katselee, niin ei voi muuta kun ihmetellä. "Ovatko kaikki karavaaanarit jne. ja Puskaparkki" keskustelut nyt aivan asiallisia?
Näihin osaanottajat ovat pääsääntöisesti kaikkea muuta kuin karavaanareita. Ainakin mielipiteistä päätellen.
Tuntuu siltä, että mitä tyhmempi aloitus, niin sitä vilkkaampi osaanotto keskusteluun.
Jos taas kysytään jotain varsinaista asiaa, niin yleensä tulee pari, kolme vastausta siihen. Joista vielä on yleensä yksi jonkun "hörhön" vastaus, ota pillerisi ja koeta rauhoittua, tai mene hoitoon.
Olisi kiva, jos tämä palsta saataisiin käsittelemään aiheeseen liittyviä asioita.
Mutta, ehkä toivossa on turha elää.
Kun näitä keskusteluja
12
774
Vastaukset
- tekniikko
Mitä tarkoitat "varsinaisella asialla"?
Teknisiin kysymyksiin on yleensä yksi oikea vastaus. Jos sen kirjoittaa ensimmäinen vastaaja, ei asiaan tarvitse muiden enää lisätä mitään.
Jos unohdetaan ne terveyssisaret, jotka tarjoavat lisälääkitystä, niin eikö tämä ole melko asiallista?
Sen sijaan aihe, johon ei ole yhtä oikeaa vastausta tietysti herättää keskustelua moneen suuntaan, ja eikö se ole tarkoituskin.
Kyllä tällainen palsta on lopulta käyttäjiensä näköinen. Jos asiattomiin kirjoituksiin ei vastata, eikä niitä lueta, poistuvat tällaiset kirjailijat turhautuneina pikkuhiljaa taka-alalle.
Jos käyt katsomassa joitakin hiljaisempia harrastuskeskusteluja, joissa kirjoitetaan pari asiallista viestiä viikossa eikä mitään kevyempää, siellä on asiallista mutta niin hiljaista, turhauttavaa sekin.
...turha elää sanoi lapamato. - vain on
ota pillerisi ja koeta rauhoittua, tai mene hoitoon.
- höh
Kirjoittajakunnassa ei ole asiantuntemusta kovinkaan monella vastata asiakysymyksiin, koska eivät ole (kokeneita) karavaanareita. Kevyeen huulenheittoon ei tarvitse omata muuta kuin jokin mielipide. Mitä poikkeavampi, sitä enemmän se saa vastaväitteitä aikaiseksi. Näin se keskustelu menee.
- vastaamiseen
riittää että on ammattilainen. ei tarvita mitään harrastajataustaa.
- höh
vastaamiseen kirjoitti:
riittää että on ammattilainen. ei tarvita mitään harrastajataustaa.
Kysytyn asian ammattilaisia täällä on vastaamassa hyvin harvoin. Kaikkiin kysymyksiin ei ole ensimmäistäkään ammattilaista ilmaantunut vastaamaan. Kokenut harrastajakin osaa neuvoa kääntymään (kysyjää lähimmän) osaajan puoleen, kun osaajat eivät löydä tänne vastauksiaan antamaan.
- ainakin minulle !
No suoraan sanottuna, vaikka aito karavaanari olenkin, kirjoittelen täällä ihan hupimielessä. Kiva kinata toisten kanssa tyhjänpäiväisistä asioista ja välillä on mukava lukea, kuinka jotkut tosikot tosissaankin tuntuvat suuttuvan !
Se oikeastaan onkin se tällaisen nettikeskustelun hauskuus ja paras puoli. Eihän tällätavalla voisi "piruilla" toisille naamat vastakkain, tappeluhan siitä tulisi.- hupia onkin
minun kanssa et sais kyllä tappelua syntymään edes naamatusten.
- ei minunkaan !
hupia onkin kirjoitti:
minun kanssa et sais kyllä tappelua syntymään edes naamatusten.
Näiden palstojen arvo minusta on juuri tässä mielipuolisuudessa, jota saa harrastaa ilman, että ruvetaan pitämään mielipuolena. Luulen että parhaimmillaan purkautumiset näillä palstoilla ovat vähentäneet agressioiden esiintymiä. Mutta toivottavasti kuitenkaan täällä esitetyt mielipiteet eivät kuitenkaan ole johtaneet koiran tai äiteen potkimiseen, kun vastapuolen kommentti on satuttanut !
- Pitkään seurannut
Keskustelut vaan paranevat ja asiallisuus kasvaa vuosien mittaan. Samalla kun keskutelijoiden keski ikä ja ÄO pienenee. Tämä on helppo havaita niiden jotka olivat aikuisia jo muutama vuosi sittenkin
- ruissalon mies
Tämän palstan päätarkoitus on olla etuteltan kinasteijoiden leikkipaikka. Pierujutut on hauskoja joo. Samoin ne vaunuttomat pellet jotka käy täällä vain härnäämässä.
Oikeat karavaanarit ovat etuteltassa tai karavaanari.org foorumilla. - Vasta alkaja.....
Mikä on etuteltta? Ottako se eteen.... vai suojeleko se edessä olevaa sateelta,
vaiko suojeleeko kunnon mulkkua auringonpistokselta, jälkikäteen? - Taustalla vaan
Olet aivan oikeassa, että ei täällä oikeita karavaanareita käy vaan niiden puolisot käy sekä täällä että jäsenkeskusteluissa, kun ovat urkkineet ensin sen salasanan , ja sitten käyvät munaamassa isännän tai emännän typerillä jutuillaan. Täällä onneksi saa vielä vatvoa paskaa anonyymisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451399Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86953- 75838
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 10822
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20801- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50705