Ari Koivunen Euroviisuihin!

Arin fanittaja!!!

En tiedä, mitä mieltä te olette siitä, että Ari menisi Euroviisuihin, mutta musta Arin pitäis päästä ens vuonna Euroviisuihin. Uskon, että Ari pärjäis siellä. Ari on ihan paras!!! ARI

19

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niitä ketkä oasllistuu Suomen karsintoihin ei ole vielä missään julkaistu. Aika näyttää ketkä on ehdolla. En usko, että siellä suomi pärjää. Ensivuonnakin voitto menee Itä-Eurooppaan. Niitähän on selkee enemmistö ja ne äänestää toinen toisiaan.

• ...pilata IsoA:n nimeä

Suomi rakastaa Aria, mutta Itä-Eurooppa ei. Enkä usko, että mikään Ranska tai Italiakaan Arista innostuisi. Hevimaa-Saksa taas antaa tunnetusti parhaat pisteet Turkille, siitä pitää huolen ne muutama miljoona Gastarbeiteria.

Lordi voitti, koska se oli erilainen ja omalla tavallaan myös erinomainen. Ari voi olla erinomainen, mutta ei erilainen.

Ari on uransa alkuvaiheessa, ja siksi viisut ovat aika ristiriitainen juttu. Periaatteessa viisut lisäävät tunnettuutta, jos haluaa myydä levyjä ulkomailla. Toisaalta, se että saksalainen tai espanjalainen fani(?) kuulee Arista ekan kerran Euroviisuissa, ei välttämättä ole mikään hyvä juttu heviartistille.

• euroneuro

jo ennestään painolastina ei tosiaan kannata lähteä enää euroviisuihin eikä mihinkään "tositv-karkeloihin".

• kisat hyväksi

Arihan suorastaan lynkattiin, kun se meni idolsiin ja vielä kaikenlisäksi voitti sen. Kai siitä teilauksesta oppi eikä edes halunnut euroviisuihin. Nyt puurtaa sillä perinteisellä tiellä niinkuin pitääkin. Kai siitä vielä kunnon muusikko tulee kuhan jaksaa tahkota bändin kanssa ja omia biisejäkin pikkuhiljaa kehitellä.

• arin vihaaja ja apulannan fani

apulanta sinne eikä mitää ari koivusta!!!!

• kuuntelemaan

kun moitit sitä ja se ei olekkaan hullumpi. Noi sen coverit on melkeen parempia kuin alkuperäset eli sehän onkin oikeesti hyvä laulaja. Ja vielä matkimatta muita eli sillähän on oman tyylisensä äänikin. Ei paha.

• pikkuteinelle

..ei kerta kaikkiaan sovi suurille estradeille, joissa pitää olla muutakin, kuin joku joka osaa suhht koht hyvin laulaa suomalaisen makuun.

• euroviisuihin..!

eikä mitään teini-idololia. Eihän teinit tsiigaa eikä äänestä viisuissa. Sehän on hautaankaatuvien mummojen ja papparaisten ohjelma?;D

• Relefantti

Ari Koivunen WC:n pöntöstä alas. Ei mikään Idols-tyyppi oo mikään kunnon rokkari. Lemmy ja Ozzy esim on.

• eis of speids

molemmat, lemmy ja ozzy, siis omaavat erittäin huonon lauluäänen, mutta ovat osanneet bändiensä kanssa väsätä muutaman kohtuuhyvän biisin, siis yhteenlaskettuna. Rokkenrollilaifstailissa ovat myös kunnostautuneet ihan kiitettävästi, viinaa ja huumeita vedetty urakalla, niistä ehkä insipiraatio noihin tajunnanräjäyttäviin musiikkikuvioihin...

Ps. Tiesittekös muuten, että ozzy pääsi Black Sabbathiin vain sen ansiosta että sillä oli PA-kamat?

• askeetti-antti
        eis of speids kirjoitti:

molemmat, lemmy ja ozzy, siis omaavat erittäin huonon lauluäänen, mutta ovat osanneet bändiensä kanssa väsätä muutaman kohtuuhyvän biisin, siis yhteenlaskettuna. Rokkenrollilaifstailissa ovat myös kunnostautuneet ihan kiitettävästi, viinaa ja huumeita vedetty urakalla, niistä ehkä insipiraatio noihin tajunnanräjäyttäviin musiikkikuvioihin...

Ps. Tiesittekös muuten, että ozzy pääsi Black Sabbathiin vain sen ansiosta että sillä oli PA-kamat?

Ozzy päätyi laulajaksi koska muilla oli kitarat paitsi Ozzyllä, ja Tony Iommi veteli äijää lärviin kunnes se suostu laulajaksi. Mutta Ozzy on kyllä sanoittanut suurimman osan Black Sabbathin biiseistä, joten ei se Iommi turhaan sitä kovistellu

• euroviisuihin

enää. Koivunen on ihan hyvä laulaja, mutta tuskin haluaa laulaa muuta kuin heviä ja se ei enää mene toista kertaa läpi. Jotain uutta mieluummin.

Jos idolstähdistä olisi pakko valita sopivin euroviisuihin olisi Kristian Meurman, koska hän ei ole profiloitunut mihinkään genreen, joten voisi uskottavasti esittää melkein mitä tahansa.

Hänellä on lisäksi hyvä ääni, mutta sen verran tavanomainen, ettei ärsytä ketään. Lisäksi hän on jo vähän varttuneempi ja vetoaa myös vanhempaan väkeen, jota suurin osa euroviisuja seuraavia katsojiakin on.

• AA-->2009

Kyllä idols-osallistujan voi viisuihin lähettää. Aria ei kannata lähettää, koska metalli ei uppoa suureen osaan viisukansasta. Lordihan ei ollut metallia, vaan ensisijaisesti repäisevä show.

Anna Abreun musiikki ja tyyli purevat varmasti hyvin, mutta Annan täytyy ensin kerätä esiintymiskokemusta rutkasti. Ehkä 2009?

• Hii

Ei ikinä Aria sinne vihaan sitä tyyppiä.Mikko Leppilammen sinne pitäs mennä.Mikko voittas Euroviisut koska ulkomailla naiset tykkäs Mikosta ku Mikko oli juontajana kaikkiha flirttaili Mikolle pistelaskussa ku Mikko juonsi Jaanan kaa.Mikko Leppilampi on paras Euroviisu juontaja mutta ois myös paras Euroviisu ehdokas Vuojen 2008 Serbian Euroviisuihin Suomen edustajana.Koska Mikko osaa laulaa näytellä laulaa ja juontaa ku on nii paras niissä ja komeeki vielä.Tai Janne Raappana Taikakuun laulaja Euroviisuihin.Mikko Leppilampi tai Taikakuun Janne Raappana ois Miljoona kertaa parempi Euroviisuihi ku Ari Koivunen

• Tyyppia

Vois jotain järkee olla tollasissa haaveissakin, Koivunen ei todellakaan ole sovelias edustamaan Suomea. Ei moukille lisäjulkisuutta enää yhtään kiitos.

• seiskaa

lukevaa ja USKOVAA kansaahan sopisi oikein hyvin edustamaan lehdykän lempilapsi Idols-Hevi-Ari.

Mutta onhan tuolla eilen julkaistulla listalla jo tarpeeksi huonoja ehdokkaita ilman Ari Koivustakin. Olen Arin puolesta helvetin iloinen, ettei sen nimi ole tuolla listalla.

Mitä täällä nyt oikeestaan enää kannattaa itkeä Arin euroviisuiluista, kun se ei sinne itse edes ole halunnut.

• asenne sentään
        seiskaa kirjoitti:

lukevaa ja USKOVAA kansaahan sopisi oikein hyvin edustamaan lehdykän lempilapsi Idols-Hevi-Ari.

Mutta onhan tuolla eilen julkaistulla listalla jo tarpeeksi huonoja ehdokkaita ilman Ari Koivustakin. Olen Arin puolesta helvetin iloinen, ettei sen nimi ole tuolla listalla.

Mitä täällä nyt oikeestaan enää kannattaa itkeä Arin euroviisuiluista, kun se ei sinne itse edes ole halunnut.

kohdallaan ja osaahan se laulaa ihan hyvin vaikken muuten tykkää sentyyppisestä musasta. Mut Arille rispektit siitä, että on vetänyt koko ajan samaa linjaa.

• Arin fanittaja!!!
        asenne sentään kirjoitti:

kohdallaan ja osaahan se laulaa ihan hyvin vaikken muuten tykkää sentyyppisestä musasta. Mut Arille rispektit siitä, että on vetänyt koko ajan samaa linjaa.

Tietysti, jos Ari ei sinne itse halunnut, niin olen iloinen Arin puolesta, että ei päässyt. Mutta itse silti olisin halunnut Arin sinne. En kyllä ymmärrä, miten se voisi häiritä Arin imagoa. Ja Arilla on todella upeat lahjat. Voisi päästä viisujen kautta ulkomaillekkin, mutta pääsisi ilman viisujakin sinne. Entä sitten, vaikka Ari onkin/olisikin uran alkuvaiheessa? Ari on todella hyvin menestynyt, ei se haittaa yhtään. Mutta, olisi kiva tietää, missä niin on lukenut, että Ari ei olisi halunnut? Mun mielestä Ari ei ole sanonut niin. ;D

• muistaa?
        Arin fanittaja!!! kirjoitti:

Tietysti, jos Ari ei sinne itse halunnut, niin olen iloinen Arin puolesta, että ei päässyt. Mutta itse silti olisin halunnut Arin sinne. En kyllä ymmärrä, miten se voisi häiritä Arin imagoa. Ja Arilla on todella upeat lahjat. Voisi päästä viisujen kautta ulkomaillekkin, mutta pääsisi ilman viisujakin sinne. Entä sitten, vaikka Ari onkin/olisikin uran alkuvaiheessa? Ari on todella hyvin menestynyt, ei se haittaa yhtään. Mutta, olisi kiva tietää, missä niin on lukenut, että Ari ei olisi halunnut? Mun mielestä Ari ei ole sanonut niin. ;D

Itse muistan nähneeni telkkarissa haastattelun keväällä, euroviisujen aikaan, missä Arilta kysyttiin euroviisuedustuksesta, ja hän ei ainakaan silloin ollut kiinnostunut. Arihan on nuori vasta, mieli voi muuttua, mutta imagon kannalta ei kenellekään ole hyväksi juosta kisasta kisaan.

Jos haluat tarkempia vastaksia noista haastiksista, kannattaa tsekata noilta AK:n omilta sivuilta kohdasta Ari mediassa. Siellä on aika hyvin linkkejä lehtiartikkeleihin ym medioihin, missä Ari on ollut esillä.

Kannattaako tätä aihetta nyt enempää Arin osalta edes puida. Tuo lista tälle vuodelle on ja pysyy. Itse en olisi halunnut Arin nimeä nähdä tuolla listalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7755
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1009
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      899
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe