta näiden työn varsinainen hyöty, konkreettinen hyöty on NOLLA. Oikeastaan täysin negatiivista.

Music Televisiopaskalla tulee ohjelma CRID, vai mikä helvetti se olikaan ... Siellä esittelevät nämä turhan työn tekijät Luksus asuntojaan, montakohan neliötä lie talo, jotakin 200 neliötä, suuret keittiöt jne. Plasmatelevisiot, 100 tuuman ... Ja tekevät "työkseen" sitä että juoksevat pallon perässä, heiluttelevat persettä televisiossa ... Ajavat polkupyörällä ... "Todella tärkeää yhteiskunnan kannalta" ...

Paskaa ...


Käsittämäntä suhteettomuuden tajuttomuutta ...

Tänä päivänä mies pellolla raataa, mitä surkeimmissa työoloissa ... Helvetti työturvallisuus miehen työpaikoissa on ottanut helvetinmoista takapakkia ...


Takaisin CRID-olioihin ...
Mutta kuka on rakentanut heidän asuntonsa, kuka? ... Työmies, työmies, jota kustaan silmään niin railakkaasti, niin railakkaasti ...

Kenen viljelemää leipää syövät nämä CRID-olennot? - Työmiehen ...


Kukaan muu, kuin työmies, ei voi parantaa omia olojaan. Minä odotan työmiesten liikettä. Miesliikettä ...


Ja hitto, näilläkin palstoilla monet miehet surkuttelevat, kun on paska palkka - ja kun työpaikkaa ei löydy KUNNOLLISTA ...

MIEHEN APU on tänä päivänä sitä, että VAIN TOIVOTELLAAN toiselle, että kaikki parantuu ...

Hölmöt!

saatana ...


Toivotellaan toivotellaan, mutta mitään konkreettista EI TEHDÄ. Hyviä ovat nykymiehet toivomaan ...


- Miehet eivät saa perustaa haluamaansa yritystä. Niin että kaikki olisi otettu huomioon, ja eritoten perheen hyvinvointi.
EDES JOKU TÄLLÖIN PERHEESSÄ AJAA PERHEEN HYVINVOINTIA JA LEVOLLISTA ELÄMÄÄ. Koskapa nykyperheet ovat sellaisia, että kaikki vain vaativat toisiltaan, "tasa-arvossa" ... Minäpä toivon, että olisitte tasa-arvoisia välittämisessä perheenne kesken.

Kyllä perhe on rakkain. Minulle on.

- Ja minäkin puhun 100 % työmiehen yrityksestä. Perheen puolesta. Muut perheen jäsenet saavat levätä.

... kas ehkä joku päivä sitten ...

jepjep




GET LOST!

1

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M135

      Kas ehkä joku päivä ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe