Näillä palstoilla on nyt käytetty MINUN nimimerkkiä ja puhuttu jos jonkinlaista paskaa. No, jokaisella huvinsa, mutta yritetäänpä nyt kuitenkin pitäytyä tosiasioissa. Veikkaan, että suurin osa näistä kirjoittajista ovat surkimuksia, jotka kokevat epäonnistuneensa omissa salitreeneissään, eivätkä ole onnistuneet roinaamisestaan huolimatta saavuttamaan kunnon tuloksia. Itse olen kuitenkin treenannut vuosia natuna, ja tuloksiin olen tyytyväinen: kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Siitä sopii tulla repimään!
Miten moni teistäkin uskaltaisi kohdata MINUA silmästä silmään esim. katutappelussa? Jos oikein tosissaan alettaisiin katsomaan sitä paremmuutta! Olen varsin rauhallinen kaveri luonteeltani johtuen vuosia kestäneestä taistelulajien harrastamisesta, mutta jossain kulkee minullakin raja. Sitä ei ole vielä ylitetty, mutta tällä menolla raja lähenee uhkaavasti!!!
Toivoisinkin, että nämä provoilijat ja povoilijat menisivät itseensä, ja hyvissä ajoin lopettaisivat touhunsa, sillä minun kanssa leikkiessä kuljette heikoilla jäillä!!
Ymmärrystä kaikilta pyytäen, hyviä treenejä ja hyvää syksyä, APINAT!
Oikaisuja
20
994
Vastaukset
- The Bone
Nyt pelottaa.Olet treenannut natuna!? Siis narttuna? Ok,narttu,olet kova miäs...(ämmä,narttu?)En uskaltais katutappeluun kanssasi.Olen aina välttänyt ämmien tappeluja,sielä ku raavitaan ja revitään hiuksista! Hyviä treeniä jatkossakin,balleriina!
- sellissä körmyyjä+++
....no apinoitahan on kaikkialla.täytyy sanoa että kovat on miehellä tulokset itse en pääse vastaaviin tuloksiin koskaan vaikka innostus treenaamiseen alkoi jo 10 vuotta sitten 500kg yhteistulos saa riittää.t: entinen voimannostaja nykyinen kehonrakentaja.
- testo boost
löytyihän tänne yksi äijäkin kirjoittamaan! arvostan! ei kannata antaa jengin hyppiä nenille!
- itsestäsi?
pari yliraivokasta posekuvaa tekee uskottavuudelle ihmeitä? ;)
- noin kovan
kaverin edes tarvi lähettää, sille on yks ja sama mitä siitä ajatellaan! se vaan lyö jos tarvitaan. hän on mestari joka lajissa. hän uhmaa fysiikan lakeja. hän on voittamaton!
- joopajoo.
theone on niin paksu ja pullasorsan näköinen että siitä ei yksinkertaisesti saa pose kuvia ja kuviinhan se mahtuu vain kauko objektiivin kautta otettuna. helposti perseeseen porattava ;)
joopajoo. kirjoitti:
theone on niin paksu ja pullasorsan näköinen että siitä ei yksinkertaisesti saa pose kuvia ja kuviinhan se mahtuu vain kauko objektiivin kautta otettuna. helposti perseeseen porattava ;)
siis mikäli luet TheOne:n ja TheJone:n samalla tapaa ni optikolla tai äidinkielen opettajalla (tai kummallakin..) olisi töitä...
- Lifter
auttaa ehkä asiaa?...;) En tiedä miksi porukka käyttää samaa nimerkkiä, mutta ei rekisteröi sitä. Itsellänikin on ilmeisesti jonkin aikaisemman kirjottajan nimimerkki kun en tiennyt hänen olemassa olostaan. Vedä siis syvään henkeä ja täytä tämä---> http://jasen.suomi24.fi/user/user.fcgi?action=reg;services=8022&template=keskustelu;who=RxD7VgoSIAsAACMeJH4
Vie noin 5min.... meinaa toi sun oma nimimerkkis on oudon lähellä omaani, jonka olen rekisteröinyt jo vuonna 2003..!
...tosin omat tulokseni ovat aavistuksen paremmat (paitsi kyykky jota en tee paskan polven takia..seli,seli...)
niin onko siis joku käyttänyt SUN nimimerkkiä, vai mistä oli kyse?!
kuten joku viisaampi jo tossa totes, et ei muuta ku rekisteröit sen nimimerkin, ni se siitä! ;)
juu ja hyviä reenejä sullekkin..- tämän seikan
että hormonit pistävät heikkoluontoisilta vintin pimeäksi lisääntyneen ylivoimaisuuden tunteen vuoksi.se saa ihmisen huutamaan kaikille..."sovitaan aika". kusipäisten pentujen älykkyysosamäärällä tuollainen on mahdollista.
sieltä voidaan tulla alas kun 65 kilogrammaa painava kadun jätkä tulee ja vetää koteloon.
sitten tulee sniiff. tämän seikan kirjoitti:
että hormonit pistävät heikkoluontoisilta vintin pimeäksi lisääntyneen ylivoimaisuuden tunteen vuoksi.se saa ihmisen huutamaan kaikille..."sovitaan aika". kusipäisten pentujen älykkyysosamäärällä tuollainen on mahdollista.
sieltä voidaan tulla alas kun 65 kilogrammaa painava kadun jätkä tulee ja vetää koteloon.
sitten tulee sniiff.älä sitten hyvä ihminen käy muille uhittelemas horkka pöhöissäs, jos sul kerta noin huonosti on käyny!
säästytpä turhalta niiskuttelultakin...- zipulis
TheOne kirjoitti:
älä sitten hyvä ihminen käy muille uhittelemas horkka pöhöissäs, jos sul kerta noin huonosti on käyny!
säästytpä turhalta niiskuttelultakin...yhteisen edun nimissä toivomme,että jätät sen seuraavan kuurin ottamatta.
ei ole hyväksi ympäristölle 30 vuotias mies joka käyttäytyy kuin lapsi.
ehkä opit edellisestä kerrasta jotain?tai toivotaan ainakin.
useimmat horkan vetäjät sanovat suoraan käyttävänsä aineita,koska jokainen ihminen sen näkee ja tajuaa ilman sanomistakin.
sitten on nämä ryhmä ääliöt, jotka vetää kamaa ja uhoaa kaikille ja kieltää kaiken.
elämä on XD - afsfgjjigl
eihän sulla mikään polvi ole ongelma,vaan pukamat. ;) käytä veli hopeata se rentouttaa.
- TheJone
No niin. Ennen kuin innostutte liikaa, niin edelleenkään, alkuperäinen viesti ei ole minun kirjoittamani. Minä olen alkuperäinen TheJone. Nimimerkkiin inspiraation sain TheOne:sta, siksi se on lähellä sinun nimimerkkiäsi, TheOne. Se oli joku ketju, johon kirjoitit jotain ja minä vastasin sinulle siihen. Jos etsitte haulla, niin huomaatte, että ensimmäinen TheJone nimimerkillä kirjoitettu kirjoitus on osoitettu TheOnelle. Siitä se sitten jäi käyttöön minulle.
Nyt näköjään joku on pahoittanut mielensä pahasti minun kirjoituksistani, joten tänne ilmestyy jatkuvasti eri kirjoituksia, asiallisia ja asiattomia, nimimerkillä TheJone. Esimerkiksi tämä alkuperäinen kirjoitus ei ole minun kirjoittamani, vaikka onkin yllättävän asiallinen kirjoitus. =) Mutta minä en ole koskaan uhonnut vetäväni ketään turpaan, tai kertonut tuloksiani täällä. Lisäksi olen keskittynyt lähinnä kehonrakennukseen, joten voimanosto palstalle en kauheasti kirjoittele, eikä tulokset niin kamalasti merkitse. Siksi ihmettelenkin, miksi tämä "kopio" kirjoitti tänne palstalle tämän? Eikö olisi loogista ollut kirjoittaa se vaikka yleistä kehonrakennuksesta osiolle? Ilmeisesti et kauhean pitkään ole viihtynyt vielä palstalla.
Sanon asioita usein suoraan ja provosoivasti, ehkä siksi joku on ottanut nokkiinsa. Mutta toisaalta minua ei haittaa, mitä joku toinen tekee. Samoin tuskin ketään kauheasti kiinnostaa, mitä TheJone tekee, orggis tai kopio. Tai jos kiinnostaa, on peiliin katsomisen aika.
Nimimerkkiäni en aio rekisteröidä, sillä tunnen sen turhaksi tällä palstalla. Joten sinä/te jotka nimimerkilläni kirjoitatte, saatte jatkaa ihan rauhassa. Jos se teille tuo hyvän mielen, niin annan sen teille mielelläni käyttöön. Jos te saatte noin vähästä elämäänne sisältöä, olen hyvilläni, että minusta on ollut apua teidän elämäänne.
Hyviä jatkoja kaikille tasapuolisesti ja kovia treenejä.
Toivoo Original TheJone.- thepode?
selittelyt sikseen, tuskin hämäät enää ketään.
pode hävisi ja sinä ilmestyit yhtä sekavilla jutuilla...
skitsoa.
- utelias.
minkä painoisilla käsipainoilla vetelet hauiskääntöjä? onko nopeasti tempaistu 50kg tarpeeksi karbaasille :)
- TheJone
50 kg käsipainot, mutta hitaita, keskitettyjä toistoja. Poltteen pitää tuntua hauiksessa, on turha repiä "heijareilla". Kaikille paino ei sovi, voi olla hiukan liikaa ;-) Mutta ajan kuluessa voi painoa lisätä. Kaikki eivät välttämättä koskaan pääse vastaaviin painoihin, jos ei ole lahjoja tähän bodi hommaan, kuten minulla.
- utelias..
TheJone kirjoitti:
50 kg käsipainot, mutta hitaita, keskitettyjä toistoja. Poltteen pitää tuntua hauiksessa, on turha repiä "heijareilla". Kaikille paino ei sovi, voi olla hiukan liikaa ;-) Mutta ajan kuluessa voi painoa lisätä. Kaikki eivät välttämättä koskaan pääse vastaaviin painoihin, jos ei ole lahjoja tähän bodi hommaan, kuten minulla.
...joo oikeassa olet. lahjoja täytyy olla tollaisen mötikän nostamisessa. kaukana vielä noista tuloksista mutta olen saanut raakana hauis kääntönä 2-3 kertaa ton 50kg kun istun penkillä se meni tosin rannesiteillä ja vyöllä varustettuna ettei paikat hajoa. hauis kääntönä 25-30kg puntteja.
- AnonyymiUUSI
Ano niputtas tuommosen pellevouhottajan puolessa minuutissa !
- AnonyymiUUSI
Mutta häkkiin et uskalla, siellä on kyyti kylmää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694