Rukoilkaa

pian ystävät!

Rakas ihminen on paniikissa, enkä tiedä kuinka hän pärjää. Olen rukoillut yksin, mutta lähettäköön Jeesus rukoilevia ystäviä hänen tuekseen. Hän on herkkä ihminen mutta kovan ulkokuorensa sisällä hirveän peloissaan. Kuolemanpelkoa, paniikkihäiriötä. Ei narkkari tai alkoholisti, vaan kunnonkaveri, ehkä ylikilttikin. Hänelle en uskalla puhua uskosta, koska, hän suorastaan säkenöi jotainsähköä.
Kiitos ystävät, että yhdytte rukoukseen. Kiitos Jeesus, että sinulla on kaikki valta taivaassa ja maanpäällä, kiitos Jeesus, että sinä iänkaikkisella rakkaudellasi suojelet ja varjelet tämän ihmisen niin, että hän saa löytää sinut Jeesus. Lähetä väkevät enkelisi hänen luokseen nyt ja johdata ihmeittesi kautta hänelle rakkauden mittaamaton sanomasi. Isän, Pojan ja Pyhänhengen nimeen. Amen.

5

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähän

rukoukseen. Voimia sinulle ja uskallusta uskoa tämä ystäväsi Jeesuksen suojaan.

• ystävä jeesuksessa

Jeesus on sama eilen tänään ja iänkaikkiseti. Kiitos, me tarvitsemme toisiamme. Kiitos Jumalalle.

• frihet

Jeesus ei ole kaukana, vaan Hänen apunsa on siellä missä Hänet vastaan otetaan.

Jeesus henkensä kautta avatkoon ystäväsi sydämmen, että hän voisi nöyrtyä ottamaan sen oikean avun oikeaan aikaan ja se tulee Kaikkivaltiaalta taivaan ja maan Herralta Jeesukselta Kristukselta.

Muistan iltarukouksessa ystävääsi ja tässä tätä kirjoittaessakin , että hän saisi rauhan sydämmeensä.

Siunausta sinulle tuossa tehtävässäsi, kun muistat auttaa ystävää.

• joukkorukoilulla

painostamalla saatte Jeesuksen/Jumalan muuttamaan suunnitelmaansa ko. henkilön suhteen? Jos ette rukoile joukolla, niin eikö Jumala sitten välitä kettuakaan mitä tuolle henkilölle tapahtuu?

Eikö olisi paras jos menisit itse konkreettisesti hänen avukseen, mutta TYRKYTTÄMÄTTÄ uskoasi hänelle, jos hän ei sitä kerran kaipaa?

• koolla hänen nimessään,siellä hän on heidän keskellään, lupaa Raamattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4918
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3349
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2622
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1675
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1302
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      218
      1072
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      985
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe