Pakko kysästä..

pitääkö teidänkin klikata monta kertaa,että sivut aukeaa?Jos onkin mun hiirulaisessa vaan vikaa,ku muutenhan sivut kyllä toimii jotenkuten..

Niin, ja mukavaa keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti..:) Mie lähen ny piinapenkkiin..massu solmussa..:(

20

1123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -cc-cc-

Ylläpito viestittää että chathuoneiden lukumäärä pudotetaan puoleen tulevalla viikolla. Tällä toimen piteellä chatit ja palstat tulevat toimimaan tulevaisuudessa paremmin.

• Daikaduu

välillä ei. Ei sun hiirulaisessa mahda vikaa olla.

• ei ole siinä vikaa..Onhan sitä ehtinyt jo kiintyä tähän pieneen lemmikkiin..Uskollinen ystävä..:)

• Postimies soittaa kolmasti...välillä pitää tehdä vähän enemmän työtä että taivas aukee, klikkailu ei paljoa kait auta...

• ikä jo vaikuta sulla,jos pitää niin paljon työtä tehdä? :DDD Mä kuolen nauruun..:DDDDD

• mii-su kirjoitti:

ikä jo vaikuta sulla,jos pitää niin paljon työtä tehdä? :DDD Mä kuolen nauruun..:DDDDD

...isossa kirjassakin sanota että kolkuttavalle avataan ja kysyjälle annetaan ;)

Oliskohan nikinvaihdon aika? ;DD

• Kadunmies kirjoitti:

...isossa kirjassakin sanota että kolkuttavalle avataan ja kysyjälle annetaan ;)

Oliskohan nikinvaihdon aika? ;DD

siinä sanotaan..:) Meinaakko,et jos vaihat ton nikin nii käy parempi mäihä? ;) Höh..tuli jo tuostakin sanasta mieleen mällit..jostain syystä...:DD

• mii-su kirjoitti:

siinä sanotaan..:) Meinaakko,et jos vaihat ton nikin nii käy parempi mäihä? ;) Höh..tuli jo tuostakin sanasta mieleen mällit..jostain syystä...:DD

..sun mielessäs liikkuu? ;D
        Ei kais vaan sulla ole jäänyt joku kevätpörriäinen kotiin joka on pistänyt sua salaa peppuun kun noin ajatusta juoksuttaa ;D

• Kadunmies kirjoitti:

..sun mielessäs liikkuu? ;D
        Ei kais vaan sulla ole jäänyt joku kevätpörriäinen kotiin joka on pistänyt sua salaa peppuun kun noin ajatusta juoksuttaa ;D

jo kirjottaa,että on kevät,mutta eihän se olekkaan ees..:D
        En tiiä..toi sun nikkis ja tyylis saa mut semmoselle tuulelle,et sua on sit kiva kiusata ...;) Ja onneks nää on vaan tämmösiä kohtauksia.Ne menee ohi,ku oottaa ihan rauhassa..:D

• mii-su kirjoitti:

jo kirjottaa,että on kevät,mutta eihän se olekkaan ees..:D
        En tiiä..toi sun nikkis ja tyylis saa mut semmoselle tuulelle,et sua on sit kiva kiusata ...;) Ja onneks nää on vaan tämmösiä kohtauksia.Ne menee ohi,ku oottaa ihan rauhassa..:D

..kesän suursiivouksesta huolimatta jäänyt parvi kevätpörriäisiä talooni, ja niillä pirulaisilla onkin nyt aika kovat myrkyt piikeissään ;)
        Voikos olla myös syyspörriäisiä?

Silloin kun kohtaus iskee niin niistä on otettva kaikki ilo irti..se on sitä elämän suolaa jota voi vanhana hieroa kutittaviin haavoihin :DD

• Kadunmies kirjoitti:

..kesän suursiivouksesta huolimatta jäänyt parvi kevätpörriäisiä talooni, ja niillä pirulaisilla onkin nyt aika kovat myrkyt piikeissään ;)
        Voikos olla myös syyspörriäisiä?

Silloin kun kohtaus iskee niin niistä on otettva kaikki ilo irti..se on sitä elämän suolaa jota voi vanhana hieroa kutittaviin haavoihin :DD

Kannattaa sitä vielä,niin kauanko vielä muistaa kaiken...Vanhana tietää mikä mikin on,muttei muista mitä niillä tehään..:D

Mulla on keittiön katossa iso paskakärpänen..Mistä lie tullu..hyi hitsi, ku se on ällön näkönen..:¤

• yopollo

on tullut kokeiltua, tuota monesti klikkaamistakin. Hidas mikä hidas, ja usein harmittaa lukea alalaidasta tekstiä 'mainonta.suomi24.fi luettu' kun sitä sivua mihin on pyydetty ei viitsitä ladata. Tärkeämpi vain on kerätä sivutilaustietoja eri rekistereihin. Joskus tuntuu siltä että systeemi on neuvostoliittolaista perua sekä ideologisesti että teknologisesti.

• hidastelee tosi pirusti..:/ Tekis mieli toivottaa tää homma sinne,minne ei aurinko paista tai missä pippuri kasvaa..:/

Sitä tosiaankin luulisi,että nykyaikana tämmöiset saataisiin toimimaan..

• tää toimii---siis ainaskin nyt.

• menee jo vähän paremmin..Toivottavasti vaan kestää,ettei mun verenpaineet taas nouse pilviin..:))

• Yxitypy

pitää klikata, eikä sittenkään tahdo aueta.
      Nyt pelittää ihan hyvin. Yks klikkaus, ja toimii :=))

• ihan yhelläkö pärjäät?Sulla on sit vielä paremmin ku mulla..;)

• Yxitypy
        mii-su kirjoitti:

ihan yhelläkö pärjäät?Sulla on sit vielä paremmin ku mulla..;)

pärjännyt ihan yhellä, mutta nyt kun aloin kehumaan, luulen että kohta pitää klikatakin enemmän :=))

Kait mulla on hyvä hiiri :=))

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7275
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5328
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4914
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4065
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3893
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3608
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3253
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52