eikö

..kukaan kenkään koskaan auttaa voi sen kynttelikön suhteen..haloo sisutusyttypyut missäää oottee..pervokki tarttee neuvoja.. tulppaanninuppulasinen ulkokynttilä rautakepin pääss..mistä löytää?? netanttila.. apuaa veilä ei oo huomattu että rikki on..

16

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

      siita etulyhdyn vieresta
      ristiakselin vetopaa
      jo kelpaa kynttilaa poltella!

      • ..on toinenkin silmäni musta ja tunnen kattumusta kun illanistujaiset pidin ja hauskaa vain.. nyt maksan huviveroa..


      • tätsä
        pervokki kirjoitti:

        ..on toinenkin silmäni musta ja tunnen kattumusta kun illanistujaiset pidin ja hauskaa vain.. nyt maksan huviveroa..

        se elämä on............................


      • tätsä kirjoitti:

        se elämä on............................

        ..hyvä filosofia ja lohtu..


      • tätsä
        pervokki kirjoitti:

        ..hyvä filosofia ja lohtu..

        sattuu.....ja jollei satu ni sit on satutettava....eihän sitä ois lapsenlapsillekkaan mitään kerrottavaa..jollei sattus mitään......


    • liimata?
      • ..täysin rikki..


    • onko paikkakunnallasi

      Vapaa Valinta ,siellä on paljon lyhtyjä näin syksyllä valikoimissa .ainakin isoissa myymälöissä ja Bauhaus toinen. Voi kun löytyis!

      • ..ajatellen toivoa sopii että löytyis.. kyllähän täällä on vaikka mitä myymälöitä..mutta että juuri tuommoisia löytys..kumma kun se lasi ei ole irrotettava vaan kiinni siinä rautakepissä.. ei voi vaihtaa rikkoutunutta lasia..


    • näpertelijä´

      hieman tarkemmin sitä lyhtyä.

      Onko siinä ikäänkuin kukan kaikki terälehdet samanväristä lasia ja niten ne ovat kiinni toisissaan? Onko ne lasiset terälehdet tasaista lasia, vai onko ne muotoiltu?

      Mä vaan sitä, että kenties sen sais ehjättyä. Värilasia löytyy, mutta ei tietenkään sitä voi muotoilla muuten kuin leikkaamalla.

      • ..kun tietäis mistä se on alunperin hankittu niin hyvä olis..
        no se on kaikki samaa lasia joka on muotoiltu..kuusi lehteä kääntyy ulospäin.. vähän niinkuin sipulin muotoinen mutta päältä auki ja tosiaan ne kuusi terää kääntyvät pikkusen ulospäin... sivuilla on pystysuunnassa raitoja.. ja lasi on kellertävä mutta läpinäkyvä.. aika mestari pitää olla jos tuommosen pystyy tekee.. ei ees kuuklettamalla löydy mallia mikä on outoa..



      • näpertelijä´
        pervokki kirjoitti:

        ..kun tietäis mistä se on alunperin hankittu niin hyvä olis..
        no se on kaikki samaa lasia joka on muotoiltu..kuusi lehteä kääntyy ulospäin.. vähän niinkuin sipulin muotoinen mutta päältä auki ja tosiaan ne kuusi terää kääntyvät pikkusen ulospäin... sivuilla on pystysuunnassa raitoja.. ja lasi on kellertävä mutta läpinäkyvä.. aika mestari pitää olla jos tuommosen pystyy tekee.. ei ees kuuklettamalla löydy mallia mikä on outoa..

        josko netistä löytyis. Noi tuntomerkit kyllä riittää. Toivottavasti eteen jostain tulee valmistajineen, ja Suomesta saa.

        Sinänän Pervokki olet hyvä taulumaalari, olen töitäsi nähnyt sivullasi. Entäs jos otat härkää sarvista ja kerrot, mitä on tapahtunut ja korvaat sen vaikka taululla? Ne sun taulus on yhtä uniikkeja, kuin se lyhtykin. Mä kyllä taulun ottaisin mieluummin. Tiedä, vaikka omistaja oli jo kyllästynyt siihen lyhtyyn?

        Voithan kysyä myös, että mistä se lyhty on hankittu ja saako samanlaista mistään?

        Pahoittelet tapausta ja kerrot etsineesi samanlaista lyhtyä yötäpäivää netistä. Kyllä ne leppyy siitä.

        No kuiteskin, katselen netistä jos löytyis samanlaista. Huutonetissä ei ollut. Katsoin jo...

        Tsemmpiä Pervokki!


      • näpertelijä´
        pervokki kirjoitti:

        tuontyyppinen raidat vaan suoria pystysuunnassa.... terälehdet ei noin alaskääntyneitä ja ovat vähän terävämpiä..

        http://www.glassware4gellin.com/tulipswirlimport.jpg

        Katselenpa, jos netissä vastaan tulee. Ilta aikaa tsekkailla...


      • näpertelijä´ kirjoitti:

        josko netistä löytyis. Noi tuntomerkit kyllä riittää. Toivottavasti eteen jostain tulee valmistajineen, ja Suomesta saa.

        Sinänän Pervokki olet hyvä taulumaalari, olen töitäsi nähnyt sivullasi. Entäs jos otat härkää sarvista ja kerrot, mitä on tapahtunut ja korvaat sen vaikka taululla? Ne sun taulus on yhtä uniikkeja, kuin se lyhtykin. Mä kyllä taulun ottaisin mieluummin. Tiedä, vaikka omistaja oli jo kyllästynyt siihen lyhtyyn?

        Voithan kysyä myös, että mistä se lyhty on hankittu ja saako samanlaista mistään?

        Pahoittelet tapausta ja kerrot etsineesi samanlaista lyhtyä yötäpäivää netistä. Kyllä ne leppyy siitä.

        No kuiteskin, katselen netistä jos löytyis samanlaista. Huutonetissä ei ollut. Katsoin jo...

        Tsemmpiä Pervokki!

        ..jo selittää rikkoontuneen seinälautasen.. sen sain anteeksi mutta en sitten viitsinyt mainita tuota toista.. ja itseasiassa minä en ole edes syyllinen mutta pitää vähän selvittää näitä kavereiden puolesta..nehän sitä kreikkalsiroomalaista painia harrasti.. prkl.. ja suoraan en voi kysyä mistä se lyhty on hankittu sehän tässä onkin..


      • näpertelijä´ kirjoitti:

        Katselenpa, jos netissä vastaan tulee. Ilta aikaa tsekkailla...

        ..kuvia heikosti löytyy.. mutta jos viitsit avittaa niin hyvä juttu..


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe