salamanteri

koira kaveri

olen juuri muuttanut hyvinkäälle ja kuulin ett salamanteri olisi hyvä kauppa hankkia koiralle tarvikkeita...saisinko kommenttia??

7

1124

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläintarhan omistaja...

nyt en ole itse aikoihin käynyt, mutta tiedän, että täällä on ainakin Musti ja Mirri, ovat kai vielä Torikadulla Expertin talossa? ja Sillankorvankadulla on jollain eläintarvike- tai vastaava -alkuisella nimellä alkava liike. Olen sieltä käynyt ostamassa mm. koiralleni talvipuvun. kiertele ja kysele hintoja, salamanteri on aika hintava paikka mun ymmärryksen mukaan.

• aina salamanterissa

koska siellä on hyvä ja asiantunteva palvelu.Siellä toimii myös trimmaaja, jos koirasi tarvitsee trimmausta.Olen myös käynyt muissa Hkään eläinkaupoissa ja hintataso on mielestäni aika sama,ehkä säästät euron tai toisen mutta mä en laske mun koiran tarpeita rahassa.Jos jotain tarvitsee niin se maksaa sitten euroja X, se on jokaisella koiran omistajalla tiedossa koiraa hankittaessa.Suosittelen lämpimästi.On toiminut Hkäällä muistaakseni 27v vai oliko se 28v.

• musti

Kokemuksieni perusteella Mustissa & Mirrissä on 100 kertaa parempi (=ystävällisempi) palvelu, kuin Salamanterissa. Salamanterissa asioidessani olen hyvin usein saanut tylyä palvelua ja kerran seisoin ties kuinka kauan kassalla ostoksieni kanssa, kun myyjä (taisi vielä olla omistaja itse) juorusi puhelimessa, eikä todellakaan ollut mikään työpuhelu kyseessä.

Mustissa & Mirrissä taas olen saanut todella ystävällistä palvelua! Suosittelen ainakin sen puolesta!

• rautatieasemalla toimii se eläintarvikeliike? Olen muuttanut Hyvinkäältä vuosi sitten pois, joten en ole varma. Mutta sieltä kävin mustille ostamassa kaiken tarvitseman.

• ei toimi enää

ei ole ollut enää vähiin aikoihin.

• Musti68

Ostan koko meidän perheen sapuskat kyseisestä paikasta, varsinkin koiran "raksut" lasten herkkua. Saa kunnon annoskokoja, ei tarvii käydä koko ajan ostamassa naposteltavaa.

• käyn

Salamanterissa. Mun mielestä hinnat ovat monessa asiassa edullisemmat kuin muualla. Asiantuntevaa palvelua ja mukavat myyjät. Tosin aina välillä vanhemmat myyjät on tylyjä..:( Mutta,siellä on mun mielestä paras valikoima. Ainaskin koira ja akvaariojutskissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      53
      1408
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      88
      948
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      757
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      740
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      278
      696
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      50
      567
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      189
      536
    8. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      62
      528
    9. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      110
      517
    10. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      509
    Aihe