Päivän Sana, Ilmestyskirjasta.

Luvusta 3:" Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:"Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku:"Minä tiedän sinun tekosi:sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kumpa olisitkin joko kylmä tai kuumä, mutta sinä olet haalea...""Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston."
"Jokaista jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi! Minä seison ovella ja kolkutan. Josjoku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän. Sen, joka voittaa, minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittoni jälkeen asettunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen. Jolla on korvat se kuulkoon mitä Henki sanoo seurakunnille."
Sitten näin tämän:"taivaan ovi oli auki, ja kuului sama ääni, jonka olin edellisellä kerralla kuullut-kuin torveen olisi puhallettu. Se sanoi minulle:"Nouse tänne! Minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva."
Siinä samassa olin Hengen vallassa. Näin, että taivaassa oli valtaistuin ja sillä valtaistuimella istui joku, joka loisti kuin jaspis ja karneoli. Valtaistuinta ympäröi sateenkaaren kaltainen smaragdinvärinen hohde.
Tämän valtaistuimen ympärillä oli 24 valtaistuinta, ja niillä istui 24 vanhinta, joilla oli yllään valkeat vaatteet ja päässään kultaseppele.
Valtaistuimesta lähti salamoita ja kuin ukkosen jyly. Sen edessä oli 7 soihtua, Jumalan 7 henkeä, ja sen edessä oli myös ikäänkuin lasinen, kristallin tavoin kimmeltävä meri.""--Edessä ja ympärillä oli neljä olentoa,--Taukoamatta, päivin öin nuo olennot lausuvat:"Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias!"
Jumala tahtoo, että me ylistämme Häntä(Ilm.4:12)ja he lausuivat kovalla äänellä:-Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan vallan, rikkauden, viisauden ja voiman, kunnian, kirkkauden ja ylistyksen."
Ilm.7:10"-Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa" Hän pelastaa meidät, jotka olemme pesseet vaatteemme Jeesuksen verellä ja sitten kuolleet. Herra on sanonut"- Nämä ovat päässeet suuresta ahdingosta. He ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.--Nälkä ei heitä enää vaivaa, ei jano, enää ei heitä polta aurinko eikä paahtava helle. Karitsa, joka on valtaistuimen edessä kaitsee heitä ja vie heidät elämän veden lähteille, ja Jumala pyyhkii heidän silmistään kaikki kyyneleet."

0

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
        Ikävä
        66
        3195
      2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
        Tunteet
        27
        2253
      3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
        Ikävä
        68
        1839
      4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
        Kauhava
        26
        1688
      5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
        Ikävä
        16
        1391
      6. Miten hetki

Kahden olisi paras
        Ikävä
        28
        1361
      7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
        Ikävä
        6
        1256
      8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
        Kemi
        28
        1230
      9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
        Ikävä
        10
        1177
      10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
        Ikävä
        63
        1157
      Aihe