Miksi PerSukset pelkäävät homoseksuaaleja?

Actifun

Arvon PerSukset, mikä homoseksuaalisuudessa pelottaa? Asiallisena kysmyksenä, mikä saa persukset kavahtamaan homoseksuaalisuutta ja millä perusteilla?

Itse hetero, mutten pelkää homoseksuaaleja lainkaan. Jos se nyt tähän jotenkin kuuluu. Koettakaa nyt kuitenkin pitää keskustelu asiallisena.

16

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • te olette sellainen käsitys? puolue ei suhtaudu homoihin sen enempää torjuvasti kun ei myöskään puoltavasti.
      Yksitäisille jäsenille voi olla torjuva asenne mutta niin kai on joka puolueessa paitsi ehkä Vihreässä.
      Minun puolesta aikuiset ihmiset tekevät kotona mitä haluavat.
      Kunhan miehet eivät rupea lääppimään toisiaan minun luonani ja minun lasten nähden.

      • Asiallinen kysymys

        jos et kestä nähdä homoseksuaaleja "lääppimässä toisiaan"? Saavatko heteroseksuaalit kuitenkin "lääppiä toisiaan" lastesi nähden? Onko se hyväksyttävää?

        Yksinkertainen kysymys: mikä pelottaa?


      • Asiallinen kysymys kirjoitti:

        jos et kestä nähdä homoseksuaaleja "lääppimässä toisiaan"? Saavatko heteroseksuaalit kuitenkin "lääppiä toisiaan" lastesi nähden? Onko se hyväksyttävää?

        Yksinkertainen kysymys: mikä pelottaa?

        ei minun kotonani, ei homot ei heterot, ei lesbot, ei biseksuaalit, ei Jehovat ei lutherilaiset eikä yleensä kukaan. Jos nyt joku pitää korostaa oma seksuaalinen suuntautumista, esitelköön itsensä Jaska Jokunen
        Varaosakauppias Kotkasta ja olen homo, voi olla et en ole muodikas mutta suurin piirtäen näin esittelen itseni paitsi että minulla ei ole mitään tarvetta kertoa joka kerta että olen hetero.
        Ei tuossa on mitään tekemistä pelon kansa, vanhanaikaisena roomalaiskatolilaisen sisäoppilaitoksen
        kasvatuksen kriteerien mukaan, en vaan pidä siitä sopivana ja hyvien käytöstapojen mukaisesti.


      • jaa, vai niin...

        " Kunhan miehet eivät rupea lääppimään toisiaan minun luonani ja minun lasten nähden. "

        Kysymys: saako esim. mies ja nainen ns. "lääppiä" toisiaan sinun luonasi jne..?

        Jos niin miksi?


    • Juho Eerola

      Itse asiassa yksi parhaista lapsuudenystävistäni oli homoseksuaali. Mennyttä aikamuotoa käytin ainoastaan siksi, että hän on nyttemmin kuollut.
      Suhtautumiseni homoihin suunnilleen on sama kuin Jehovan todistajiinkin. Eli olkoot keskenään miten tahtovat, mutta minulle on sitä "vartiotornia" turha tulla tyrkyttämään

      • muotisana

        homofobia olla eräs syy asioiden vinoutumisesta. eihän se homous kai pelota ihmisiä, kuten väkivalta tai uhkailu. joitakin tietysti inhottaa ajatus sulkijalihaksen voiman voittamisesta ensin etusormella, sitten kahdella...

        no niin, siis inho ei ole yhtä kuin pelko, mutta muotisanat aiheuttavat kaikenlaisia sekaannuksia. kuka esimerkiksi pitää helikopteria seksikkäänä? paavo lipponen ilmeisesti saa (ehkei enää) erektion nähdessään helikopterin. ainakin hän puolustusmenoja mietittäessä sanoi vuosia sitten helikoptereiden olevan seksikkäitä.

        ja takaisin homoihin. pelottaako homous heteromiestä siksi, että hän saattaa joutua yhtäkkiä ahdistelluksi joutuessaan homomiehen kanssa samaan huoneeseen? ymmärrän kyseisen tunteen jotenkin, mutta kyllä päällekäyviä ja tyrkkyjä näkee viikonloppuisin aamuyöstä roikkumassa kaksihaaraisessa katutolpassakin housut nilkoissa. ja ravintoloissa vonkuminen näkyy ja kuuluu. asia on niin, että yksilö ei ole ihmisryhmä. kansanedustajat eivät ole voimailijoita vaikka halme on. homot eivät ole seksuaalirikollisia, vaikka joku on. jokaiseen koriin mahtuu pari mätää omenaa.


      • ei..

        pelkää homoja koska hän ole homo!


      • Actifun

        Pahoitteluni ystäväsi menetyksen johdosta. Olen kanssasi samoilla linjoilla vähemmistöjen suhteen. Ymmärrän kyllä tyrkyttämisenkin, mutten sitä ettei se lopu ensimmäisestä pyynnöstä, varsinkaan uskovaisilla. Muutoin eläkööt halunsa mukaan, kunhan ketään ei pakoteta mihinkään.


      • onko näin
        ei.. kirjoitti:

        pelkää homoja koska hän ole homo!

        Onko varma tieto, huhuja tästä onkin jo paljon liikkunut.


      • VaraTermo

        Itse taas nuihin rohkeisiin ja juttu ihmisiin suhtaudun hyvinkin myönteisesti.
        Jos he haluavat kertoa minulle jotain "uutta" en lyö ovea kiinne. Ja jos ei siis
        niin uuttakaan niin keskustella minä osaa parhaani mukaan tuomitsematta ketään ja
        lyömättä ovea härskisti kiinni kelle tahansa.


    • Niin..

      Eihän homoja tarvitse pelätä minä ainakaan heterona joka toki
      tulen hyvin toimeen miesten kanssa mutta en ole homo. Tulen miesten kanssa jopa
      paremmin juttuun kuin naisten kanssa mutta joidenkin naisten kanssa tulen hyvin juttuun
      mutta miehenä enimmäkseen minä tulen juttuun siis miesten kanssa. Mutta mielestäni en ole homo
      enkä halua miestä siis siinä suuhteessa mutta näin mulla enimmälti.. Homoseksuulissa minä ainakin
      pelkään sitä että naiset pikkuhiljaa katoavat ja.. Näin ei saa käydä ..mikäli homma jatkuu loputtomiin..Siemenessä on alku?

      • Peräpersu

        Onko se totta että Juho olisikin homo, kun sitä puhutaan?


      • SS mies
        Peräpersu kirjoitti:

        Onko se totta että Juho olisikin homo, kun sitä puhutaan?

        Saman huhun kuulin viikonloppuna baarissa melko luotettavalta taholta. En tiedä sitten onko totta vai ei.


      • pupeli
        SS mies kirjoitti:

        Saman huhun kuulin viikonloppuna baarissa melko luotettavalta taholta. En tiedä sitten onko totta vai ei.

        Mikä on kauniimpaa kui kahden miehen rakkaus.


    • Eeva.Salenius

      Mistähän olet saanu käsityksen, että homot jotenkin pelottaisi Persuja sen enempää kuin muitakaan? Ylipäätään toi pelkää-sana on aika..mielenkiintoinen. No, itse en "pelkää" homoja, enkä karttele muutenkaan. Tuttavapiirissäni on myös pari homoseksuaalia, ihmisiä he on siinä missä muutkin. En yleensäkään pelkää ihmisiä, joten miksi pelkäisin homoja? :D

      • Anonyymi

        Persut vihaavat vain työväestöä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe