Pakko kysästä..

pitääkö teidänkin klikata monta kertaa,että sivut aukeaa?Jos onkin mun hiirulaisessa vaan vikaa,ku muutenhan sivut kyllä toimii jotenkuten..

Niin, ja mukavaa keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti..:) Mie lähen ny piinapenkkiin..massu solmussa..:(

20

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -cc-cc-

      Ylläpito viestittää että chathuoneiden lukumäärä pudotetaan puoleen tulevalla viikolla. Tällä toimen piteellä chatit ja palstat tulevat toimimaan tulevaisuudessa paremmin.

    • Daikaduu

      välillä ei. Ei sun hiirulaisessa mahda vikaa olla.

      • ei ole siinä vikaa..Onhan sitä ehtinyt jo kiintyä tähän pieneen lemmikkiin..Uskollinen ystävä..:)


    • Postimies soittaa kolmasti...välillä pitää tehdä vähän enemmän työtä että taivas aukee, klikkailu ei paljoa kait auta...

      • ikä jo vaikuta sulla,jos pitää niin paljon työtä tehdä? :DDD Mä kuolen nauruun..:DDDDD


      • mii-su kirjoitti:

        ikä jo vaikuta sulla,jos pitää niin paljon työtä tehdä? :DDD Mä kuolen nauruun..:DDDDD

        ...isossa kirjassakin sanota että kolkuttavalle avataan ja kysyjälle annetaan ;)

        Oliskohan nikinvaihdon aika? ;DD


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...isossa kirjassakin sanota että kolkuttavalle avataan ja kysyjälle annetaan ;)

        Oliskohan nikinvaihdon aika? ;DD

        siinä sanotaan..:) Meinaakko,et jos vaihat ton nikin nii käy parempi mäihä? ;) Höh..tuli jo tuostakin sanasta mieleen mällit..jostain syystä...:DD


      • mii-su kirjoitti:

        siinä sanotaan..:) Meinaakko,et jos vaihat ton nikin nii käy parempi mäihä? ;) Höh..tuli jo tuostakin sanasta mieleen mällit..jostain syystä...:DD

        ..sun mielessäs liikkuu? ;D
        Ei kais vaan sulla ole jäänyt joku kevätpörriäinen kotiin joka on pistänyt sua salaa peppuun kun noin ajatusta juoksuttaa ;D


      • Kadunmies kirjoitti:

        ..sun mielessäs liikkuu? ;D
        Ei kais vaan sulla ole jäänyt joku kevätpörriäinen kotiin joka on pistänyt sua salaa peppuun kun noin ajatusta juoksuttaa ;D

        jo kirjottaa,että on kevät,mutta eihän se olekkaan ees..:D
        En tiiä..toi sun nikkis ja tyylis saa mut semmoselle tuulelle,et sua on sit kiva kiusata ...;) Ja onneks nää on vaan tämmösiä kohtauksia.Ne menee ohi,ku oottaa ihan rauhassa..:D


      • mii-su kirjoitti:

        jo kirjottaa,että on kevät,mutta eihän se olekkaan ees..:D
        En tiiä..toi sun nikkis ja tyylis saa mut semmoselle tuulelle,et sua on sit kiva kiusata ...;) Ja onneks nää on vaan tämmösiä kohtauksia.Ne menee ohi,ku oottaa ihan rauhassa..:D

        ..kesän suursiivouksesta huolimatta jäänyt parvi kevätpörriäisiä talooni, ja niillä pirulaisilla onkin nyt aika kovat myrkyt piikeissään ;)
        Voikos olla myös syyspörriäisiä?

        Silloin kun kohtaus iskee niin niistä on otettva kaikki ilo irti..se on sitä elämän suolaa jota voi vanhana hieroa kutittaviin haavoihin :DD


      • Kadunmies kirjoitti:

        ..kesän suursiivouksesta huolimatta jäänyt parvi kevätpörriäisiä talooni, ja niillä pirulaisilla onkin nyt aika kovat myrkyt piikeissään ;)
        Voikos olla myös syyspörriäisiä?

        Silloin kun kohtaus iskee niin niistä on otettva kaikki ilo irti..se on sitä elämän suolaa jota voi vanhana hieroa kutittaviin haavoihin :DD

        Kannattaa sitä vielä,niin kauanko vielä muistaa kaiken...Vanhana tietää mikä mikin on,muttei muista mitä niillä tehään..:D

        Mulla on keittiön katossa iso paskakärpänen..Mistä lie tullu..hyi hitsi, ku se on ällön näkönen..:¤


    • yopollo

      on tullut kokeiltua, tuota monesti klikkaamistakin. Hidas mikä hidas, ja usein harmittaa lukea alalaidasta tekstiä 'mainonta.suomi24.fi luettu' kun sitä sivua mihin on pyydetty ei viitsitä ladata. Tärkeämpi vain on kerätä sivutilaustietoja eri rekistereihin. Joskus tuntuu siltä että systeemi on neuvostoliittolaista perua sekä ideologisesti että teknologisesti.

      • hidastelee tosi pirusti..:/ Tekis mieli toivottaa tää homma sinne,minne ei aurinko paista tai missä pippuri kasvaa..:/

        Sitä tosiaankin luulisi,että nykyaikana tämmöiset saataisiin toimimaan..


    • tää toimii---siis ainaskin nyt.

      • menee jo vähän paremmin..Toivottavasti vaan kestää,ettei mun verenpaineet taas nouse pilviin..:))


    • Yxitypy

      pitää klikata, eikä sittenkään tahdo aueta.
      Nyt pelittää ihan hyvin. Yks klikkaus, ja toimii :=))

      • ihan yhelläkö pärjäät?Sulla on sit vielä paremmin ku mulla..;)


      • Yxitypy
        mii-su kirjoitti:

        ihan yhelläkö pärjäät?Sulla on sit vielä paremmin ku mulla..;)

        pärjännyt ihan yhellä, mutta nyt kun aloin kehumaan, luulen että kohta pitää klikatakin enemmän :=))

        Kait mulla on hyvä hiiri :=))


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe