entiselle Jehovan todistajalle.
Olin 35 vuotta jehovan todistaja ja sain kokea ihmeen.
11 vuotta sitten luovuin ja jätin jehovantodistajat.Minulle kävi niinkuin muillekin heistä lähteneille,minusta tuli lähes jumalankieltäjä.
Elin jonkin aikaa elämää josta ei kannata ylvästellä.
Eräänä talvisena iltana kävelin 13 km:n matkaa kaupungilta kotiini eräässä etelä-hämäläisessä kaupungissa kun kävellessäni aloin rukoilla.
Rukoilin vain:"Jeesus auta".Toistin sitä uudelleen ja uudelleen.
Tulin moottoritien ylittävälle sillalle ja katsoin pohjoiseen.Tietä myöten tuli hirmuinen tuulen patsas,pyörre.
Otin nopeasti kaiteista kiinni,itse asiassa viime hetkellä koska jalkani nousivat ilmaan.Vain käsilläni sain pidettyä itseni sillan päällä.Muutoin olisin lentänyt alas keskelle vilkaasti liikennöityä tietä.
Kun jalkani olivat ilmassa,sanoin jälleen ääneen:"Jeesus auta" vaikka nyt en tarkoittanut elämääni yleensä,vaan sitä etten lentäisi sillalta alas.
Tuulen pyörre meni ohitse.Päästin itseni irti kaiteesta ja jatkoin kotimatkaani.
Loput 7 km ajattelin ja rukoilin.
Oloni rauhoittui.
Rukoilin:"Herra anna minulle syntiselle anteeksi.Tee minulle niinkuin tahdot.Vie minut sinne minne haluat.Vie minut sinne missä minua tarvitaan.
Nyt kuusi vuotta myöhemmin totean:"Minut on viety sinne missä minua tarvitaan".
Ne ihmiset joidenka kanssa elän eivät pärjäisi ilman minua.He tarvitsevat minua EHDOTTOMASTI.
Herralle siitä kiitos että Hän on löytänyt minulle tehtävän joka sopii minulle.
Tehtäväni on sellainen ettei sitä nää muut ihmiset.En saa siitä mainetta ja kunniaa.Sen tietää vain läheiseni ja minun Vapahtajani joka antaa synnit anteeksi ja puhdistaa meidät verellään,kertakaikkisella kuolemallaan ja ylösnousemuksellaan.
Uudestisyntymisen vaikeus
6
507
Vastaukset
Minulla on hieman samankaltainen tilanne. Tietyt ihmiset eivät pärjäisi ilman minua. Sellainen osa on tosin myös raskas kantaa.
Eli osan jonka olemme saaneet voi olla myös raskas.Itse asiassa minulle on sanottu joskus:"miten sinä jaksat"?
Mutta tälläisessä tilanteessa turvaan tietenkin Jeesukseen.
Tällä osallani jonka olen Häneltä saanut tähdennän sitä ettei kaikki Jumalalta saamamme tehtävät ole välttämättä näkyviä toisille.Joku voi ajatella:"tuo on sitten täysin hyödytön seurakunnalle",mutta sellaiset kommentit jätän oman onnensa nojaan.
Jeesus ei luvannut seuraajilleen rikkauksia ja mainetta ja kunniaa.
Aikaisemmin Jt:na kuvittelin että kun olen valovoimainen saarnaaja vasta sitten olen jotain.Mutta näin ei ole.
Jumala tietää kaiken ja Hän on luvannut niille ikuisen elämän jotka uskovat Jeesukseen ja Jumalan armoon.
- Daniel 1
Onnittelut siitä, että olet päässyt eroon Jehovan todistajista ja löytänyt JEESUKSEN.
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Eikä sillä ole mitään väliä, vaikket maallista kunniaa nyt pahemmin niittäisikään, taivaallista sitten taas sitäkin enemmän. Jatka vain tällä itse valitsemallasi tiellä, niin taivassa sitten joku päivä tavataan. - Luigi_Spaketti
"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä."
Olisi ollut oikein, että olisit tippunut sillalta ja korventunut ikuisessa kadotuksessa. Rikoit yhtä kymmenestä käskystä, niitä kuuluu seurata!voidaan saada anteeksi,paitsi Pyhän Hengen pilkkaa.
En koe tehneeni sitä syntiä.
Olen ennen uskoon tuloani tehnyt sitä ja tätä,mutta pyytänyt niitä anteeksi.
Ei Herra katso niitä syntejäni.
Nyt pyydän joka päivä Häneltä:
"armossasi suojele minua.Anna minulle anteeksi".
Ja mitä saan kokea?
Hänen siunauksiaan ja hyvyyttään,joka päivä.
- ylifariseus
Jehovan todistajat oven taakse?. Itse en ole sulkenut ovea heidän edestään, vaikka he ovat käyneet oveni takana säädetyt 600 kertaa.
Tämän jälkeen he eivät ole suostuneet tulemaan sisälle, sillä heidän omilla opeillaan olen heidät kumonnut.
Jehovan todistajat ovat luopuneet monista opin kohdistaan, kuten säkkipukuisista todistajistaan joita he sanoivat olleensa, mutta myöhemmin heille selvisi, että kaksi säkkipukuista todistajaa olivat vanha ja uusi-testamentti.
Pimeänä keskiaikana näitä kahta todistajaa levitettiin kansankielelle käännettyinä, koska Raamatut olivat Latinan kielisiä.
Pimeän keskiajan kauhuista kertoo kirja "Suuri Taistelu" ,jossa kerrotaan uskonpuhdistajien työstä pimeydestä valkeuteen.
Mikään uskonsuunta ei saisi olla niin syrjitty, että heidät tulisi jättää oven taakse, vaan johdattaa heitä todelliseen Jeesuksen Kristuksen tuntemiseen uskon, kasteen ja uudestisyntymisen kautta.
Älkäämme nousko kenenkään yläpuolelle, sillä ylifariseuskin on alifariseus Jeesuksen Kristuksen edessä tuomiopäivänä.
Pidä ovesi auki tiellepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun553964KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar922341Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451992- 221783
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261541- 281516
- 151182
- 311128
- 1091084
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791042