Pyrstöllään..pyrstöllään..

Sini_siivetär

Talvi tuli ja heti oli siivetär pyrstöllään..oon tässä koko aamun hakannut nastoja kenkien pohjiin, mutta jotenkin musta on alkanut tuntua, että onkohan ne oikeanlaisia nastoja, kun niissä on terä pohjaanpäin ja kanta alaspäin..tällasia yleisnastoja..hitsi, kun en ymmärrä noista nastoista mitään..autonrenkaatkin olen jo kopistellut nastoja täyteen, ettekä ymmärrä kuinka monta laatikkoa meni..

32

624

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitanut ne väärin

ne pitää laittaa sisäpuolelta.Silloin tulee kärki ulospäin

• Sini_siivetär

sähän sen keksit..milläs mä ny taas alan noita nyhtään renkaista ja kengistä irti..voi ny pirskatti..

• padme_amidala
        Sini_siivetär kirjoitti:

sähän sen keksit..milläs mä ny taas alan noita nyhtään renkaista ja kengistä irti..voi ny pirskatti..

Kiinassa ne nastat on oikeinpäin, kun se on toisella puolella maapalloa. Siellon kaikki ylösalasin : )

• Sini_siivetär
        padme_amidala kirjoitti:

Kiinassa ne nastat on oikeinpäin, kun se on toisella puolella maapalloa. Siellon kaikki ylösalasin : )

mä olen muutenkin menossa tuonne aasiaan, niin siellähän ne toimii..oli muuten hyvä vinkki, tarkasti pakkaan matkalaukkuun, etteivät vaan nasta pääse pompahtamaan irti ennenaikojaan..

• Alien-8
        padme_amidala kirjoitti:

paljoa auttaa,kun siellä joudutaan kävelemäänkin nurinpäin eli pää alaspäin:)Ja autoakin pitäisi ajaa katto alaspäin.Tätä lajia kyllä Suomessakin harrastetaan.Nimittäin rallikisoissa.

• padme_amidala
        Alien-8 kirjoitti:

paljoa auttaa,kun siellä joudutaan kävelemäänkin nurinpäin eli pää alaspäin:)Ja autoakin pitäisi ajaa katto alaspäin.Tätä lajia kyllä Suomessakin harrastetaan.Nimittäin rallikisoissa.

niin aatteles mitä kaikkea muuta siellä tehdään väärinpäin : )

• Sini_siivetär
        Alien-8 kirjoitti:

pää alaspäin..siis mun päähän musertuu mun painon alla heti muusiksi..vaikk sopusuhtainen olenkin, mutta rajansa kaikella..en nouse aasian koneeseen..

• Alien-8
        Sini_siivetär kirjoitti:

pää alaspäin..siis mun päähän musertuu mun painon alla heti muusiksi..vaikk sopusuhtainen olenkin, mutta rajansa kaikella..en nouse aasian koneeseen..

Ollaan me vaan täällä suomessa oikeinpäin,kuten kuuluukin;) Tallinnan laivoilla on turvallista seilata lentokoneen sijaan.On vain lievää alamäkeä.

• Sini_siivetär
        Alien-8 kirjoitti:

Ollaan me vaan täällä suomessa oikeinpäin,kuten kuuluukin;) Tallinnan laivoilla on turvallista seilata lentokoneen sijaan.On vain lievää alamäkeä.

lähden nastoineni ja unohdan koko aasian..kasvattakoon aasinsa itse siellä..siis en hm..tiedä kasvaako aasit siellä..))

• kbasa

meinaan vaan etta jos pitaa kuohuviinikenka nastoittaa
        tulee ahrasta..

• SydisN

niitä erivärisiä nastoja,olisi iloisemman näköistäkin ;))

• Alien-8

Osuttiinpa pitkästä aikaa yhtaikaa tänne:))Kuis perjantai kulkee?

• SydisN
        Alien-8 kirjoitti:

Osuttiinpa pitkästä aikaa yhtaikaa tänne:))Kuis perjantai kulkee?

Niin ihmeiden aika ei ole ohi ;)
        Siinähän tuo kulkee,hitaasti mutta varmasti.
        Kuis kisuli jaksaa,onko varpaat vielä tallella ;)))

• Sini_siivetär

ja autonrenkaatkin on kuin riikinkukon pyrstösulat..kylläkin aika komeet, vaikka itse sanon..

• Alien-8
        SydisN kirjoitti:

Niin ihmeiden aika ei ole ohi ;)
        Siinähän tuo kulkee,hitaasti mutta varmasti.
        Kuis kisuli jaksaa,onko varpaat vielä tallella ;)))

Varpaat ja nenä ovat tallessa ja terveinä:).Tuolla seläntakana sängyssä se villikko nukkuu nyt.Kun sai keittiönpöydältä pudotettua kaikki maustepurkit lattialle:))

Toivottavasti se polvesi on edes vähän paremmassa kunnossa:(Tee illalla kuten minäkin,eli meet saunanlauteille kroppaasi hellimään.Virkistää ainakin mieltä,jollei muuta:)

• SydisN
        Alien-8 kirjoitti:

Varpaat ja nenä ovat tallessa ja terveinä:).Tuolla seläntakana sängyssä se villikko nukkuu nyt.Kun sai keittiönpöydältä pudotettua kaikki maustepurkit lattialle:))

Toivottavasti se polvesi on edes vähän paremmassa kunnossa:(Tee illalla kuten minäkin,eli meet saunanlauteille kroppaasi hellimään.Virkistää ainakin mieltä,jollei muuta:)

ajattelinkin ja otan väri purkin mukaan ja värjään hiukseni mustaksi,sit en oo enää tyhmä blondi ;)))

• SydisN
        Sini_siivetär kirjoitti:

ja autonrenkaatkin on kuin riikinkukon pyrstösulat..kylläkin aika komeet, vaikka itse sanon..

poliisi-setä sanoisi,jos oikeesti tekis noin? Naama vakava vain kertois,että vaihdoin juuri nastat alle ;))

• Alien-8
        SydisN kirjoitti:

ajattelinkin ja otan väri purkin mukaan ja värjään hiukseni mustaksi,sit en oo enää tyhmä blondi ;)))

ei ole taas mielessä se punkkarikampaus,jolla olet ehtinyt minua monesti pelotella:)

Älä ajattelekaan mustaksi värjäämistä..säikyttelet tuolleen;))Muistan vielä selvästi sen Oulussa ottamasi punaisen sävytyksen..Pysyttele vaan vaaleana:)

• Sini_siivetär
        SydisN kirjoitti:

poliisi-setä sanoisi,jos oikeesti tekis noin? Naama vakava vain kertois,että vaihdoin juuri nastat alle ;))

tuonne tiellä niillä nastoilla..saattaisivat olla aika liukkaat renkaan päällä, ainakin just lumella, jos kovin vieri viereen olisi latonut..mun on nyt lähdettävä muihin puuhiin, että mukavaa iltapäivän jatkoa!

• SydisN
        Alien-8 kirjoitti:

ei ole taas mielessä se punkkarikampaus,jolla olet ehtinyt minua monesti pelotella:)

Älä ajattelekaan mustaksi värjäämistä..säikyttelet tuolleen;))Muistan vielä selvästi sen Oulussa ottamasi punaisen sävytyksen..Pysyttele vaan vaaleana:)

kun eilen näin sellaiset kirkkaan siniset hiukset,eräällä nuorella miehellä,niin se väri kyllä sopisi mun silmien väriin hyvästi ;))

No siskot saa aina ylipuhuttua hullutuksiin ;)))

• SydisN
        Sini_siivetär kirjoitti:

tuonne tiellä niillä nastoilla..saattaisivat olla aika liukkaat renkaan päällä, ainakin just lumella, jos kovin vieri viereen olisi latonut..mun on nyt lähdettävä muihin puuhiin, että mukavaa iltapäivän jatkoa!

välillä muuta,palaillaan :)

• kauramoottoriauto

• SydisN

• Alien-8
        SydisN kirjoitti:

kun eilen näin sellaiset kirkkaan siniset hiukset,eräällä nuorella miehellä,niin se väri kyllä sopisi mun silmien väriin hyvästi ;))

No siskot saa aina ylipuhuttua hullutuksiin ;)))

ovat tarkoitettu käytettäväksi nimenomaan vaaleitten hiuksien kanssa:)

tuli tosta mieleen sunnuntaiaamujen krapulaiset immeiset..punaiset silmät,ja punainen tukkakin.Hui!näyttäisivät aivan vamppyyreilta:)

mutta nyt meen tekemään viikonlopun imuroinnit.Mukavaa illanjatkoa,ja saunomishetkiä:)

• SydisN
        Alien-8 kirjoitti:

ovat tarkoitettu käytettäväksi nimenomaan vaaleitten hiuksien kanssa:)

tuli tosta mieleen sunnuntaiaamujen krapulaiset immeiset..punaiset silmät,ja punainen tukkakin.Hui!näyttäisivät aivan vamppyyreilta:)

mutta nyt meen tekemään viikonlopun imuroinnit.Mukavaa illanjatkoa,ja saunomishetkiä:)

Ja muista antaa killille kermaa ;)))

• Sinä se jaksat vääntää...=))))

Hommaa rollaattori, niin pysyt pystyssä ja voit auttaa kaatuneita... Niin ja kun nyt opit sillä ajamaan, osaat sen vanhanakin...=))))

• Sini_siivetär

pitää se rollaattorikin nastoittaa..mites sillä sitten muuten ylämäkeen pääsee, jos ei kengätkään pidä..

• Sini_siivetär kirjoitti:

pitää se rollaattorikin nastoittaa..mites sillä sitten muuten ylämäkeen pääsee, jos ei kengätkään pidä..

Nyt täytyy oikein miettiä... kyselen hiukan salikaverilta ja palaan asiaan jos saamme sen pohdittua järkeväksi...=))))

• Sini_siivetär
        mohna kirjoitti:

Nyt täytyy oikein miettiä... kyselen hiukan salikaverilta ja palaan asiaan jos saamme sen pohdittua järkeväksi...=))))

on pohdittavaa, kun minä siivet levällään raahaudun rollaattorin perässä ja pahimmassa tapauksessa jään viä vaikka alle..

• varautuneet talven liukkaille, nastat loppuun myyty, niin minulle kerrottiin...

Mitäs minä nyt, en mitään, ajan kitkarenkailla.. :)

• Sini_siivetär

minä sulle varasin neljä laatikkoo valkosia nastoja ostaessani niitä itselleni, kun arvasin, ettet millään ehtiny siihen nastasesonkiin mukaan, se oli alle viis minuuttia, kun rekka-autollinen nastoja oli käynyt kaupaksi..mutta muista, että se on sitten yks laatikko per pyörä, ellet halua sitten tehdä etuvetosta ja laittaa kaks laatikkoo per etupyörä..

• mikhaildenisov

hyvää perjantain alkua sulle!
      Ota rauhallisesti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7520
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      79
      5862
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      159
      3795
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      152
      3494
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1907
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1816
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      43
      1441
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1411
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      15
      1385
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1384
    Aihe