Niin koska alkaa tulemaan tuon 2.tuotantokauden jaksoja? 1.kausi jäi aika jännään paikkaan...? :)
Koska tulee Jerichon 2. tuotantokausi?
7
2213
Vastaukset
- Henkka-70
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin 2. kautta on tehty 7 jaksoa. Niitä aletaan esittämään, kunhan paikka ohjelmistosta vapautuu, ts. joku tänä vuonna alkaneista sarjoista peruutetaan. Yksi mahdollisuus voisi olla joulun molemmin puolin, silloinhan sarjat ovat Jenkeissä yleensä uusintakierroksilla. Jerichohan peruutettiin 1. kauden jälkeen, mutta fanien painostuksesta suostuttiin sitä jatkamaan.
- jatkuu
8.1.2008 jatkuu taas. http://finnish.imdb.com/title/tt0805663/episodes#season-2
- Henkka-70
12.2 2008 jatketaan.
- kaaleppik
Miksi sarjasta puhuttiin ydinsotasarjana, vaikka, se kuvaa laajamittasta ydinpommeilla tehtyä terrorismiiskua suurkaupunkeihin, joka ajo maan täydelliseen sekosortoon ja kaaokseen.
- en kuseta
2.kauden 3 ensinmäistä jaksoa on vuotanut nettiin!
- kaaleppik
en kuseta kirjoitti:
Ilmeissesti kakkoskaudella, mikäli tehdään kokonaan, alkaa tapahtua vähän uutta suuntaa,
ainaki selvää on että jonkinsortin sisällissota, ja ilmeisesti nähään itsepääpiruaki.. - Helinä77
en kuseta kirjoitti:
Hyvin lähti toka kausi alkuun...Peukut pystyyn että jenkkien katsojaluvut hyvät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131