Joh:10:Jeesus on ovi.

""Jeesus esitti heille tämän vertauksen, mutta he eivät käsittäneet mitä hänen puheensa tarkoitti. Niimpä Jeesus sanoi vielä:"Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu. Hän käy sisälle ja ulos ja löytää laitumen.
Varas ei tule kuin varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut tuomaan elämän ja yltäkylläisyyden.
Minä olen hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lampaiden edestä. Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, jättää lampaat ja pakenee kun näkee suden tulevan. Susi hyökkää lauman kimppuun ja hajottaa sen. Palkkalainen pakenee, sillä hänet on palkattu, eikä hän välitä lampaista.
Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen omani ja omani tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän.
Minä annan henkeni lampaiden edestä. Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta. Niitäkin minun tulee johdattaa ja ne kuulevat minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
Isä rakastaa minua, koska minä annan henkeni ottaakseni sen jälleen takaisin.
Kukaan ei sitä minulta ota, vaan minä annan sen itse. Minulla on valta antaa se ja valta ottaa se takaisin.
Tämän käskyn minä sain Isältäni."
Ne olivat jakeet 9-17.
Juutalaiset väittivät Jeesusta sairaaksi ja riivatuksi joka oli hyvin lähellä Pyhän Hengen pilkkaa. Ainoa puolustaja, Raamatun mukaan, vetosi siihen että Jeesus oli parantanut sokean silmät.
Tässä teille päivän sanaa,sillä Jeesus on käskenyt Isä-Meidän rukouksessa rukoilemaan, että "anna meille meidän jokapäiväinen leipämme." Sekä hän on sanonut että Hän on elämän leipä.

3

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilkkaa

kärsivät uskovaiset tänäänkin ja tänäänkin pahin pilkka tulee kirjanoppineilta.

• mä mietin itse asiassa ihan samaa kun kirjoitin tuon.

• auroraboreallis kirjoitti:

mä mietin itse asiassa ihan samaa kun kirjoitin tuon.

kuuntelemaan juutalaisten omaa musiikkituotantoa:
        http://www.wstw.fm
        Klikkaa ylhäältä"listen live2ja sivun vaihduttua paina vielä 46k.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      117
      3603
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3109
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      133
      2650
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2173
    5. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2062
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      202
      2048
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      1985
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120