olen juuri muuttanut hyvinkäälle ja kuulin ett salamanteri olisi hyvä kauppa hankkia koiralle tarvikkeita...saisinko kommenttia??
salamanteri
7
1073
Vastaukset
- eläintarhan omistaja...
nyt en ole itse aikoihin käynyt, mutta tiedän, että täällä on ainakin Musti ja Mirri, ovat kai vielä Torikadulla Expertin talossa? ja Sillankorvankadulla on jollain eläintarvike- tai vastaava -alkuisella nimellä alkava liike. Olen sieltä käynyt ostamassa mm. koiralleni talvipuvun. kiertele ja kysele hintoja, salamanteri on aika hintava paikka mun ymmärryksen mukaan.
- aina salamanterissa
koska siellä on hyvä ja asiantunteva palvelu.Siellä toimii myös trimmaaja, jos koirasi tarvitsee trimmausta.Olen myös käynyt muissa Hkään eläinkaupoissa ja hintataso on mielestäni aika sama,ehkä säästät euron tai toisen mutta mä en laske mun koiran tarpeita rahassa.Jos jotain tarvitsee niin se maksaa sitten euroja X, se on jokaisella koiran omistajalla tiedossa koiraa hankittaessa.Suosittelen lämpimästi.On toiminut Hkäällä muistaakseni 27v vai oliko se 28v.
- musti
Kokemuksieni perusteella Mustissa & Mirrissä on 100 kertaa parempi (=ystävällisempi) palvelu, kuin Salamanterissa. Salamanterissa asioidessani olen hyvin usein saanut tylyä palvelua ja kerran seisoin ties kuinka kauan kassalla ostoksieni kanssa, kun myyjä (taisi vielä olla omistaja itse) juorusi puhelimessa, eikä todellakaan ollut mikään työpuhelu kyseessä.
Mustissa & Mirrissä taas olen saanut todella ystävällistä palvelua! Suosittelen ainakin sen puolesta!
rautatieasemalla toimii se eläintarvikeliike? Olen muuttanut Hyvinkäältä vuosi sitten pois, joten en ole varma. Mutta sieltä kävin mustille ostamassa kaiken tarvitseman.
- ei toimi enää
ei ole ollut enää vähiin aikoihin.
- Musti68
Ostan koko meidän perheen sapuskat kyseisestä paikasta, varsinkin koiran "raksut" lasten herkkua. Saa kunnon annoskokoja, ei tarvii käydä koko ajan ostamassa naposteltavaa.
- käyn
Salamanterissa. Mun mielestä hinnat ovat monessa asiassa edullisemmat kuin muualla. Asiantuntevaa palvelua ja mukavat myyjät. Tosin aina välillä vanhemmat myyjät on tylyjä..:( Mutta,siellä on mun mielestä paras valikoima. Ainaskin koira ja akvaariojutskissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1504553Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja903561Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v362666Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12453KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2391761Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261445Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2381334Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M181297Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1741272- 741236